AndroidHealthClinic

Intimidate

kort en krachtig: nee

Nog niet

Ben ik ook benieuwd naar! Als je even googled zie je wel wat revieuws..maar het is wel eens moeilijk de producent en de echte gebruikers uit elkaar te houden..

• Topic Starter Topic Starter
=

Laatst bewerkt:
Niks mis mee... DAA heeft zeker zijn meerwaarde tijdens een PCT ;) Maar om het nou, wanneer je onder de 30 bent, als standalone supplement te gebruiken: nee. Dan geef ik liever mijn geld uit aan kip.

ik ben ook erg benieuwd. Vooral naar de afweging 4 of 8 weken. Reviews zijn iig lovend

Ik heb het net besteld! Toen ik las over een goede nachtrust en het feit dat je veel droomt en ze ook nog eens kan onthouden heb ik het meteen besteld :D

Ik hou jullie op de hoogte!

ik heb het vandaag binnen gehad en het is een mizerig klein potje met een maand voorraad aan capsules +/- 30 stuks, vanavond de 1e nemen, ik ben benieuwd of ik ook nachtmerries ga krijgen van dit spul zoals sommige mensen zeggen

ben ook wel benieuwd :rolleyes:

ik heb het vandaag binnen gehad en het is een mizerig klein potje met een maand voorraad aan capsules +/- 30 stuks, vanavond de 1e nemen, ik ben benieuwd of ik ook nachtmerries ga krijgen van dit spul zoals sommige mensen zeggen

is er nog een reden waarom je voor 4 ipv 8 bent gegaan?

Het is nog maar net uit he.

Waar kan ik het kopen? kan ik wat product info lezen

Na eerste dag inname helemaal niks gemerkt. Ook geen dromen of verbeterde nachtrust. Tweede dag echter wel. Dikke nachtmerrie gehad! Reed rond in m'n auto en opeens klapte 3 van de banden haha :D Niet echt een nachtmerrie maarja... Is wel weer de eerste keer in maanden/jaren dat ik het kan herinneren!

Tijdens de training geen enkel verschil gemerkt. Ik heb op andere reviews gelezen dat je het eerst 3 weken moet gebruiken voordat je echt verschil gaat zien.... Pff zo te zien wordt dat nog een tweede potje aanschaffen!

sounds like strong marketing

Besteld. DAA is van zichzelf al een ontzettend bekend ingrediënt, dus ben benieuwd wat deze betere vorm doet.

Terug
Naar boven