AndroidHealthClinic

Intimidate

Nog weinig van bekent helaas, dit topic wordt dus even gevolgd :)

Wat zijn eventuele sides van dit product?

nachtmerries, but who cares :rolleyes:

wat raden jullie aan als goede pre workout booster?

Ik heb hier ook twee potjes van besteld, aangezien er een indroductieaanbieding was met 50% korting. Heb uiteraard eerst wat reviews gelezen, en heb er toch voor gekozen het te proberen.

Ik zit er nu anderhalve week aan ongeveer, en kan met zekerheid zeggen dat ik dieper slaap en VEEL meer REMslaap heb dan dat ik zonder die pillen heb. Droom elke nacht gigantisch, of ik onthoud het gewoon beter dan dat ik normaal doe:P

Moet ook zeggen dat ik gigantisch stomme details van gesprekken onthoud van dagen geleden voor mn idee, of ik let er nu beter op, dat is ook een mogelijkheid.

Qua trainingen merk ik niet bijzonder veel verschil; Misschien is het placebo, maar heb het idee dat ik iets harder kan trainen en iets sneller herstel dan ik normaal doe.
Zal jullie op de hoogte houden wanneer ik er een paar extra weekjes op heb zitten.

voor zover ik weet, echt nachtmerries zou ik het niet noemen,
maybe gewoon wilde dromen niks speciaal of om je nek over te breken,
kzou gewoon eens proberen, maat van me gebruikt het en slaat wel goed aan, vooral dat je uitgerust wakker wordt ook al heb je weinig geslapen. de echte resultaten komen pas als je het enkele weken gebruikt dachtk

---------- Post toegevoegd Sat 28 Apr 2012 om 00:19 ----------

Ik heb hier ook twee potjes van besteld, aangezien er een indroductieaanbieding was met 50% korting. Heb uiteraard eerst wat reviews gelezen, en heb er toch voor gekozen het te proberen.

Ik zit er nu anderhalve week aan ongeveer, en kan met zekerheid zeggen dat ik dieper slaap en VEEL meer REMslaap heb dan dat ik zonder die pillen heb. Droom elke nacht gigantisch, of ik onthoud het gewoon beter dan dat ik normaal doe:P

Moet ook zeggen dat ik gigantisch stomme details van gesprekken onthoud van dagen geleden voor mn idee, of ik let er nu beter op, dat is ook een mogelijkheid.

Qua trainingen merk ik niet bijzonder veel verschil; Misschien is het placebo, maar heb het idee dat ik iets harder kan trainen en iets sneller herstel dan ik normaal doe.
Zal jullie op de hoogte houden wanneer ik er een paar extra weekjes op heb zitten.
nice man, keep us posted ;)

Peerebaum en Jeanjoep, hoe nemen jullie het in? Met kwarkje samen, of echt innemen met water en meteen ogen dicht?
En merken jullie al iets?

Ben ook al een week mee bezig en ik ervaar ook dat dromen, vreemd genoeg niet raar dromen maar uberhaubt al dromen is voor mij nieuw, voel me er wel goed op en slaap super.
Merk dat de spieren wel harder zijn over de dag, tijdens de training merk ik geen krachtverhoging. Wat ik ervan verwacht is spier pomp, betere algemene stemming en vetverlies. Uit ervaring weet ik van prohormonen, aas etc dat dit soort spul niet werkt voor meer spiermassa, ik heb alles al een keer gebruikt en prohormonen en aas is het enige wat voor spiermassa echt werkt (op normale sups na dan...).

Wat ik me dan weer afvraag... Wat als je stopt met dit supplement? Als mensen langdurig gebruik maken van medicatie om te kunnen slapen, en ze stoppen daar mee, kunnen ze gewoon niet meer slapen. Ik zou dit supplement graag proberen aangezien ik veel vroege shiften doe, en nu ook al moeilijk slaap kan vatten 's avonds, en mij helemaal niet uitgerust voel 's ochtends. Maar ik wil niet NOG meer last ondervinden wanneer ik stop met dit supplement.

Wat ik me dan weer afvraag... Wat als je stopt met dit supplement? Als mensen langdurig gebruik maken van medicatie om te kunnen slapen, en ze stoppen daar mee, kunnen ze gewoon niet meer slapen. Ik zou dit supplement graag proberen aangezien ik veel vroege shiften doe, en nu ook al moeilijk slaap kan vatten 's avonds, en mij helemaal niet uitgerust voel 's ochtends. Maar ik wil niet NOG meer last ondervinden wanneer ik stop met dit supplement.

Dit supplement is daar niet voor bedoeld, het is meegenomen. Probeer wat melatonine of valeriaan.

Dit supplement is daar niet voor bedoeld, het is meegenomen. Probeer wat melatonine of valeriaan.

Nee dat weet ik, maar je hebt er wel een betere REMslaap door, waardoor je 's ochtends toch beter uitgerust bent, ookal heb je een kortere slaapsessie gehad. Met echte medicatie voor te kunnen slapen wil ik niet beginnen.

Ken het niet, klinkt meer als een veredelde versie van zma.

Peerebaum en Jeanjoep, hoe nemen jullie het in? Met kwarkje samen, of echt innemen met water en meteen ogen dicht?
En merken jullie al iets?

Ik neem het in met water. Eerste paar dagen heb ik het poeder uit de pil gehaald en dat gemengt met water want die pil voelt aan als hard plastic. Vertrouwde het niet om door te slikken. Gister toch gewoon 1 keer geprobeerd en ik voelde m heel tijd in m'n maag zitten :( Niet echt tof.

Gebruik het nu ongeveer 1 week en heb nog helemaal niks gemerkt op 1 ding na, 1 keer herinnerde ik me een droom dat was t. Maarja, sommige zeggen dat je na 3 weken pas echte resultaten gaat zien dus we wachten maar even af..

Ik gebruik het nu twee weken, en moet zeggen: veel doet het niet.
- Ik slaap ietsje dieper, ja.
- Herstel gaat misschien een kléin beetje sneller.
- Totaal geen verhoging van libido.
- Geen merkbare invloed op spiermassa.

Ik had al horen zeggen dat testo-boosters weinig zin hebben, en ik denk dat ik me maar aansluit bij die mening.

Ik gebruik het nu twee weken, en moet zeggen: veel doet het niet.
- Ik slaap ietsje dieper, ja.
- Herstel gaat misschien een kléin beetje sneller.
- Totaal geen verhoging van libido.
- Geen merkbare invloed op spiermassa.

Ik had al horen zeggen dat testo-boosters weinig zin hebben, en ik denk dat ik me maar aansluit bij die mening.

Begint er bij mij ook op te lijken. Slaap heerlijk diep, maar merk geen ene k*t van verhoogd libido, en mn meid ook niet.
Spiermassa kan ik niks over zeggen, herstel gaat wel sneller.
Hoor verhalen dat t pas na 3 a 4 weken goed werkt, dus ik maak mn twee potten op, maar denk dat het daarbij blijft.

kun je gewoon gebruiken icm creatine?

Ik blijf dit wel volgen. Ik merk wel aan de reacties dat hey weinig doet.

Terug
Naar boven