MuscleMeat

Intimidate

Ik blijf dit wel volgen. Ik merk wel aan de reacties dat hey weinig doet.

Ik maak mn 2 potjes mooi op. Loop tegen mn examens aan, dus als het beter onthouden echt waar is is dat mooi meegenomen.
Maar voor die euro per dag die dit spul kost kan je beter 3 shakes kopen of pre/post workout; denk dat dat veel en veel meer loont.

Ik ben nu een weekje begonnen aan mn 2e potje. Moet zeggen dat ik de laatste 2 3 dagen een enorm uitgeslapen gevoel heb, zelfs na maar 5 uurtjes slaap. Ik word zomaar wakker, en kan dan ook echt niet meer in slaap komen.
Zal even kijken of dit aanhoudt, maar wel erg relaxt.

Zelf heb je er niks aan als je jonger dan 30 bent of je moet gebruiken als pct heb DAA ook thuis liggen voor in pct het zou je libido verhogen en voor gezonde hormoon huishouding zorgen te samen met vi D3 5000 iu 10 gram creatine en 10 gram bcaa en 4 gram omega 3.

Dat zou een betere testo boost zijn mensen.

Zelf heb je er niks aan als je jonger dan 30 bent of je moet gebruiken als pct heb DAA ook thuis liggen voor in pct het zou je libido verhogen en voor gezonde hormoon huishouding zorgen te samen met vi D3 5000 iu 10 gram creatine en 10 gram bcaa en 4 gram omega 3.

Dat zou een betere testo boost zijn mensen.

Ik merk indd geen **** van de libidoverhoging. Jammergenoeg

en creatine icm deca?

Had laatst toen ik wakker werd sleep paralysis, echt 5 minuten lang. Dat was mien een partij stressen. Was er van overtuigd dat er iemand in mn deuropening stond, mij aan te staren, en zei ''hij slaapt'' ''wacht.. hij kijkt naar me''
en ik kon NIETS bewegen, mn armen niet, mn nek niet, mn benen niet.. alleen beetje knipperen. En niet praten.. FUUAUAAAAACCCKK

Had laatst toen ik wakker werd sleep paralysis, echt 5 minuten lang. Dat was mien een partij stressen. Was er van overtuigd dat er iemand in mn deuropening stond, mij aan te staren, en zei ''hij slaapt'' ''wacht.. hij kijkt naar me''
en ik kon NIETS bewegen, mn armen niet, mn nek niet, mn benen niet.. alleen beetje knipperen. En niet praten.. FUUAUAAAAACCCKK
omfg echt weird dude :D kga binnenkort ook eens een potje aanschaffen, verder nog iets gemerkt tijdens je training ofzo ?

omfg echt weird dude :D kga binnenkort ook eens een potje aanschaffen, verder nog iets gemerkt tijdens je training ofzo ?

Haha ik ben er niet helemaal zeker van of dit door intimidate kwam :p denk eerder door een combinatie van weinig slaap + lopen trippen de avond ervoor op dipt + getraind die dag met een goede dosis noxipro. :D ik heb het gevoel dat ik iets sneller herstel, maar dat kan ook placebo zijn. Maar de dromen zijn 100% waar, en ik word ook wel wat uitgeruster wakker heb ik het idee!

Ik heb me 1e maandkuur net afgemaakt en ik ben er zeker tevreden over. Slaap als een blok en droom regelmatig maar geen nachtmerries en wordt uitgerust wakker.
Tijdens het sporten meer energie en kan langer en zwaarder trainen, en na een maand zie ik zeker resultaat qua spiermassa. Maar dat is ook in combinatie met mammoth 2500, vitargo en genoeg eten natuurlijk.

'directe testo verhoging, enorme stijging van het libido, verbeterde slaap, positieve traingsagressie' haha legale aas?

na al deze reacties hier ga ik hem niet halen
hoewel ik wel beter zou willen slapen

'directe testo verhoging, enorme stijging van het libido, verbeterde slaap, positieve traingsagressie' haha legale aas?

na al deze reacties hier ga ik hem niet halen
hoewel ik wel beter zou willen slapen
je bent pas 19,testboosters gaan niets voor je uithalen

Terug
Naar boven