Fitness Seller

Intimidate

Wordt de eigen test productie onderdrukt door dit suplement? Alsin, zal deze lager zijn dan normaal wanneer je bijvoorbeeld 3 maanden dit supplement hebt gebruikt en daarna stopt met inname?

Heb gisteren de eerste pil ingenomen voor de rest nog niks gemerkt...
Ik ben 47 dus ik kan wel een extra testo'tje gebruiken.
Ik train al weer paar jaartjes groei de laatste tijd niet veel dus als het werkt merk ik het gauw genoeg.
Ik houd jullie op de hoogte

Greetzzz
Rob

Heb gisteren de eerste pil ingenomen voor de rest nog niks gemerkt...
Ik ben 47 dus ik kan wel een extra testo'tje gebruiken.
Ik train al weer paar jaartjes groei de laatste tijd niet veel dus als het werkt merk ik het gauw genoeg.
Ik houd jullie op de hoogte

Greetzzz
Rob

Zo snel ga je het niet merken.
DAA heeft zeker 2 tot 3 weken de tijd nodig om enig effect te tonen. Daarnaast moet je ook nog rekening houden met het aromatiseren van je test, aangezien ouderen (in de zin van boven de 30) meer van het enzym aromatase aanmaken.
Wel zo handig extra oestrogeen door je lichaam, meer water retentie en sneller gyno..

Is dus niet handig en zinvol om alleen DAA als standalone supp te gebruiken.

Zo snel ga je het niet merken.
DAA heeft zeker 2 tot 3 weken de tijd nodig om enig effect te tonen. Daarnaast moet je ook nog rekening houden met het aromatiseren van je test, aangezien ouderen (in de zin van boven de 30) meer van het enzym aromatase aanmaken.
Wel zo handig extra oestrogeen door je lichaam, meer water retentie en sneller gyno..

Is dus niet handig en zinvol om alleen DAA als standalone supp te gebruiken.

Doelde ook eigenlijk op de nachtmerries
Ik gebruik ook bcaa's , whey perfection om de 6/7 weken creatine.
Zit voorlopig beetje te tobben met golf ellebogen dus moet daar beetje omheen trainen maar dat sucked wel, zal de leeftijd zijn hahahaha maar bedankt voor de reply dude
Wat zou ik bij DAA moeten gebruiken dan ? ik zit niet op oestrogeen te wachten, net 60 eur aan intimidate uitgegeven, weggooien ?
greetzzz
Rob

Laatst bewerkt:
Doelde ook eigenlijk op de nachtmerries
Ik gebruik ook bcaa's , whey perfection om de 6/7 weken creatine.
Zit voorlopig beetje te tobben met golf ellebogen dus moet daar beetje omheen trainen maar dat sucked wel, zal de leeftijd zijn hahahaha maar bedankt voor de reply dude
Wat zou ik bij DAA moeten gebruiken dan ? ik zit niet op oestrogeen te wachten, net 60 eur aan intimidate uitgegeven, weggooien ?
greetzzz
Rob

Weggooien sowieso niet.
Neem anders even een kijk in het topic van Cools.

Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Dan gelijk het eerste stukje over aromatase inhibitors.
Wat trouwens veel bij DAA wordt gebruikt, athans in de Verenigde Staten, is Erase van PES of 6Bromo, zijn beide AI's.

Weggooien sowieso niet.
Neem anders even een kijk in het topic van Cools.

Testosteron Booster: Welke zijn er, werken ze echt en hoe werken ze nu eigenlijk?

Dan gelijk het eerste stukje over aromatase inhibitors.
Wat trouwens veel bij DAA wordt gebruikt, athans in de Verenigde Staten, is Erase van PES of 6Bromo, zijn beide AI's.

Heb je advies opgevolgd, gekeken en een fles mangosteen + vitamine d druppels aangeschaft schijnt een goede werking te hebben wat ik er van las.
Voorlopig ff de zaak aankijken hoe het gaat. Als de intimidate op is ga ik misschien alleen door met die Erase van pes... wil niet te veel ****en met m'n hormoonhuishouding. Ik merk wel dat het een hele studie is :)
Maarre hartstikke bedankt voor de info dude ik heb er wel wat aan.
greetzzz

Rob

Update: ik ben nu tien dagen verder en moet zeggen dat ik een stuk massiever oog.
Lijkt net of ik het pomp effect vast blijf houden tussen trainingsdagen.
Zat ook een beetje op een struikelgewicht met dumbbellpress op de schouders, maar ging er verleden week moeiteloos overheen...
Qua libido merk ik geen verschil dus blijft de rolmaat in de gereedschapskoffer.
Voorlopig nog geen enkele nachtmerrie gehad maar ik heb wel de indruk dat ik veel fitter wakker word, na 6 uur slaap word ik uit mezelf wakker maar ik slaap wel weer verder.
Ik merk voorlopig al meer effect dan bij creatine, en die komt ook er weer aan over paar weken dus ik ben benieuwd.....
word nog wel wat met die ouwe :)

yo! ik heb het nu twee keer gebruikt en het werkt echt.... het slapen is heerlijk alleen hoe langer je het neemt hoe korter je gaat slapen heb ik gemerkt... de dromen zijn soms wel erg raar... en in de ochtend was ik erg duf. Ik combineer het met agmatine merkbaar toename kracht, minder vet nadeel is alleen dat ik wel merk dat ik vocht vast hou in me gezicht... ik ben ook net klaar met een nakuur en dit heeft me ook geholpen om weer zin te krijgen in het trainen en me massa te behouden.. ook ben ik vrolijker en heb meer energie wat voor mij een plus punt was... zou het zeker een keer proberen ben altijd wel een fan geweest van i force ... grtz

Laatst bewerkt:
Ben nu bezig met een 6 weken USN creatine kuur. Is het te combineren of zal ik eerst mijn creatine kuur afmaken? (afmaken lijkt me beter?)

Ik heb het vandaag ook besteld ben erg benieuwd!!!

Kort maar krachtig.. Iemand ervaring met dit supplement?

Ja ik gebruik het al een week in combinatie met tropinolxp werk heel goed

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

Is heel goed doen

Terug
Naar boven