AndroidHealthClinic

Intro Filmpje van mijn gym

keizerhalil

Novice
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,

Ik heb een intro filmpje gemaakt van mijn gym/fitness vereniging. Het is wel een beetje cheezy geworden maar ik kan het nog bewerken. Ik wilde het vooral voor de grap maken, maar ik heb het dus laten zien aan mijn collega's en die vonden het een leuk plan.

http://www.youtube.com/watch?v=KtQIbJIl5qI

Als je commentaar hebt hoor ik het graag :)

Mooie getuite lipjes in het begin:)

Haha, knap gedaan wel :D

lol dat beginstuk :haha:

Hoog cheese gehalte, dat wel. En half reps op de behind neck press(wat uiteraard ook een beetje flexibiliteit is). Verder nice.

Om eerlijk te zijn vind ik het drie keer niks. Iedereen wilt erg graag op de film, k*t muziek en irritante teksten door het beeld.

Hahaha epic loser ecto filmpje, wel leuk gemaakt. Heb dit college jaar zelf ook nog bij die gym getraind maar heb jullie nooit gezien.

leuk hoor! alleen duurt wel iets te lang denk ik

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha epic loser ecto filmpje, wel leuk gemaakt. Heb dit college jaar zelf ook nog bij die gym getraind maar heb jullie nooit gezien.

Nou, we zijn er bijna elke dag. Mocht je een keer mee willen trainen of zelf op de video willen moet je maar zeggen :P!

Maak jezelf ff bekend dan, big boy ;) ze zeiden nergens buff te zijn. Ik vind het filmpje prima gelukt. Het is geen serieus filmpje ofzo.

ha upperboddywarriors!

Wel leuk dat je zo'n filmpje maakt, verder wel een erg trieste gym voor zo'n universiteit

ha upperboddywarriors!

Wel leuk dat je zo'n filmpje maakt, verder wel een erg trieste gym voor zo'n universiteit

Haha, ik maak de volgende wel tijdens squats en deadlifts. Kreeg wel commentaar gelijk dat ik niet gelijk op "bodybuilders" niveau moest filmen maar eerder dat het gezellig is en dat je lekker kan praten, ook veel van die cardio zooi.

Maar er is ook goed nieuws, in 2013 krijgen we een nieuwe plek toegewezen waar het 2 keer zo groot is en allemaal nieuwe equipment!

Haha, ik maak de volgende wel tijdens squats en deadlifts. Kreeg wel commentaar gelijk dat ik niet gelijk op "bodybuilders" niveau moest filmen maar eerder dat het gezellig is en dat je lekker kan praten, ook veel van die cardio zooi.

Maar er is ook goed nieuws, in 2013 krijgen we een nieuwe plek toegewezen waar het 2 keer zo groot is en allemaal nieuwe equipment!

lol op de uni van tilburg staat ook allemaal nieuwe apparatuur maarja niks om zwaar te trainen

ze kopen liever een biceps curl machine van duizenden euros dan fatsoenlijk zware shit

lol op de uni van tilburg staat ook allemaal nieuwe apparatuur maarja niks om zwaar te trainen

ze kopen liever een biceps curl machine van duizenden euros dan fatsoenlijk zware shit

Gelukkig zit ik in de bestuur met paar anderen die het met mij eens zijn en dat we dus goeie zware gewichten nodig hebben. Maar even serieus, ik snap niet eens waarom dat soort meuk wordt verkocht? Lijkt wel alsof ze bij het uitzoeken gewoon maar wat hebben gekocht, wij hebben namelijk ook zo een biceps curl apparaat (niemand die het gebruikt :P).

Ecto gym.

Mooi gemaakt brah.
Haters gonna hate

K*t gym, een keer geweest. Stelt echt geen één t*ring voor. Schandalig van de uni dat ze dat als gym durven presenteren.

Leuk filmpje verder, alleen als gevorderde trainee zou ik er niet bij jullie door gaan trainen

Terug
Naar boven