Fitness Seller

Intro Filmpje van mijn gym

• Topic Starter Topic Starter
K*t gym, een keer geweest. Stelt echt geen één t*ring voor. Schandalig van de uni dat ze dat als gym durven presenteren.

Leuk filmpje verder, alleen als gevorderde trainee zou ik er niet bij jullie door gaan trainen

Ik geloof man, maarja voor 100 euro per jaar is het best wel goed. Maar er komt verandering in, in 2013 krijgen we een gym dat 2x zo groot is en wat nog leuker is, is dat ik mee mag beslissen in het soort apparatuur dat we daar krijgen. Kortom, zwaardere gewichten en geen apparaten zoals de mechanische bicep curl dat niemand gebruikt

Het is een studentengym, daar hoort ouwe meuk te staan. Verder is het filmpje wel grappig.

Wat een beesten allemaal. Hoop dat ik ooit net zo groot wordt als zij.

Ik geloof man, maarja voor 100 euro per jaar is het best wel goed. Maar er komt verandering in, in 2013 krijgen we een gym dat 2x zo groot is en wat nog leuker is, is dat ik mee mag beslissen in het soort apparatuur dat we daar krijgen. Kortom, zwaardere gewichten en geen apparaten zoals de mechanische bicep curl dat niemand gebruikt

Andere locatie dan ook? Want het is ook gewoon te klein.

gestopt bij de getuite lippen

Leuk filmpje. Moest weer aan vroeger denken. Heb daar 7/8 jaar geleden ook getraind. Zie er nog precies hetzelfde uit trouwens, dus wordt wel tijd dat ze een keer e.e.a. gaan vervangen ;)

beetje too much qua bewerking - komt het clipje niet te goede. wel grappig

lijkt me of die chinees nog nooit een gewicht heeft opgehoffen... zen armpje brak bijna bij die bench lol !

Iedereen aan de roids daaro?

Is die chinees naturel ? :eek:

Meer spanning opbouwen voor je daadwerkelijk gaat pressen. Zorgt voor hogere presses en minder blessures.

• Topic Starter Topic Starter
Beste mensen, bedankt voor jullie toffe comments :)!

K*t gym, een keer geweest. Stelt echt geen één t*ring voor. Schandalig van de uni dat ze dat als gym durven presenteren.

Leuk filmpje verder, alleen als gevorderde trainee zou ik er niet bij jullie door gaan trainen

Jij gevorderde? volgensmij bencht die Turk jou eruit:roflol:

Ik mis alleen nog de bicep workouts dan is het plaatje compleet.
Mirin die chinees zn fysiek.

Voor de rest leuk concept.

Die bench aan het eind ziet er best sterk uit, hoeveel kg was dat?

Best leuk bedoelt, maar inderdaad te veel standaard fx. Van dit soort filmpjes bestaan er echt duizenden.

Terug
Naar boven