XXL Nutrition

Introductie met foto's

3 jaar verdoet. ga hier wat rondlezen en stel een fatsoenlijk schema op (ik neem aan dat je dat nog niet hebt aangezien je niet squat en deadlift), ik zou nog even doorbulken want als je naar 8% gaat ben je ongeveer een somalier

IWJ anders brengen jij dingen even normaal, je bent gewoon een snotneus die denkt alles te weten. Je kauwt alles na wat je hier leest en hebt zelf amper trainingservaring.

TS zegt dat hij naar 8% wilt omdat hij dan zijn buikspieren een beetje ziet, denk dat TS nog niet echt een idee heeft hoe droog je wel niet bent bij 8%. Hij zal eerder een procent of 12 a 13 bedoelen.

Niet squatten en deadliften is natuurlijk niet goed te praten.

ik geef hem toch advies? ik zeg voor de rest gewoon waar het op staat
quote van jezelf
dit subforum heet post je fotos, niet die stoer met je vooruitgang, ik post het gewoon om te kijken wat andere ervan vonden en/of om tips te krijgen. Ik ben al een stuk wijzer door dit forum alleen zeker niet van een troll zoals jou
Maargoed, ik neem het je niet kwalijk, ben ook 15 geweest

OT: Kan je foto's niet vergelijken met before pictures, maar op basis van wat ik zie kan ik je wel vertellen dat je er veel meer uit had kunnen halen in 3 jaar. Je bent wat serieuzer bezig; ook met voeding? Zonder energie heeft je lichaam niks om mee op te bouwen. Je ziet al dat iedereen op squat/dl hamert, zijn perfecte oefeningen waarbij je je hele lichaam in 1x mee aanpakt. Check de sticky topics op dit forum, er staat hier zat informatie waar je veel aan hebt . Wat supps aangaat denk ik dat je er een fout beeld van hebt, het is echt maar een hele kleine aanvulling, wat je over 1 dag verspreid eet is 10x belangrijker. Whey + creatine is de basis, de rest vind ik persoonlijk niet nodig. Succes!

Terug
Naar boven