XXL Nutrition

inwendig bloeden aan schouders??

stoffel105

Novice
Waardering
0
Hallo allen!

Vorige maandag heb ik mijn schouders vrij zwaar getraind. Na de training zag ik allemaal rode lijnen op mijn schouders (net alsof ik gekrabt was). Bij nader inzien lijkt het inwendig bloed te zijn.
Ik train nu een maand en half.
Gebeurt dit nog bij krachttraining?
Moet ik me over iets zorgen maken?

Vriendelijke groeten.

google eens op striae en kijk of het er zo uitziet, dan zul je ook genoeg resultaten vinden over wat het is.

• Topic Starter Topic Starter
Een sneller en beter antwoord had ik me niet kunnen wensen.
Het zal inderdaad dat zijn.
Een goed teken dan zeker? Wilt toch zeggen dat ik aan het groeien ben.

Alvast bedankt!!

Stoffel

het is idd een teken dat je snel gegroeid bent, maar of je er trots op moet zijn? het is gewoon een soort van litteken en het blijft je hele leven zitten.

wel is het zo dat de een er meer aanleg voor heeft dan de ander, ik was in 4 maanden 20kg aangekomen en heb alleen 1 streepje op m'n borst en m'n benen zitten wel helemaal onder.

Oei, dacht dat dit maar tijdelijk zou zijn. Kan het weggaan? Misschien is het mijn gedacht, maar heb de indruk dat het al minder rood is als gisterenavond.

Groeten

het vervaagd maar je zult het altijd wel (lichtjes) blijven zien geloof ik.

ok, thankx voor de info riggard!

Groeten

Hmmm het kunnen ook bloeduitstortingen zijn, als ik standing calve raises deed kwam die kussens op me schouders en als je dan reps gaat doen met 200kg ofzo krijg je wel bloeduitstortingen op je schouders. Het zou me verbazen moesten je schouders opeens volstaan met straie, maar ik zie dan ook niet in van wat je bloeduitstortingen krijgt bij schoudertraining. ???

Ik krijg wel blauwe plekken op men biceps van bicep curls te doen :p

Ik heb maandag inderdaag ook calve raises gedaan (vrij zwaar en was al effe geleden). Dit zal de oorzaak zijn denk ik. Dat ik hier zelf niet opgekomen ben.
Bedankt!

haha mysterie opgelost :p

Njah ik hem vandaag hard getraind vooral schouders , biceps , chest en ik kwam net thuis en zag rode lijnen op mijn schouders vorige keer had ik het ook maar niet zo extreem nu zijn het echt dikke lijnen en aan rechterkant heeft et uiteinde een splitsel en het lijkt net op een hakenkruis... Ik wouw opzoeken wat het was en kwam bij dit forum terecht :)

Dan moet je misschien even stoppen met trainen totdat ze iets vervaagd zijn, dat is meestal een kleine indicatie dat je huid genoeg opgerekt is om verder te groeien/trainen.

Heb ik vaak na trainingen , gaat wel weer weg . Het is net of er iemand aan gekrabd heeft . Niets van aantrekken , zijn geen striae denk ik hoor . Gaat echt wel weg .

Dude, ik train zelf ook door, ging er alleen van uit dat hij het lelijk vond (uit de vorige reacties opgemaakt) en daarom deze reactie. Aan een reactie als: 'Hoort erbij' heeft hij dan ook niets he.
Hoezo heeft ie daar niks aan?

Heb ik ook wel eens :) Bij m'n chest, biceps of quads, is meestal na een paar dagen weg. Niet teveel zorgen maken en gewoon goed in de gaten houden.

Terug
Naar boven