XXL Nutrition

Ipad 2

markhispania3

Freaky Bodybuilder
Waardering
582
Na het gigantische succes van de ipad, is de ipad 2 gisteren aangekondigd.

Grootste verbetering:

- Dual core processor
- 512 mb ram
- nog platter (8.8 mm)
- camera's voor en achter

Vanaf 25 maart kun je hem in nederland kopen.

Ben zelf een ipad gebruiker van het eerste uur, maar twijfel nog of ik deze ga aanschaffen.

Ik heb niet de eerste versie van de ipad maar ik denk dat ik de ipad 2 wel ga aanschaffen. IMO toch handiger dan een laptop voor dagelijks gebruik.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet de eerste versie van de ipad maar ik denk dat ik de ipad 2 wel ga aanschaffen. IMO toch handiger dan een laptop voor dagelijks gebruik.

Ik gebruik mijn laptop alleen nog voor het downloaden en het typen van lange teksten. Verder wil ik nog wel eens een flash website bekijken.

Een laptop heb je echt nodig, een ipad is een fantastische toevoeging (die de laptop voor een groot deel vervangt, afhankelijk van je gebruik).

Zit er ook stevig aan te denken om er een aan te schaffen. Waar heb je dat gevonden van dat 512 mb ram? Dit werdt namelijk niet in de presentatie vermeld dacht ik. Kan het ook nog niet terug vinden

Ik heb de iPad1 en ben er heel tevreden mee, maar deze updates maken het zeer zeker niet de moeite voor de iPad2 te gaan. Vind ik wel fijn want nu kom ik niet in de verleiding :)

Waar ik op hoop is een hogere resolutie scherm, ubs poort en natuurlijk een ****ing flash player. iPad3 hopelijk.

dual core ... hmmm.. gaat'ie dan ook eindelijk multitasken ?

Bezit ook de iPad1, maar soms denk ik van had ik maar een Mac laptop gekocht. :{

wat is de clockspeed van de processor? en de speed van t werkgeheugen? en is de grafische chip niet verbeterd?

Zit er ook stevig aan te denken om er een aan te schaffen. Waar heb je dat gevonden van dat 512 mb ram? Dit werdt namelijk niet in de presentatie vermeld dacht ik. Kan het ook nog niet terug vinden

Kan het op de apple site ook niet terug vinden, had het hier vandaan http://www.ipadinfo.nl/8192/ipad-2-het-alles-in-1-overzicht/ .

Ik heb de iPad1 en ben er heel tevreden mee, maar deze updates maken het zeer zeker niet de moeite voor de iPad2 te gaan. Vind ik wel fijn want nu kom ik niet in de verleiding :)

Waar ik op hoop is een hogere resolutie scherm, ubs poort en natuurlijk een ****ing flash player. iPad3 hopelijk.
Usb en flash zullen nooit in een ipad komen. Die poort. Is veel te groot, en te oud. Flash is te traag en vreet te veel batterij. Steeds meer websites worden omgezet naar html 5, en daar kan de ipad wel mee overweg.
dual core ... hmmm.. gaat'ie dan ook eindelijk multitasken ?
Multitasken blijft hoe het nu is.
wat is de clockspeed van de processor? en de speed van t werkgeheugen? en is de grafische chip niet verbeterd?
De processor draait op 1 ghz, de videokaart zou 9x beter presteren dan het vorige model. Over het geheugen kan ik weinig vinden.

Laatst bewerkt:
Is wel interessant natuurlijk, maar marktplaats klinkt me altijd aka zwarte markt. Valt dat wat te betrouwen? anders een ebaytje.

Marktplaats is link inderdaad. Laatste tijd veel verhalen over mensen die een ipad/iphone voor een veel te lage prijs kochten. Toen ze het ding wilde ophalen werden ze beroofd.

Als je spullen laat opsturen altijd met paypal betalen, dan kun je je geld namelijk terughalen.

Perfecte tijd voor mij om een mooie ipad 1 uit te halen voor een zacht prijsje.

Terug
Naar boven