versteegrob
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Ben opzoek naar een mooie app waar ik me schema in kan verwerken. Heb wel een redelijk mooie, Fitness HD maar hij vindt veel oefeningen niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ipad naar de sportschool? Is dat handig. Ik gebruik gewoon die notitie app die standaard op de iphone zit. Werkt perfect.

Kan je misschien even de link geven van die app van Bodybuilding.com, kan hem niet vinden![]()
Lijkt me best irritantZag die al maar die is alleen voor de iphone geschreven, je kan hem wel op de tijd ipad krijgen maar dan moet je hem uitvergroten, vet lelijk maar zal is kijken.
---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------
Wel handig hoor, zo kan ik de oefening perfect uitvoeren aangezien er geen begeleiding is. De ipad is mijn begeleider![]()
. Ikzelf maakt meestal in notities alvast gewoon nieuwe items aan, met daarin al mijn oefeningen, datum ingevuld enzo. Hoef ik alleen nog maar mijn aantal reps en sets in te vullen. Tijdje terug had ik zo'n app met oefeningen enzo, maar die moet steeds laden enzo en dat is best frustrerend.IK heb gewoon in de appstore naar bodybuilding gezocht, vind je zat interessante aps...