AndroidHealthClinic

iPad app

versteegrob

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m80
Massa
82kg
Ben opzoek naar een mooie app waar ik me schema in kan verwerken. Heb wel een redelijk mooie, Fitness HD maar hij vindt veel oefeningen niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

niet moeilijk doen

Gewoon numbers gebruiken...

Kladblog op iphone is ook handig, maar een gewoon schriftje vind ik toch het lekkerst werken... Veel kladderen, krabbelen en pijltjes trekken :p

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag me ipad meegenomen naar de sportschool. Ken de oefeningen nog niet zo goed maar heb ze tijdens de training opgezocht, ging lekker. In de ochtend ben ik toch een van de weinige die traint. Verder is de Fitness HD een mooie app maar heeft niet alle oefeningen.

Je ipad naar de sportschool? Is dat handig :P. Ik gebruik gewoon die notitie app die standaard op de iphone zit. Werkt perfect.

Bodybuilding.com heeft ook een app met ontzettend veel oefeningen

• Topic Starter Topic Starter
Zag die al maar die is alleen voor de iphone geschreven, je kan hem wel op de tijd ipad krijgen maar dan moet je hem uitvergroten, vet lelijk maar zal is kijken.

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Je ipad naar de sportschool? Is dat handig :P. Ik gebruik gewoon die notitie app die standaard op de iphone zit. Werkt perfect.

Wel handig hoor, zo kan ik de oefening perfect uitvoeren aangezien er geen begeleiding is. De ipad is mijn begeleider :cool:

Het lijkt me vreselijk irritant om in de sportschool met zo n lompe ipad te moeten werken.

Kan je misschien even de link geven van die app van Bodybuilding.com, kan hem niet vinden :(

Zag die al maar die is alleen voor de iphone geschreven, je kan hem wel op de tijd ipad krijgen maar dan moet je hem uitvergroten, vet lelijk maar zal is kijken.

---------- Toegevoegd om 10:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Wel handig hoor, zo kan ik de oefening perfect uitvoeren aangezien er geen begeleiding is. De ipad is mijn begeleider :cool:
Lijkt me best irritant :P. Ikzelf maakt meestal in notities alvast gewoon nieuwe items aan, met daarin al mijn oefeningen, datum ingevuld enzo. Hoef ik alleen nog maar mijn aantal reps en sets in te vullen. Tijdje terug had ik zo'n app met oefeningen enzo, maar die moet steeds laden enzo en dat is best frustrerend.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven