XXL Nutrition

Iphone 4 abbo

daniel20

Colossal Veteran
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.374
Lengte
1m65
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Beesten,

Heb nu een sim-only abbo van Telfort, maar wil graag een Apple Iphone 4 (16/32gb) hebben voor een redelijk bedrag per maand (rond de 40euro maximaal)

Veel smsjes, 250 bel minuten is voldoende. Internet zit er meestal bij inbegrepen.

heb veel gezocht, maar kan niet echt iets vinden..
mensen wat tips? providers etc? .. namelijk geen zin om 150 / 200 euro bij te betalen voor de telefoon.

Groetjes bartje xx

voor een Iphone 4 met een goedkoop abbo moet je gewoon bij betalen,

37.50 per maand voor een I-300 en dan moet je rond de 100 bij betalen geloof ik.

30 euro per maand betaal ik en moest 200 euro bij betalen (of 230 not sure)

Goedkoper krijg je niet, dan moet je naar een HTC kijken oid. Hoewel die prijs niet erg ver weg ligt van een Iphone

• Topic Starter Topic Starter
Ja kwam daar ook achter idd.. abbo van 65 euro per maand, 40 euro voor het toestel...

als ik abbo van 35 / 40euro per maand neem, 180euro bij betalen haha, wat een onzin!

Ja kwam daar ook achter idd.. abbo van 65 euro per maand, 40 euro voor het toestel...

als ik abbo van 35 / 40euro per maand neem, 180euro bij betalen haha, wat een onzin!

ach ja 180 euro op 24 maanden is 7.5 euro per maand extra.

Dus dan betaal je 42.50 per maand als je het zo rekent ;)

• Topic Starter Topic Starter
mm, daar had ik nog niet overna gedacht.. dan lijkt het inderdaad al een stuk minder, maar vind het beetje jammer dat ik dit ineens moet betalen aan het begin van mijn abbo :D .. ik kijk nog beetje verder, morgen even bellen met mijn huidige provider.

Terug
Naar boven