Fitness Seller

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

Met abo is een s3 wel stuk goedkoper dan een iPhone.

Maar goed, ik heb niets tegen android gebruikers die hun keuze prima kunnen beargumenteren en daarnaast niet de eigenaar zijn van een nep iPhone (samsung toestel). Probleem is alleen dat ze 9 van de 10x aankomen met android is beter want android is open en vervolgens hun toestel moeten rooten omdat hij niet open genoeg is.

http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bellen/aanbiedingen/?cmpid=00012_|vodafone_h|vodafone|vodafone s3 is evenduur als iphone 4s 16gb met abo

Was dat de limiet 3? Anders had ik het wel geweten, meteen 10 stuks met +2000 euro winst.

Toen je vroeger alleen de iPhone met T-Mobile kon krijgen hier kon je inderdaad een leuke winst maken op toestellen die je in de UK of FR of BE kocht inderdaad.

Kan me herinneren dat er echt 1000 euro werd betaald voor een simlockvrije iPHone 4 namelijk de eerste weken.

Is dat nu nog steeds zo ?

Kerel bij mij op werk

45eu in de maand voor 2 jaar lang en 250 extra voor toestel

1,5gb + 150belminuten/sms

:roflol:!!!

Yup, al langs geweest. Was alleen nog wit 64g over. 3 stuks meegenomen.
899 per stuk:)

Awwyeahhh
2n1c608.jpg

Ook twee voor de verkoop dus?

Ben benieuwd hoe veel je er voor vangt :)

Ja, als goed is wordt morgen de eerste opgehaald. Moet nog kijken voor hoeveel ik het ga verkopen.

Wat vraag je er voor dan? :p

De eerste gaat weg voor 1075 euro :)

In de iPhone 5 zitten géén Samsung onderdelen meer las ik net ergens

In tegenstelling tot de vorige modellen waarin nog Samsung conductoren zaten

Wel begrijpelijk na hun onderlinge rechtszaken etc ;)

Vanaf 1 oktober in Nederland. Dus dan ga je daar de prijzen ook zien stijgen.

Ik ga er van uit dat Apple dat al meegerekend heeft.

Schijnt dat de meeste winkels hun prijzen gewoon gelijk houden en pas verhogen wanneer de nieuwe producten komen.

Ik mag overigens hopen dat de iPhone niet onder de thuiskopieregeling gaat vallen als je kijkt naar hoe gigantisch veel duurder iPods zijn geworden.

Volgens mij was het 70 euro duurder voor de 64 gig iPod touch..

Terug
Naar boven