MuscleMeat

Nieuws Iphone 5 aangekondigd

Bezoekers in dit topic

Zeg jij nu dat de 4s een oudere versie is dan de 4 ?

Ik bedoelde natuurlijk omgekeerd :')

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 21:05 ----------

Donderdagnacht wezen stappen in Nijmegen, nadien maar ff doorgereden naar Oberhausen om die nieuwe iPhone te halen.
Wát een verschrikking. De wachtrij was echt de grootste hel die ik ooit heb meegemaakt. Tel daarbij op slaaptekort en voedingtekort...
Om 6u sochtends kwam er een apple medewerker aanlopen en die meute rende er als strontvliegen op af, dwars door afzetlinten etc die security had geplaatst om een soort nette wachtrij te creeren.
Vielen her en der wel wat rake klappen van woeste mensen die de hele nacht in een slaapzak een plekje hadden gereserveerd en opeens voorbij werden gerend door mensen die om 6u sochtends aan kwamen lopen... Resultaat was echt een persende menigte waarin je geen haar ruimte had. En als je pech had - zoals ik- kwam je ergens achteraan terecht, terwijl je dus een redelijk goede plek had in eerste instantie...

Echt verschrikkelijk. Van een chille plek op een campingstoeltje stond je een paar minuten later opeens samengepropt. Het duurde gewoon letterlijk 10 uur voordat ik mn 'tickets' had gekregen van een apple medewerker (kaartje die je garantie geeft op bepaalde uitvoering..). Daarna kwam je nog twee uur in een rij terecht en binnen in het winkelcentrum nógmaals. Echt zwaar klote, ik had me erop ingesteld rond 11u weer de auto terug naar huis te pakken, maar dat werd dus 18u. In ieder geval geprobeerd, maar zéker niet voor herhaling vatbaar :D

Eindresultaat is wel dat ik nu drie iPhone 5's heb waarvan ik er twee met wat geluk met flink wat winst kan doorverkopen :)

Ga je wel snel moeten zijn want binnenkort is hij gewoon overal te koop.
 
Ik bedoelde natuurlijk omgekeerd :')

---------- Post toegevoegd Fri 21 Sep 2012 om 21:05 ----------



Ga je wel snel moeten zijn want binnenkort is hij gewoon overal te koop.
En niet lang daarna is hij overal uitverkocht. In ergste geval vang ik er de normale aanschafprijs voor, maar in de rij sprak ik al wat mensen die hem met zo'n 200 euro winst konden doorverkopen.
En op Marktplaats vind je hem niet voor onder de 900 euro (de 16gb versie die 680 kostte)
 
Zojuist eerste al verkocht voor 880 :)
 
'' flauwvallende mensen bij Iphone 5-verkoopchaos Oberhausen ''

post Iphoneclub.nl :roflol:
 
'' flauwvallende mensen bij Iphone 5-verkoopchaos Oberhausen ''

post Iphoneclub.nl :roflol:

ja ik zag t op tv, kerel loopt met iphone doos winkel uit en houd het in de lucht alsof hij is gezegend ofzo. beetje raar vind ik dat, alsof we slaven zijn van zo'n machine..
 
hoeveel winst gepakt ?
€200
'' flauwvallende mensen bij Iphone 5-verkoopchaos Oberhausen ''

post Iphoneclub.nl :roflol:

Ja vlak naast me viel ook een vrouw flauw :D

Politie sprak de menigte met een megafoon toe ze hebben wel 20 keer gezegd dat de verkoop zou worden abgebrochen als er nog meer gedringt werdet

---------- Post added 21 September 2012 at 22:20 ----------

Ik stond ongeveer 1 pilaar verder dan deze vent en dus iets van 10 uur over gedaan :) naar het begin

http://www.youtube.com/watch?v=yrH5AFa8BmY&feature=player_embedded
 
oke naice, goed verdient. altans..

200euro, voor 10uur in een rij te gaan staan met duwende mensen...
 
oke naice, goed verdient. altans..

200euro, voor 10uur in een rij te gaan staan met duwende mensen...
Op het moment dacht ik dit doe ik NOOIT meer.

Maar als ik om ga rekenen naar uurloon is het niet zo verkeerd eigenlijk. Je moet je alleen ff op het ergste instellen en er goed voorbereid heengaan (eten en drinken voldoende mee bv en 's avonds voor de tijd paar uurtjes slaap pakken alvast), dan is het best te doen
 
Op het moment dacht ik dit doe ik NOOIT meer.

Maar als ik om ga rekenen naar uurloon is het niet zo verkeerd eigenlijk. Je moet je alleen ff op het ergste instellen en er goed voorbereid heengaan (eten en drinken voldoende mee bv en 's avonds voor de tijd paar uurtjes slaap pakken alvast), dan is het best te doen

Je hebt nog 1 over toch ?
Verkopen?
 
ja ik zag t op tv, kerel loopt met iphone doos winkel uit en houd het in de lucht alsof hij is gezegend ofzo. beetje raar vind ik dat, alsof we slaven zijn van zo'n machine..

Ik ben absoluut Apple Fanboy. Maar je hebt helemaal gelijk. Te achterlijk voor woorden gewoon dit schapen gedrag. Net of je een week later niet de iPhone kan kopen lekker relax op je gemak.
Voor een nieuwe Mac staan ze ook niet voor in de rij.
 
Op het moment dacht ik dit doe ik NOOIT meer.

Maar als ik om ga rekenen naar uurloon is het niet zo verkeerd eigenlijk. Je moet je alleen ff op het ergste instellen en er goed voorbereid heengaan (eten en drinken voldoende mee bv en 's avonds voor de tijd paar uurtjes slaap pakken alvast), dan is het best te doen

200x2=400

Toch wel netjes voor 10uurtjes;)
 
Ik ben absoluut Apple Fanboy. Maar je hebt helemaal gelijk. Te achterlijk voor woorden gewoon dit schapen gedrag. Net of je een week later niet de iPhone kan kopen lekker relax op je gemak.
Voor een nieuwe Mac staan ze ook niet voor in de rij.
Zeker.. Ik schaamde me er ook gewoon voor en was niet bepaald trots om Apple gebruiker te zijn nadat ik al dat volk daar zag :rolleyes:

Maar ik wilde dit wel gewoon een keer meemaken dus dat heb ik in ieder geval gedaan. En ik had ook wel erg dringend een smartphone nodig, want ik gebruik al 2 maand zo'n nokiaatje van 20 euro omdat mn vorige iphone kwijt was
 
Ja is ook 16gig.

Heb de andere zojuist ook verkocht. Dus beide telefoons in drie uur verkocht via marktplaats :)

Had misschien nog wel meer dan +200 kunnen vragen
 
Zo zo doe je goed, ik ben nu in dusseldorf en kon nergens gewoon normaal kopen vandaag. Het was allemaal met abbo of paar weken wachten voor een los toestel. Ik heb wel geen apple store geprobeerd, maar daar zal ook zeker uitverkocht zijn.
 
Zo zo doe je goed, ik ben nu in dusseldorf en kon nergens gewoon normaal kopen vandaag. Het was allemaal met abbo of paar weken wachten voor een los toestel. Ik heb wel geen apple store geprobeerd, maar daar zal ook zeker uitverkocht zijn.
Zou me niet verbazen als Oberhausen niet eens uitverkocht is geraakt. Keulen was wel begin van de middag al uitverkocht.
 
Donderdagnacht wezen stappen in Nijmegen, nadien maar ff doorgereden naar Oberhausen om die nieuwe iPhone te halen.
Wát een verschrikking. De wachtrij was echt de grootste hel die ik ooit heb meegemaakt. Tel daarbij op slaaptekort en voedingtekort...
Om 6u sochtends kwam er een apple medewerker aanlopen en die meute rende er als strontvliegen op af, dwars door afzetlinten etc die security had geplaatst om een soort nette wachtrij te creeren.
Vielen her en der wel wat rake klappen van woeste mensen die de hele nacht in een slaapzak een plekje hadden gereserveerd en opeens voorbij werden gerend door mensen die om 6u sochtends aan kwamen lopen... Resultaat was echt een persende menigte waarin je geen haar ruimte had. En als je pech had - zoals ik- kwam je ergens achteraan terecht, terwijl je dus een redelijk goede plek had in eerste instantie...

Echt verschrikkelijk. Van een chille plek op een campingstoeltje stond je een paar minuten later opeens samengepropt. Het duurde gewoon letterlijk 10 uur voordat ik mn 'tickets' had gekregen van een apple medewerker (kaartje die je garantie geeft op bepaalde uitvoering..). Daarna kwam je nog twee uur in een rij terecht en binnen in het winkelcentrum nógmaals. Echt zwaar klote, ik had me erop ingesteld rond 11u weer de auto terug naar huis te pakken, maar dat werd dus 18u. In ieder geval geprobeerd, maar zéker niet voor herhaling vatbaar :D

Eindresultaat is wel dat ik nu drie iPhone 5's heb waarvan ik er twee met wat geluk met flink wat winst kan doorverkopen :)

Was dat de limiet 3? Anders had ik het wel geweten, meteen 10 stuks met +2000 euro winst.
 
Was dat de limiet 3? Anders had ik het wel geweten, meteen 10 stuks met +2000 euro winst.
Limiet was 2 tickets per persoon (dus 2 toestellen totaal)

Alleen ik carpoolde met zo'n gast van het iculture forum en die hoefde er maar eentje dus toen had ik er 3.

Als ik veel contant geld mee had genomen had ik nog wel wat meer telefoons kunnen krijgen door mensen een telefoon af te laten rekenen die ze niet nodig hebben en gelijk contant te betalen.. Maar dat is toch wel redelijk vertrouwen dat je dan snel moet kweken met mensen en flinke som cash geld op zak natuurlijk.

Maar nu ik heb gemerkt hoe makkelijk het verkoopt ga ik volgend jaar wel weer hetzelfde doen denk ik, maar dan wel met de bedoeling er wat meer nog te bemachtigen :) Misschien gewoon een auto vol met vrienden mee ofzo
 
Back
Naar boven