AndroidHealthClinic

Ipod probleem (geluid kan niet harder)

Anoniem

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
1.075
Lengte
1m90
Zoveelste Ipod probleem hiero. Ik heb een Ipod Classic 120GB en je hebt in het menu een optie om volume limit hoger te zetten. Bij mij kan echter het geluid alleen zachter en niet harder. Dus je komt op een gegeven moment op het punt dat hij zo zacht staat dat het niet meer te luisteren is. En op dat moment moet ik de Ipod formateren om hem weer redelijk te krijgen. Probleem is dan ook nog dat hij standaard niet op zijn hardst staat. Iemand enig idee hoe ik dit op los?

Begin serieus te overwegen om deze overprijsde apple-crap weg te gooien. Wat een frustraties levert dit ding mij op. :mad:

apple rocks... ga er mee terug.... garantie enzo weetje wel!
(sowieso 2 jaar)

restoren en updaten met itunes?

Idd heeft ie wel alle updates. En anders gewoon naar de winkel met garantiebewijs. Zie niet in waarom je meteen een heel merk zou afkraken omdat je eens een probleempje hebt :)

• Topic Starter Topic Starter
Ja, heeft alle updates. En nee, dit is niet de eerste keer dat ik problemen heb. Geen ander apparaat (inclusief Itunes natuurlijk) heeft mij ooit zo veel frustraties opgeleverd.

Ga denk ik een Cowon Iaudio S9 kopen. Hoef je ten minste niet met Itunes te werken en het ondersteunt hogere kwaliteit muziekbestanden zoals .flac.

Ik vind iTunes echt prima software, snap niet hoe je het voor elkaar krijgt om daar gefrustreerd van te worden.

Mobiel ga jij in elk geval nooit het verschil horen tussen mp3 of flac. Alleen op een high-end hifi systeem maakt dat iets uit. Wil je toch per se geen verlies dan is er altijd nog Apple Lossless.

Waarom ga je niet naar de verdeler? Heb echt bijna nooit problemen met Apple apparaten dus zal wel pech zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Verschil tussen mp3 en Flac hoor je wel op een goede kwaliteit headset.

En zoek eens op "Itunes worst software ever".

Terug
Naar boven