AndroidHealthClinic

Iran waarschuwt Den Haag over film Wilders

arnoldfan

Monstrous Giant
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
TEHERAN - Een Iraanse parlementariër heeft de Nederlandse regering maandag gewaarschuwd over de anti-islamfilm van Geert Wilders. Als Den Haag de vertoning niet voorkomt, zal het Iraanse parlement de Iraanse regering oproepen haar betrekkingen met Nederland te heroverwegen.

Dat meldde het Iraanse persbureau IRNA maandag. Volgens de afgevaardigde Alaeddin Boroujerdi, die voorzitter is van de parlementaire commissie voor Nationale Veiligheid en Buitenlands Beleid, kan de film leiden tot ,,uitgebreide negatieve reacties'' van moslims over de hele wereld.

Iran gaat gebukt onder een islamistisch regime.

Oke, pleur maar een bom op dat land.

nou als ze die film nu gaan verbieden
dan ist gedaan met nederland

Ze beseffen niet dat de overheid hier niets aan kan tegen doen ?

K*t moslims

Maakt het eigenlijk iets uit als Iran haar 'betrekkingen heroverweegt'? Ik bedoel, waar hebben we Iran voor nodig/

Ze gaan er maar even vanuit dat andere overheden net zo makkelijk een verbod kunnen afkondigen als zij:o

Nuke them!

Maar ff serieus: NOOIT toegeven aan die gekken, zelfs al ben je de grootste Wilders hater, je mag nooit je eigen principes (vrijheid van meningsuiting) opgeven voor een stelletje radicale fundi's.

• Topic Starter Topic Starter
De film word gewoon uitgezonden zo snel mogelijk.26 januari heb ik al ergens gehoord maar het kan ook later worden.Als ze de film afschaffen voor een bedreiging van iran is het indd gedaan met ons land.Uitzenden die hap, en snel ! :D

Als ze hem uitzenden is het ook gedaan met jullie land, you are ****ed no matter what :D

• Topic Starter Topic Starter
Nuke them!

Maar ff serieus: NOOIT toegeven aan die gekken, zelfs al ben je de grootste Wilders hater, je mag nooit je eigen principes (vrijheid van meningsuiting) opgeven voor een stelletje radicale fundi's.

Indd, de film word hier uitgezonden en hier is vrijheid van meningsuiting.Daar hebben die iranezen niks mee te maken.Vraag me ook af waar we hun voor nodig hebben en hoe hun weten dat hier een film uitkomt.

Haha. Wilders verdoet ons land.

Ik Heb Er Zin An

Ik zou best op een eiland met blanken willen wonen afgezonderd van de buitenwereld...:D

een eiland met met niet blanken lijkt me veel relaxter, voor je het weet begint het gezeik weer en worden kokosnoten verboden (heel gevaarlijk), wordt je verplicht voor je eigen veiligheid factor 80 te smeren en moet je hangmat een keurmerk hebben!

een eiland met met niet blanken lijkt me veel relaxter, voor je het weet begint het gezeik weer en worden kokosnoten verboden (heel gevaarlijk), wordt je verplicht voor je eigen veiligheid factor 80 te smeren en moet je hangmat een keurmerk hebben!

Amen en na 3 dagen in de zon ben ik een rooie en geen blanke meer mag ik dan wel op dat eiland ;)

Wat is Wilders doel met deze film eigenlijk? gewoon even lekker provoceren maar net iets langer als de gemiddelde uitspraak van hem? of gaat er nog wat meer gedaan worden in deze film?

Wat is Wilders doel met deze film eigenlijk? gewoon even lekker provoceren maar net iets langer als de gemiddelde uitspraak van hem? of gaat er nog wat meer gedaan worden in deze film?

Denk dat ie wil laten zien dat de moslims niet de baas zijn

Terug
Naar boven