AndroidHealthClinic

Iran waarschuwt Den Haag over film Wilders

Doen we dat ook gelijk op de Antillen, daar zit eveneens weinig goeds meer :D Lul niet zo dom, Klusje. Denk dat in Iran meer goeds dan kwaad zit maar het wordt alleen geregeerd door een verrot regime. Bevolking is gelukkig gemiddeld vrij jong, te hopen dat die op den duur meer te zeggen krijgen.

rustig maar, ik dol een beetje......

bovendien is het hier ook al avond, en zit ik net aan de koffie!

En waar gaat Iran dat mee doen dan? Hun Shahabs die niet verder komen dan de Middelandse zee. De rakettechnologie die ze lenen van Noord Korea is nog lang niet ver genoeg om hun raketten op Europa te richten, laat staan dat ze Nederland halen.

Het zal niet lang duren voordat Iran lange afstandrakketten heeft.
Los daarvan stel het militaire arsenaal van Nederland natuurlijk geen ene drol voor en zeker vergeleken met het arsenaal van Iran.Mochten Nederland en Iran ooit eens oorlog krijgen dan walst nogmaals Iran over Nederland heen.
Het is maar dat de grote broer van Nederland de Navo er is waardoor Iran geen schijn van kans maakt.
wat moet dat k*tland zich met ons land bemoeien? liever een bom erop. en ze bevestigen meteen dat wilders gelijk heeft

Dus nogmaals, liever een bom erop?
Dacht het niet, daar is Iran gelukkig veels te sterk voor

Waarom denk je dat de Westerse landen zo bang zijn voor landen als Iran en Noord Korea. Noord Korea heeft zijn Taepo Dongs al voorbij Japan geschoten en kan in principe Hawaii halen. Waarschijnlijk zelfs de Westkust van de USA als ze nog wat aanpassingen doorvoeren. De Shahabs van Iran zijn gebaseerd op dezelfde Taepo Dongs. .
Maar hoe zit dat dan met dat rakketschild? Werkt dat dan niet? Waarom maken ze dat dan? Lijkt me toch dat het kan werken zolang er iemand constant het luchtruim in de gaten houdt? Heb mezelf er nooit in verdiept eigenlijk, maar het is toch wel scary shit ja, stel dat Iran zegt **** it we bomben gewoon Israel en Nederland pakken we er maar bij... die gasten geloven allemaal dat ze straks 40 of 70 maagden (weet zelfs niet meer welke van de twee nou is) gaan krijgen dus hun land en bevolking willen ze misschien wel opgeven om maar wraak te nemen.

Dus nogmaals, liever een bom erop?
Dacht het niet, daar is Iran gelukkig veels te sterk voor
Hij bedoeld natuurlijk dat US ofzo dat doet, dat Europa geen leger heeft weten we allemaal... Maar een bom erop is ook een zinloze opmerking natuurlijk.

Maar hoe zit dat dan met dat rakketschild? Werkt dat dan niet? Waarom maken ze dat dan? Lijkt me toch dat het kan werken zolang er iemand constant het luchtruim in de gaten houdt?

Raketschild heeft geen zin, een ICBM reist op eerst op 1200 km hoogte, na een tijdje stijgt ie naar 6duizend kilometer hoogte en op die hoogte is het vrijwel onmogelijk om een raket nog te volgen. Niet te vergeten dat zon raket op die hoogte met ongeveer 25duizend kilometer per uur reist en 20duizend kilometer per uur ongeveer naar de aarde afdaalt, zie jij maar eens zo een raket op precies het goede moment te raken

Mocht je met een raketschild proberen zon ICBM neer te halen dan zijn er nog altijd uitwijkmanouvres die de ICBM heeft en nog wat andere foefjes zoals meerder objecten met hetzelfde radarsignaal als de ICBM.

Heb mezelf er nooit in verdiept eigenlijk, maar het is toch wel scary shit ja, stel dat Iran zegt **** it we bomben gewoon Israel en Nederland pakken we er maar bij... die gasten geloven allemaal dat ze straks 40 of 70 maagden (weet zelfs niet meer welke van de twee nou is) gaan krijgen dus hun land en bevolking willen ze misschien wel opgeven om maar wraak te nemen.

Hij bedoeld natuurlijk dat US ofzo dat doet, dat Europa geen leger heeft weten we allemaal... Maar een bom erop is ook een zinloze opmerking natuurlijk.
Zinloos inderdaad

Spiertje Spiertje je maakt me weer aan het lachen.
Moslim landen zijn de bom he;)

Haha, Irak en Iran hebben jaren lang tegen elkaar gevochten zonder een winnaar imo.
VS had Irak in een paar weken toch aardig plat.
Iran heeft niks te winnen alleen te verliezen.
Juist door normaal gedrag kunnen ze goodwill kweken.
Oorlog ontketenen en ze zijn van de bodem vervaagd.

Ik weet haast zeker dat in de USA er een aantal bommen 100% van de tijd gericht zijn op het midden oosten. Zodra het te ver gaat in de ogen van een aantal doorgeflipte Amerikanen word er gewoon op een knop gedrukt.

Ik weet haast zeker dat in de USA er een aantal bommen 100% van de tijd gericht zijn op het midden oosten. Zodra het te ver gaat in de ogen van een aantal doorgeflipte Amerikanen word er gewoon op een knop gedrukt.

Misschien hebben ze er nog eentje gericht op een land in Noord-West Afrika.

Hoewel daar heeft Amerika weinig last van, alleen Europa.

Haha, Irak en Iran hebben jaren lang tegen elkaar gevochten zonder een winnaar imo. VS had Irak in een paar weken toch aardig plat. Iran heeft niks te winnen alleen te verliezen.

Je reeds vermeldde voorbeelden rusten om schermutselingen waarbij militaire interventie het middel was om capitulatie af te dwingen.

Er zal veel bloed gespreid worden bij de glorieuze kernsplijting van een nucleair wapen in de naam van het Salafisme. Daar is slechts een lange afstands raket voor nodig en er komt geen vorm van menselijke verplaatsing aan te pas voor de overwinning.

Met de onuitputtelijke geldstromen die Iran opstrijkt aan olie, is uraniem verrijking de weg naar de enige leer; deze planeet onder het bewind van Allah en z'n oordeel.

Die bomen staan gewoon mooi in Europa en in Palestina:P:P(geen zin om dat ander land te noemen)

Dus Amerika zit lekker veilig, heeft een goede bufferzone.:cool:

Haha, Irak en Iran hebben jaren lang tegen elkaar gevochten zonder een winnaar imo.

Lachertje, dat meen je niet? De VS hebben Irak vernietigd, Iran heeft nooit getracht het land te vernietigen daarbij heeft de VS alles behalve gewonnen, ze hebben eerder op alle fronten verloren gezien de wereldpolitiek momenteel.

Je reeds vermeldde voorbeelden rusten om schermutselingen waarbij militaire interventie het middel was om capitulatie af te dwingen.

Er zal veel bloed gespreid worden bij de glorieuze kernsplijting van een nucleair wapen in de naam van het Salafisme. Daar is slechts een lange afstands raket voor nodig en er komt geen vorm van menselijke verplaatsing aan te pas voor de overwinning.

Met de onuitputtelijke geldstromen die Iran opstrijkt aan olie, is uraniem verrijking de weg naar de enige leer; deze planeet onder het bewind van Allah en z'n oordeel.

Het enge is dat je nog gelijk kan krijgen ook.

• Topic Starter Topic Starter

:roflol: En terrecht

Terug
Naar boven