Fitness Seller

Iran waarschuwt Den Haag over film Wilders

Ben zeer benieuwd naar de film van Wilders. Dit niet zozeer om de film zelf maar om te zien hoe Wilders het spelletje gaat spelen. Zijn uitspraken worden extremer, omdat hij anders geen aandacht meer krijgt en vanwege het feit dat een groep mensen met dezelfde mening extremer in hun standpunten worden. Het kan zijn dat hij die lijn doorzet en daardoor zo'n belachelijke film maakt dat hij daardoor alleen maar aanhang verliest en uitgelachen wordt. Het kan echter ook zijn dat hij slim genoeg is om dit in zichzelf te herkennen en daardoor een wat 'mildere' film voor zijn maatstaven maakt.

Want uiteindelijk is er natuurlijk maar 1 reden waarom hij deze film maakt en dat is eigenbelang en dus wat zeteltjes erbij, zodat hij ons onderdrukte land eindelijk weer de vrijheid kan geven die het verdiend! Partij voor (of was het 'van') de Vrijheid... je weet toch!!

Alleen snap ik niet dat als je dat soort weg opgaat, je uiteindelijk je eigen graf graaft ? Op den duur neemt geen enkel politiek partij je meer serieus (wat nu al zo is) en heb je een cordon sanitaire aan je been.

Maw je hebt als politicus niks bereikt en je hebt grote bevolkingsgroepen tegen elkaar opgezet. Goed bezig.:rolleyes:
Onverantwoorde kl***zak dat hem is:mad:

Terecht. Het kan niet zo zijn dat het Nederlandse volk z'n verantwoordelijkheid niet neemt en niet buigt voor de torn van Allah. Ontzag voor Mekka kan een oplossing zijn, alsmede het volgen van de 5 zuilen.

Als wij, en onze landgenoten Wilders niet op de vingers tikken en voor een preventief verbod kiezen, hoor het bloed onder onze burgers reikelijk te vloeien zoals het zwaard de huid opensnijd.

Sirenes, verdriet bij nabestaanden, woede en rouw. Het zijn de elementen waar het vuur van Satan op rust. Hetgeen wij dienen te aanvaarden.

Terecht. Het kan niet zo zijn dat het Nederlandse volk z'n verantwoordelijkheid niet neemt en niet buigt voor de torn van Allah. Ontzag voor Mekka kan een oplossing zijn, alsmede het volgen van de 5 zuilen.

Als wij, en onze landgenoten Wilders niet op de vingers tikken en voor een preventief verbod kiezen, hoor het bloed onder onze burgers reikelijk te vloeien zoals het zwaard de huid opensnijd.

Sirenes, verdriet bij nabestaanden, woede en rouw. Het zijn de elementen waar het vuur van Satan op rust. Hetgeen wij dienen te aanvaarden.

Sinds wanneer heb jij ontzag voor Allah swt en islam:scratch:

Misschien komt er een sneak preview in Iran :D

Sinds wanneer heb jij ontzag voor Allah swt en islam:scratch:

Je weet dat ik een zwak hebt voor oudheden en primitieve mystieke symbolisiek. Onlangs is het mij overkomen dat ik volledig egoloos de Islam in me heb laten stromen. Deze bekering was geen aanname op grond van keuze. Maar er was geen kans op ontkenning dat de onderwerping aan Allah en z'n oordeel de enige zuiverheid en voortstuwing voor de mens kan zijn. Het is de enige doorgang tot de oevers, waar mijn lichaam op zijde zal kunnen rusten en waar ik geen grijntje dragende last zal kennen. De 5 zuilen, zijn het enige pad naar het paradijs.

Dit besef, heeft diepe sporen na gelaten over m'n bevindingen tussen leven en dood. De Westerse levensnormen, waarvan Nederland samen met de VS voorop loopt kent geen hartstocht, verbeelding en vooral geen toekomst. Ze weten zelf niet waar ze heengaan. Mijn eindpunt is me voorgehouden, en zal dat met me uiterste kracht en wijsheid tot m'n laatste adem verdedigen.

Je weet dat ik een zwak hebt voor oudheden en primitieve mystieke symbolisiek. Onlangs is het mij overkomen dat ik volledig egoloos de Islam in me heb laten stromen. Deze bekering was geen aanname op grond van keuze. Maar er was geen kans op ontkenning dat de onderwerping aan Allah en z'n oordeel de enige zuiverheid en voortstuwing voor de mens kan zijn. Het is de enige doorgang tot de oevers, waar mijn lichaam op zijde zal kunnen rusten en waar ik geen grijntje dragende last zal kennen. De 5 zuilen, zijn het enige pad naar het paradijs.

Dit besef, heeft diepe sporen na gelaten over m'n bevindingen tussen leven en dood. De Westerse levensnormen, waarvan Nederland samen met de VS voorop loopt kent geen hartstocht, verbeelding en vooral geen toekomst. Ze weten zelf niet waar ze heengaan. Mijn eindpunt is me voorgehouden, en zal dat met me uiterste kracht en wijsheid tot m'n laatste adem verdedigen.
Damn, hoop voor jou dat dit sarcastisch bedoelt is :D ps: ben jij filosoof ofzo?

Hij speelt dat spelletje inderdaad fantastisch. Verdonk heeft daar ook een handje van, mediageil tot op het bot.
Zou nogal wat zijn als die hele film een hoax blijkt. Dat Wilders gewoon wilde laten zien hoe de moslimwereld al vantevoren op z'n kop stond, als ze ook maar het geringste gevoel krijgen dat de draak gestoken wordt met hun kleinzerige religie.
Dat zou ik eigenlijk een prachtige actie vinden van hem! Had ik zelf nog niet aan gedacht. Je vermijdt zo geweld maar je bewijst wel je punt. Ik vrees alleen dat Wilders liever nog geweld erbij neemt....

Wilders krijgt zowiezo gelijk, want er zijn 3 opties:

Of hij heeft zoals Jizza zegt een hoax op touw gezet en kan aangeven hoe de consternatie van de Moslim wereld op voorhand al op z'n achterste poten staan om niets.

Of hij maakt een geweld film die daadwerkelijk commotie teweeg brengt en krijgt z'n gelijk over Moslim opstand.

Of hij maakt een geweld film waarbij de kalmte (kunstigmatig) bestuurlijk gehandhaaft blijft en prijst zichzelf dan als degene die de taboe doorbreking in een stroomversnelling heeft gezet. En uiteraard de gelegenheid zal aangrijpen om Balkenende en Bos als afwachtende lafaards neer te zetten.

Damn, hoop voor jou dat dit sarcastisch bedoelt is :D ps: ben jij filosoof ofzo?

Alsjeblieft nee zeg, die softe weerleggingen over hoe en wat zonder voetnoten. Als resolute realist geef ik persistent m'n vaststaande gedachtengoed.

Nuke them!

Maar ff serieus: NOOIT toegeven aan die gekken, zelfs al ben je de grootste Wilders hater, je mag nooit je eigen principes (vrijheid van meningsuiting) opgeven voor een stelletje radicale fundi's.

helemaal mee eens wat denken hun wel niet , zei willen gewoon heeel de wereld kunnen beheren.

Wilders krijgt zowiezo gelijk, want er zijn 3 opties:

Of hij heeft zoals Jizza zegt een hoax op touw gezet en kan aangeven hoe de consternatie van de Moslim wereld op voorhand al op z'n achterste poten staan om niets.

Of hij maakt een geweld film die daadwerkelijk commotie teweeg brengt en krijgt z'n gelijk over Moslim opstand.

Of hij maakt een geweld film waarbij de kalmte (kunstigmatig) bestuurlijk gehandhaaft blijft en prijst zichzelf dan als degene die de taboe doorbreking in een stroomversnelling heeft gezet. En uiteraard de gelegenheid zal aangrijpen om Balkenende en Bos als afwachtende lafaards neer te zetten.

Alsjeblieft nee zeg, die softe weerleggingen over hoe en wat zonder voetnoten. Als resolute realist geef ik persistent m'n vaststaande gedachtengoed.

Welke drugs gebruik jij eigenlijk?

Wat voor betrekkingen met Iran:eek::D....denk dat we de ontwikkelingshulp
dan maar eens een tijdje stop moeten zetten;):D.
Snap dat ze daar 200 jaar achter leven op onze cultuur maar hier geld vrijheids van meningsuiting en dat is een groot goed....over welke mening het ook gaat, hier gaat men in discussie ipv allerlij gekkigheid uithalen;).

Mooi geloof die islam.

dit was te verwachten. Jammer dat zoveel mensen nog in de middeleeuwen leven.

Geniaal gewoonweg, hij heeft al gelijk gekregen voordat de film uit is

**** Iran. Mooiste van alles is, dat er vrij veel iraanse studenten hier komen om (let op!) om nucleaire technologische kennis op te doen! Ik hoop dat ze allemaal terug gaan nadat de film is vertoont (overigens ben ik wel tegen de film zelf omdat het nergens op slaat maar dat terzijde)

Terug
Naar boven