MuscleMeat

Iran waarschuwt Den Haag over film Wilders

Hij wil gewoon even testen of het nog mag ;)

Wat is Wilders doel met deze film eigenlijk? gewoon even lekker provoceren maar net iets langer als de gemiddelde uitspraak van hem? of gaat er nog wat meer gedaan worden in deze film?

Een beeld scheppen van de koran is de bedoeling maar hoe ver hij hier in wil gaan is volgens mij niemand bekend. Zulk soort 'bedreigingen' zijn echt achterlijk, wat denken die lui wel niet volgens mij hebben ze stuk voor stuk een zonnesteek opgelopen ofzo.
Laten we eerst allemaal afwachten wat de inhoud van de film wordt voordat we oordelen.

Ik weet dat er heel wat Europese bedrijven werken in het Midden-Oosten, waaronder Belgische en Nederlandse maar specifiek Iran geen idee?

Vraag me wel af wat het antwoord van Den Haag zal zijn...

Handig dit plaatje...komt vaak van pas. :P

[afbeelding niet meer beschikbaar]

een eiland met met niet blanken lijkt me veel relaxter, voor je het weet begint het gezeik weer en worden kokosnoten verboden (heel gevaarlijk), wordt je verplicht voor je eigen veiligheid factor 80 te smeren en moet je hangmat een keurmerk hebben!

Amen en na 3 dagen in de zon ben ik een rooie en geen blanke meer mag ik dan wel op dat eiland ;)

op Curacao is iedereen welkom, maar laat AUB niet merken dat je uit NL komt!
:eek::D

Die aftiteling van dat filmpje:roflol::roflol::roflol:

Tja als ze je willen onthoofden omdat je een teddytje mohammed genoemd hebt kon ik hun ongenoegen al zien aankomen:)

Hoe dope zou het zijn als die film van Wilders gewoon een cartoon wordt ofzo over Ali bakfiets van Imam ofzo zoals Najib amhali het doet! Of Wilders als een moslim verkleed die radicalen recruteerd, kortom gewoon een coole parodie op alles.

Want tot nu toe heeft hij alles wat hij al bijna wil. Bedoel kijk maar hoeveel Media aandacht er is en dat is toch wat hij wil. En die domme politici in den haag zeggen elke keer dat ze geen aandacht aan het schenken, want dat is precies wat hij wil. Nou doen ze dat toch weer uitstekend :)

Het feit dat er zoveel ophef over deze film is, zelfs voordat ook maar iemand iets over de inhoud weet, geeft aan hoe groot de noodzaak is om deze film te maken.

De noodzaak om de koran te belichten van uit het oogpunt van Wilders? Daar is hij veelste kort door de bocht voor, maar ik wacht af misschien komt hij nu met een duidelijk uitgesproken onderbouwingen waarom de koran achtelijk zou zijn.

Nuke them!

Maar ff serieus: NOOIT toegeven aan die gekken, zelfs al ben je de grootste Wilders hater, je mag nooit je eigen principes (vrijheid van meningsuiting) opgeven voor een stelletje radicale fundi's.

++++

Helemaal waar, als nederland hier aan toegeeft valt het me extreem tegen.

Echte bij iedere scheet die Wilders laat staat het land op zijn kop.

Echte bij iedere scheet die Wilders laat staat het land op zijn kop.

Hij speelt dat spelletje inderdaad fantastisch. Verdonk heeft daar ook een handje van, mediageil tot op het bot.
Zou nogal wat zijn als die hele film een hoax blijkt. Dat Wilders gewoon wilde laten zien hoe de moslimwereld al vantevoren op z'n kop stond, als ze ook maar het geringste gevoel krijgen dat de draak gestoken wordt met hun kleinzerige religie.

Terug
Naar boven