Erwin123
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is Wilders doel met deze film eigenlijk? gewoon even lekker provoceren maar net iets langer als de gemiddelde uitspraak van hem? of gaat er nog wat meer gedaan worden in deze film?
Maakt het eigenlijk iets uit als Iran haar 'betrekkingen heroverweegt'? Ik bedoel, waar hebben we Iran voor nodig/
een eiland met met niet blanken lijkt me veel relaxter, voor je het weet begint het gezeik weer en worden kokosnoten verboden (heel gevaarlijk), wordt je verplicht voor je eigen veiligheid factor 80 te smeren en moet je hangmat een keurmerk hebben!

een eiland met met niet blanken lijkt me veel relaxter, voor je het weet begint het gezeik weer en worden kokosnoten verboden (heel gevaarlijk), wordt je verplicht voor je eigen veiligheid factor 80 te smeren en moet je hangmat een keurmerk hebben!
Amen en na 3 dagen in de zon ben ik een rooie en geen blanke meer mag ik dan wel op dat eiland![]()

Handig dit plaatje...komt vaak van pas.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
dik ongeloofwaardig
iedereen weet dat hun niet zulke goede printers hebben

op Curacao is iedereen welkom, maar laat AUB niet merken dat je uit NL komt!
![]()

Het feit dat er zoveel ophef over deze film is, zelfs voordat ook maar iemand iets over de inhoud weet, geeft aan hoe groot de noodzaak is om deze film te maken.
Nuke them!
Maar ff serieus: NOOIT toegeven aan die gekken, zelfs al ben je de grootste Wilders hater, je mag nooit je eigen principes (vrijheid van meningsuiting) opgeven voor een stelletje radicale fundi's.

Echte bij iedere scheet die Wilders laat staat het land op zijn kop.

Echte bij iedere scheet die Wilders laat staat het land op zijn kop.