XXL Nutrition

Nieuws Iran waarschuwt Europa over sancties

We zullen zien.

Hoorde van de week iets van een 44% approval rate, wat maar een paar % lager was dan Clinton.
Toch zijn er heel wat mensen idd minder blij met hem, noem de tea party.

Logisch, hervormingen daar zit niemand op te wachten.
Als je mensen raakt in hun portomonee, hoe goed dan ook de plannen zijn op de langere termijn, zullen ze altijd weerstand bieden.

Die Apr. rating zegt niet zo gek veel, die zakken altijd in halverwege een regeerperiode op de een of andere manier. Amerikaanse bevolking neigt al snel naar zeuren over huidig leiderschap, dat kan ineens omhoog schieten als je richting verkiezingen gaat zo wijst het verleden ook uit.

Met 1 verschil, Obama's approval rate is gekelderd binnen 2 jaar naar een niveau waar Bush 5 jaar over deed. Daarbij kan je moeilijk zeggen dat Bush het op economisch gebied veel makkelijker had, de dotcombubble was net gebarsten en de boekhoudfraudes vlogen in het rond. Veel vertrouwen in economisch herstel was er tijdens de eerste jaren van Bush ook niet.

Als je na 2 jaar falend Obamabeleid nog gelooft in change ben je op zijn minst naief. Die hervorming op het gebied van 'healtcare' is nou ook niet baanbrekend, mogelijk zelfs contra-productief omdat het kleinere bedrijven klein houdt. Groeien betekent meer kosten die je amper terugverdient.

Met 1 verschil, Obama's approval rate is gekelderd binnen 2 jaar naar een niveau waar Bush 5 jaar over deed. Daarbij kan je moeilijk zeggen dat Bush het op economisch gebied veel makkelijker had, de dotcombubble was net gebarsten en de boekhoudfraudes vlogen in het rond. Veel vertrouwen in economisch herstel was er tijdens de eerste jaren van Bush ook niet.

Als je na 2 jaar falend Obamabeleid nog gelooft in change ben je op zijn minst naief. Die hervorming op het gebied van 'healtcare' is nou ook niet baanbrekend, mogelijk zelfs contra-productief omdat het kleinere bedrijven klein houdt. Groeien betekent meer kosten die je amper terugverdient.

Misschien komt dit omdat enerzijds er al een flinke groep die in het begin tegen hem was en anderzijds omdat de groep die voor hem was in het begin (te) optimistisch was, waardoor het nu flink ingezakt is.
Verder ben ik het wel met Klaas eens dat het niet zoveel hoeft te zeggen allemaal, als er morgen iets gebeurd waar hij wel goed optreedt stijgt het zo en andersom.

Obama was vanaf het begin al een suffe overhypte man. Die cijfers verbazen mij dan ook helemaal niet. Als ie het waar moet maken kiest hij het hazenpad.

Obama was vanaf het begin al een suffe overhypte man. Die cijfers verbazen mij dan ook helemaal niet. Als ie het waar moet maken kiest hij het hazenpad.

Dat hij binnengehaald is als de Here Jezus zelf ben ik met je eens.

Wat moet hij dan waar maken en op welke manier kiest hij het hazenpad?

Dat hij binnengehaald is als de Here Jezus zelf ben ik met je eens.

Wat moet hij dan waar maken en op welke manier kiest hij het hazenpad?

Hij had allemaal leuke praatjes, bijvoorbeeld al over Guantánamo en nog meer van die dingen. Komt niks van terecht. Volgens mij heb ik zelfs een keer een stukje documentaire gezien over die vent, was het niet dat hij burgemeester of zoiets was ergens en heel die stad verwoest had? Of ben ik nu even in de war voor een keer? Volgens mij was het een negeroide wijk, waar hij normaal zijn stemmen vandaan haalt, die echt hem uitkotste.

Hij had allemaal leuke praatjes, bijvoorbeeld al over Guantánamo en nog meer van die dingen. Komt niks van terecht. Volgens mij heb ik zelfs een keer een stukje documentaire gezien over die vent, was het niet dat hij burgemeester of zoiets was ergens en heel die stad verwoest had? Of ben ik nu even in de war voor een keer? Volgens mij was het een negeroide wijk, waar hij normaal zijn stemmen vandaan haalt, die echt hem uitkotste.

Volgens jou dit en volgens een documentaire die je ooit gezien hebt.

Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je verder niet serieus neem zolang je niet een werkelijke onderbouwing geeft. Je bent toch geen dorpsgek met je volgens jou en je dacht van en je moeder in het hondehok op de hoek achter de slager zei dit. Wat een gelul zeg.

Volgens jou dit en volgens een documentaire die je ooit gezien hebt.

Je begrijpt natuurlijk wel dat ik je verder niet serieus neem zolang je niet een werkelijke onderbouwing geeft.

Dat begrijp ik volledig Klaaswitz;) Ik geef je ook groot gelijk, in Obama heb ik totaal geen interesse of wat dan ook. Ik vind het een flapdrol en ook al maakt die de VS weer economisch perfect, i don't care. Ik had hem al afgeschreven. Daarom hou ik erover op, hij is het niet waard.

Edit: Dat over mijn moeder is dan weer totaal overbodig, kom op verlaag je niet zo.

Laatst bewerkt:
Dat begrijp ik volledig Klaaswitz;) Ik geef je ook groot gelijk, in Obama heb ik totaal geen interesse of wat dan ook. Ik vind het een flapdrol en ook al maakt die de VS weer economisch perfect, i don't care. Ik had hem al afgeschreven. Daarom hou ik erover op, hij is het niet waard.

Oh op die manier, dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik ben overtuigd.

Terug
Naar boven