Fitness Seller

‘Brussel was laatste test voor aanslag met vuile kernbom in Europa’

Bezoekers in dit topic

Jammer dat we geen foto van Jean Piston hebben, dan konden we een cartoon maken.
 
wat is het verschil
Een sekte is een geloofsgemeenschap met opvattingen en gebruiken die zich onderscheiden van overige geloofsgemeenschappen die behoren tot dezelfde stroming als de sekte. Sekten zijn vaak gesticht door een charismatische leider met een nieuwe leer of openbaring.

Alleen debielen kennen het verschil niet of willen het verschil niet kennen en ver algemenen denk na. De bewering "alle moslims zijn terroristen en haat prekers is ook door een debiel verzonnen. De terroristen (isis) is nog niet 1% van de moslims in totaal op aarde. Ermmm verder denken dan je neus lang is.
 
Je kunt sekte hier mijn inziens ook gewoon door het woord religie vervangen
Als je het wil vervangen door religie dan beweer je ook dat alle moslims terroristen / (isis) zijn terwijl (isis) nog niet eens 1% van de moslims in totaal op aarde zijn.
 
Als je het wil vervangen door religie dan beweer je ook dat alle moslims terroristen / (isis) zijn terwijl (isis) nog niet eens 1% van de moslims in totaal op aarde zijn.
ow nee dat vind ik niet hoor
 
Het blijft altijd lachen dat sommige mensen denken dat er een 'ontplof'-knop zit in de besturingskamer van een kerncentrale... Er zitten echt zoveel systemen die je moet overriden, en de hele security en fysici moeten echt liggen te slapen.
 
ow nee dat vind ik niet hoor
Het verschil hier van is dat je een argumentatie geeft van je mening (niet echt (fictie)) maar ik kan mijn bewering bekrachtigen met een cijfer statistieke argumentatie van navo etc. en die kloppen wel. Meeste mense willen het gewoon niet geloven maar de meeste die het nadeel hebben is niet europa maar de moslims die in europa wonen en die normaal net als jij en ik zijn.
 
Het blijft altijd lachen dat sommige mensen denken dat er een 'ontplof'-knop zit in de besturingskamer van een kerncentrale...
bij de simpsons wel toch
 
Het verschil hier van is dat je een argumentatie geeft van je mening (niet echt (fictie)) maar ik kan mijn bewering bekrachtigen met een cijfer statistieke argumentatie van navo etc. en die kloppen wel. Meeste mense willen het gewoon niet geloven maar de meeste die het nadeel hebben is niet europa maar de moslims die in europa wonen en die normaal net als jij en ik zijn.
Ik ben maar een simpele boer
 
Burgerrechten wegnemen en uitzetten.
 
Het blijft altijd lachen dat sommige mensen denken dat er een 'ontplof'-knop zit in de besturingskamer van een kerncentrale... Er zitten echt zoveel systemen die je moet overriden, en de hele security en fysici moeten echt liggen te slapen.
als ik de nieuwsberichten voorbij heb zien komen de maanden weken voor deze aanslagen kwam het bij mij over dat die kerncentrales in belgie al bijna op ontploffen staan zonder hulp van terroristen oid :o?
 
klinkt gezellig.. :(
 
Het blijft altijd lachen dat sommige mensen denken dat er een 'ontplof'-knop zit in de besturingskamer van een kerncentrale... Er zitten echt zoveel systemen die je moet overriden, en de hele security en fysici moeten echt liggen te slapen.
Is toch gewoon een rode knop naast een touch screen met een kaart van de wereld?
 
Back
Naar boven