XXL Nutrition

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix

poeh zolang zonder carbs echt niet te doen indd. 5 dagen op 50 gram is echt al max voor mij. Zat geen leven meer in mij op dat moment. Om 2 uur 's middags moest ik echt even een tukkie doen anders hield ik het niet vol. Hoe voel jij je bij zo weinig carbs?

Zag net een deel van jullie deplet training, zag er goed uit! Is die Theo nou een junior als ik het goed heb verstaan? De t*ring zeg..

• Topic Starter Topic Starter
poeh zolang zonder carbs echt niet te doen indd. 5 dagen op 50 gram is echt al max voor mij. Zat geen leven meer in mij op dat moment. Om 2 uur 's middags moest ik echt even een tukkie doen anders hield ik het niet vol. Hoe voel jij je bij zo weinig carbs?

Zag net een deel van jullie deplet training, zag er goed uit! Is die Theo nou een junior als ik het goed heb verstaan? De t*ring zeg..

Zonder carbs is makkelijker dan heel weinig heb ik ondervonden. Ja Theo is een junios, 22 is ie geloof ik. Staat ook op de iron as zondag

echt 0 carbs gaat toch niet? ik kom altijd aan +- 30gram door de noten/ tomaten

Zero carbs bestaat niet inderdaad maar extreem low zoals geen pasta rijst brood en die dingen is zo goed als zero in groente zit erg weinig carbs dus is te verwaarlozen

Moet je echt zo laag gaan om droog te worden? Hoeveel kcals zit je vriend om te cutten? 5000?:D

Moet je echt zo laag gaan om droog te worden? Hoeveel kcals zit je vriend om te cutten? 5000?:D

Jup, short girl problems. Maar maakt niet uit, heb een doel voor ogen en ga die gewoon bereiken hoe dan ook.

Weet niet waar die nu op staat. Weet wel dat ie zich morgen helemaal vol moet Douwen hahah

Jup, short girl problems. Maar maakt niet uit, heb een doel voor ogen en ga die gewoon bereiken hoe dan ook.

Weet niet waar die nu op staat. Weet wel dat ie zich morgen helemaal vol moet Douwen hahah

Zaterdag is idd voldauwdag als je zondag wil knallen. Morgen zit er bij ons zelfs pizza bij :D

Respect en veel succes ;-)

Succes op de iron man! Jij zelf ook al lekker aan het laden of komt dat pas vanaf morgen?

Geniet van je sushi al moet dat vast wel lukken na zolang no carbs haha. Carb coma incomming

Welke klasse doe je mee?

Succes morgen zet hem op!

Terug
Naar boven