AndroidHealthClinic

Iron man/maiden 2016 next up Juliette Bergmann Grandprix

Wat als je nooit hebt gekuurd en puberaal gyno hebt?
Huilen in een hoekje met die t**ten van je i.p.v. jezelf laten bruinen, inoliën, en dan in een stringetje op het podium voor een stel mannen je spieren aanspannen ter beoordeling. Je maakt natty toch geen kans.

Lol fuk dat iron man wedstrijd dan, je krijgt er geen reet voor terug. Snap overigens niet dat mensen dit gaan doen

Sick dat er zoveel mensen zijn weggestuurd met gyno. OOk gewoon dom dat als je het hebt besluit het maar te proberen.

Lol fuk dat iron man wedstrijd dan, je krijgt er geen reet voor terug. Snap overigens niet dat mensen dit gaan doen
Het heet ook niet voor niets IRON man. Anders heette het wel breast tissue man.

Sick dat er zoveel mensen zijn weggestuurd met gyno. OOk gewoon dom dat als je het hebt besluit het maar te proberen.
Lijkt me best kut ja als je dan je hele prep hebt doorstaan, om vervolgens op het moment suprême naar huis gestuurd te worden wegens een knobbeltje onder je tepeltjes. Anderzijds weet ik natuurlijk niet in hoeverre dit van tevoren al goed is gecommuniceerd naar de deelnemers toe.

Niet alleen op ironman mensen weggestuurd. NK ook dacht ik.

Lijkt me best kut ja als je dan je hele prep hebt doorstaan, om vervolgens op het moment suprême naar huis gestuurd te worden wegens een knobbeltje onder je tepeltjes. Anderzijds weet ik natuurlijk niet in hoeverre dit van tevoren al goed is gecommuniceerd naar de deelnemers toe.

Kan je dan net zo goed mensen met acne ook weg gaan sturen

Best wel goed hoor. Zat voorbeelden al ervan geweest en genoeg communicatie vanuit de bond. Beetje hypocriet om het op aas te gooien. Had ook iets kunnen zeggen van schoonheidsideaal of iets dergelijks.

Zijn er al uitslagen bekend?

Haha @Galen lekker op dreef :roflol:

Best wel goed hoor. Zat voorbeelden al ervan geweest en genoeg communicatie vanuit de bond. Beetje hypocriet om het op aas te gooien. Had ook iets kunnen zeggen van schoonheidsideaal of iets dergelijks.

Zijn er al uitslagen bekend?
Precies dit. Als je gyno wilt weren uit de competitie omdat het gewoon niet strookt met bodybuilding (een esthetisch fysiek), dan prima. Maar als je gaat schermen dat het onderliggende motief gaat om AAS-gebruik, dan ben je echt een kneus. Enerzijds heb je daar de mensen mee die buiten AAS-gebruik om gyno hebben opgelopen (genoeg mensen die na de puberteit nog met gyno blijven rondlopen), en anderzijds heeft het absoluut niet het beoogde effect. NIEMAND gaat dan maar geen AAS gebruiken omdat de bond geen gyno wil zien. Het enige effect wat je gaat krijgen is dat mensen een andere keuze maken met de AAS die ze gebruiken en anti-oestrogenen zoals tamoxifen gaan slikken.

Precies dit. Als je gyno wilt weren uit de competitie omdat het gewoon niet strookt met bodybuilding (een esthetisch fysiek), dan prima. Maar als je gaat schermen dat het onderliggende motief gaat om AAS-gebruik, dan ben je echt een kneus. Enerzijds heb je daar de mensen mee die buiten AAS-gebruik om gyno hebben opgelopen (genoeg mensen die na de puberteit nog met gyno blijven rondlopen), en anderzijds heeft het absoluut niet het beoogde effect. NIEMAND gaat dan maar geen AAS gebruiken omdat de bond geen gyno wil zien. Het enige effect wat je gaat krijgen is dat mensen een andere keuze maken met de AAS die ze gebruiken en anti-oestrogenen zoals tamoxifen gaan slikken.
IMG-20161106-WA0031.jpg

:roflol:

Het is afgelopen jaar gecommuniceerd na de open Rotterdamse.
Uiteraard is het vervelend voor de atleten die op de dag van hun wedstrijd te horen krijgen dat ze niet mee mogen doen.

Is dit serieus? Die tenenkrommende taalfouten en als afsluiter nog 'Namens het de NBBF' :roflol:

Zouden ze ervan op de hoogte zijn dat ze zelfs Nederlandse bodybuilding en fitnessbond verkeerd hebben gespeld?

On a sidenote: ik ben er op zich wel voorstander van, maar niet vanuit het 'anti-AAS-motief', want dat slaat nergens op.

@Pallas Athene mijn excuus voor je logvervuiling. :o

Laatst bewerkt:
Het is afgelopen jaar gecommuniceerd na de open Rotterdamse.
Uiteraard is het vervelend voor de atleten die op de dag van hun wedstrijd te horen krijgen dat ze niet mee mogen doen.

En dat waren er vandaag héél veel.... Zelfs een "puntige" tepel werd niet toegelaten.

Pallas is 4de geplaatst en haar vriend heeft alles gewonnen, incl Overall. Stonden beide zeer goed in shape!

• Topic Starter Topic Starter
Hee jongens, Nicky heeft alles gewonnen eigen klasse, overall, best posing en het zwaard.

Ik daarintegen ben vierde geworden en mag wel naar grandprix. Commentaar was rug te wijd.

Ga nog wel naar grandprix,maar heb nul motivatie eigenlijk. Daarna lekker er tussen uit en bouwen voor de body fitness

4e worden lijkt me toch een prestatie van formaat. Hoeveel deelnemers waren er?

Terug
Naar boven