- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Niet onverwachts, toch?
Superknappe prestatie van allebei, ookal is BBing totaal niet mijn ding.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet onverwachts, toch?
4e worden lijkt me toch een prestatie van formaat. Hoeveel deelnemers waren er?
zeker nu ik een dagen met helle trivino in 1 huis heb geslapen bij oma wil ik groeieennnnn Jezus wat is die vrouw grootGefeliciteerd beide!Hee jongens, Nicky heeft alles gewonnen eigen klasse, overall, best posing en het zwaard.
Ik daarintegen ben vierde geworden en mag wel naar grandprix. Commentaar was rug te wijd.
Ga nog wel naar grandprix,maar heb nul motivatie eigenlijk. Daarna lekker er tussen uit en bouwen voor de body fitness
En als commentaar dat je rug te wijd is, tsja. Kutregels.

Congrats chick, ook voor je vriend, mooie prestatie zeg.. En als commentaar dat je rug te wijd is, tsja. Kutregels.
For sure dat je er veel beter bij stond dan al die strandlijfstrevers (no offense)!
Wat nou precies de bedoeling is in de bikini klasse weet volgens mij ook helemaal niemand. Of er is in ieder geval weinig overeenstemming over. Soms lijkt t wel alsof daadwerkelijk een beetje effectief aan krachttraining doen ontmoedigd wordt terwijl je daar op een bodybuilding show staat. Ik ken ook wel wat strandlijfstrevers (mooi woord trouwens) die aan bikini meedoen die het al hebben over te groot of te droog zijn en die zien er echt amper uit alsof ze uberhaupt trainen.
Aan de andere kant is een klasse hoger wellicht wat te hoog gegrepen voor velen (wat betreft haalbaarheid of simpelweg hoe groot ze willen worden (gekke vrouwen)) of is dit een mooi opstapje voor nieuwkomers.
Verder vind ik helemaal mooie ding natuurlijk dat er zo veel cardiobunnies daadwerkelijk wat mossel proberen te gainen tegenwoordig.
edit: ^damn zieke physique wel

Dit slaat echt nergens op,
Vind het zelfs een vorm van discriminatie, mag iemand met één been dan ook niet meer mee doen? De validatie van deze test is ronduit slecht. Wat mij betreft mogen ze dan ook een maximale biceps omtrek, been omtrek, droogheid en ga zo maar door instellen die enkel naturel haalbaar zijn willen ze het op die boeg gooien. Om te weten of iemand echt naturel is , is er maar één oplossing en dat zijn gewoon dopingcontrole's en dan niet enkel op de wedstrijddag maar het gehele jaar door.
Beetje jammer dit.
ik hoorde zelfs van een maatje uit me gym dat ze alleen naar zijn tepel keken en concludeerde dat hij gyno had opmdat zijn rechter of linker tepel anders gevormd was dan de andere. Dus ze hebben niet eens gevoeld en hem al naar huis gestuurd.
(maarja je hoort het maar van 1 kant nu natuurlijk)
oja gefeliciteerd beide met het behalen van jullie fysiek en de 4e en overal prijs.
vind ook wel grapig overal zie je ja A status in de pocket dit en dat maar gaan dan niet de GP doen, maar je hebt pas A status als je een A wedstrijd heb gedaan.
ik hoorde zelfs van een maatje uit me gym dat ze alleen naar zijn tepel keken en concludeerde dat hij gyno had opmdat zijn rechter of linker tepel anders gevormd was dan de andere. Dus ze hebben niet eens gevoeld en hem al naar huis gestuurd.
(maarja je hoort het maar van 1 kant nu natuurlijk)
oja gefeliciteerd beide met het behalen van jullie fysiek en de 4e en overal prijs.
vind ook wel grapig overal zie je ja A status in de pocket dit en dat maar gaan dan niet de GP doen, maar je hebt pas A status als je een A wedstrijd heb gedaan.
54e worden lijkt me toch een prestatie van formaat. Hoeveel deelnemers waren er?
Congratz.
Wil je net zoals helle worden? Lijkt mij iets te fur gaan.
Suc6 met nog een week dieet![]()
Had je vriend niet met zon turk? Want hij komt me nu wel heel erg bekend voor![]()
Congratz met jullie prestatie, maar eerlijk gezegd denk ik dat je de bikini klasse ontgroeid bent en veel beter gaat scoren in de figure ;-)