MuscleMeat

Stelling Is Boxxy Is Dead, of niet?!!?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.274
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
1232584445220.jpg

http://i462.photobucket.com/albums/qq349/rebelater/1232584445220.jpg

Voor wie Boxxy niet kennen:

Er zijn nogal wat mensen die niet snappen waarom ik aandacht besteed aan Boxxy Babee. ‘Wat doet dit rare meisje in godsnaam ter zake voor (Nederlandse) marketing?’ is de strekking van veel van de reacties. Ik zal het proberen uit te leggen. Er is een nieuwe generatie jongeren ontstaan, die een steeds duidelijker stempel op de wereld van alledag drukt. En als jongeren tot je doelgroep behoren is het niet verstandig om daaraan voorbij te gaan. Je laat in dat geval echt gewoon een gigantische afzetmarkt onaangeroerd, terwijl het overduidelijk is dat élke generatie zijn behoeften (en dus bestedingen) heeft. Maar: over welke nieuwe generatie heb ik het dan?

Een paar decennia terug had elke groep een pispaaltje. Één pispaaltje, om precies te zijn. Degene die het meest van de groep afweek moest het z’n leven lang ontgelden. En toen kwam het internet. En werden groepen steeds minder fysiek en locatiegebonden. Met als gevolg dat iedereen tot steeds meer groepen behoorde, en er steeds meer een ‘pispaaltje’ werden. Die elkaar vervolgens óók weer in groepen vonden, en daarmee van zielig in een hoek gekropen jankertjes (de emo’s) veranderden in zelfverzekerde anders zijnden.

Ik noem deze groep maar even de bemo’s, waarbij het ‘be’ voor het heel erg sterk jezelf zijn, blijven en uiten staat.

Nu is die Boxxy Babee dus een prachtig voorbeeld van zo’n bemo. Zij is anders, is niet bang voor emoties en ze is ijzersterk. Ze is een grote held voor velen, en een nachtmerrie voor elke tiener die tot die andere grote groep - de h4ck3rz - behoort.

Ik denk dat de SuicideGirls wel zo’n beetje de wortels van deze ‘bemo’ generatie hebben gevormd. Een ander prachtvoorbeeld van de impact van deze bemo’s kennen jullie allemaal: Chris Crocker (die jullie ongetwijfeld ook al zo idioot en raar vonden als deze Boxxy Babee).

Anyway: een nieuwe generatie = een nieuwe doelgroep = een nieuwe markt. Voor de liefhebber nog twee leuke mixfilmpjes

Hier enkele video's

http://www.youtube.com/watch?v=Yavx9yxTrsw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=P-gSMl2cafQ&feature=related

Beste chick, mooie ogen :heart:

Best leuk meisje:D, knap koppie, schattig en geile stem.

Zou haar wel doen, maar alleen als ze helemaal lam en duf is van de meds. Moet je bedenken dat ze ook zo onder de coïtus is.

Zonde.. leuk koppie, mooie lach.

Ach ja, het internet(en de halve wereld) is verkankerd. Helaas.

****ing irritant wezen lol.

Wat is nou precies het nut van die achterlijke filmpjes? Dat stuk tekst snap ik ook niks van.. Bemo's? Wat?

put down the crackpipe corleone

ze is irritant vind ik

edit laat maar:P

"Well, this one time in band camp...."

American Pie ripoff...

DAMN!!!:eek:

:heart: die ogen,dat koppie...zucht!!!:heart:

Veel energie heeft die chick :D

volgens mij leeft ze nog gewoon? Staat iig niks onder haar youtube vids erover

Terug
Naar boven