Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi gezichtje maar ze praat alsof ze in elke video op het punt staat een beroerte te krijgen.
EDIT: heb eerste filmpje afgekeken en ze heeft geen beroerte maar een complete lobotomie. Haar limbisch systeem moet helemaal verdoet zijn want de regeling van haar emoties is helemaal verdoet.
EDIT: heb eerste filmpje afgekeken en ze heeft geen beroerte maar een complete lobotomie. Haar limbisch systeem moet helemaal verdoet zijn want de regeling van haar emoties is helemaal verdoet.

Vriend ik heb het over hoe ze zich gedraagt in haar filmpjes. Weet ik veel wat er verder met haar gebeurt na haar eerste lobotomie...
Zou een hond er nog vanaf schoppen en vragen waar die mee bezig is.

Hij heeft het btw over een hond, gewoon een willekeurig beest wat hij niet eens kent. Nu weten we nog niet eens hoe hij uit zn dak zou gaan als het zn eigen hond was!

Als je vragen gaat stellen aan een hond is er toch wel iets loos, Richard![]()

Hij heeft het btw over een hond, gewoon een willekeurig beest wat hij niet eens kent. Nu weten we nog niet eens hoe hij uit zn dak zou gaan als het zn eigen hond was!
Zou Richard zijn hond wél over de hond van Boxxy mogen gaan?

wat vind je nou van haar?
maar ze is idd best een mooie chick, mooie tanden. ik vind haar wel grappig trouwens. moet je nagaan hoe zo'n chick in bed zal zijn....ze eet je op, verslinden zal ze![]()

als ze net zo goed zuigt als ze praat...dan ben ik een gelukkig man![]()
, die mag mijn kaneelstokje wel proeven..