XXL Nutrition

Stelling Is Boxxy Is Dead, of niet?!!?

Wat een ****ing eng hoofd heeft ze zeg. Ik heb nog nooit iemand gezien die elke 0,5 seconde totaal van gezichtsuitdrukking verandert.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

greg-lemond-interbike.jpg

Mooi gezichtje maar ze praat alsof ze in elke video op het punt staat een beroerte te krijgen.

EDIT: heb eerste filmpje afgekeken en ze heeft geen beroerte maar een complete lobotomie. Haar limbisch systeem moet helemaal verdoet zijn want de regeling van haar emoties is helemaal verdoet.

Mooi gezichtje maar ze praat alsof ze in elke video op het punt staat een beroerte te krijgen.

EDIT: heb eerste filmpje afgekeken en ze heeft geen beroerte maar een complete lobotomie. Haar limbisch systeem moet helemaal verdoet zijn want de regeling van haar emoties is helemaal verdoet.

Vriend ze is DOOD!

Ik zou haar geven.

Vriend ik heb het over hoe ze zich gedraagt in haar filmpjes. Weet ik veel wat er verder met haar gebeurt na haar eerste lobotomie...

Misschien bedoelt hij dat ze reeds dood was toen de filmpjes werden gemaakt, dan is het best knap die mimiek en gebaartjes. Voor de rest, weg met die achterlijke drama camwhores.

Zou een hond er nog vanaf schoppen en vragen waar die mee bezig is.

Hij heeft het btw over een hond, gewoon een willekeurig beest wat hij niet eens kent. Nu weten we nog niet eens hoe hij uit zn dak zou gaan als het zn eigen hond was!

Hij heeft het btw over een hond, gewoon een willekeurig beest wat hij niet eens kent. Nu weten we nog niet eens hoe hij uit zn dak zou gaan als het zn eigen hond was!

Zou Richard zijn hond wél over de hond van Boxxy mogen gaan?

Als je vragen gaat stellen aan een hond is er toch wel iets loos, Richard :D

Kan wezen, maar die hond is ook niet oke, als ie daar op kruipt;)

Heb al lang geen doggie meer. Komt er misschien wel weer 1.

Zou Richard zijn hond wél over de hond van Boxxy mogen gaan?

Mijn honden zouden niet in de buurt van haar of wat met haar te maken heeft mogen komen:D

DAMN!!!:eek:

:heart: die ogen,dat koppie...zucht!!!:heart:

en een lekker cute bekkie:lick:

jammer dat ze dood is :(

nou en?ze is lekker:p

'nuff said:D

wat vind je nou van haar?

:P

maar ze is idd best een mooie chick, mooie tanden. ik vind haar wel grappig trouwens. moet je nagaan hoe zo'n chick in bed zal zijn....ze eet je op, verslinden zal ze:D

wat vind je nou van haar?

:P

maar ze is idd best een mooie chick, mooie tanden. ik vind haar wel grappig trouwens. moet je nagaan hoe zo'n chick in bed zal zijn....ze eet je op, verslinden zal ze:D

als ze net zo goed zuigt als ze praat...dan ben ik een gelukkig man:D

Terug
Naar boven