MuscleMeat

Stelling Is Boxxy Is Dead, of niet?!!?

Hahaha wat een pracht meid

best gestoord! schijt wat mensen over dr denken

i like

Enige reden dat mensen haar leuk vinden is omdat ze lekker is :P Als ze lelijk was geweest was ze er echt niet mee weggekomen. Maar om die ogen kan gewoon niemand heen:P

Bij webcamchicks zit ik altijd te wachten tot ze hun kleren uit doen.... in dat licht gezien zijn het toch wel ernstig waardeloze filmpjes:mad:

Bij webcamchicks zit ik altijd te wachten tot ze hun kleren uit doen....

30rscix.jpg

Wat een stom wijf.

snap geen k*t van de tekst, en nog minder van de filmpjes, maar shit wat een lekker wijf!

Kwam dat eerste filmpje al eerder tegen, die ogen :O moest gewoon klikken. Toen ze begon te lullen dacht ik waaaaaaaaaaaaaaaaaht?! Ik dacht ah nu komt de uitleg! op dbb!

helaas, begrijp er nog steeds geen zak van

Als ze nog niet dood is dan is het een mooie tijd om daar verandering in te brengen.

Ik zou haar best neuqen als ze haar bek maar houdt.

Als ze nog niet dood is dan is het een mooie tijd om daar verandering in te brengen.

Man makes a gun - man goes to war
Man can kill and man can drink
And man can take a wh*re
Kill all the blacks - kill all the reds(and boxy)
And if there's war between the coïtuses
Then there'll be no people left

Verdander dan iig je sig :D

Ze is niet dood, maar die stem help waar is de ducktape :D .

Best lekker wijf. Was ook wel aan het wachten op t**ten.

die ogen :o

Wie?

Hé mensen!!! Ja jullie daar!! Hallo!! Hier sta ik!! Kom kijken! Kom naar me kijken!! Kijk eens hoe raar ik ben!! Hé kijk dan!! Vinden jullie me raar!?! Nou, ik heb schijt aan wat jullie van me denken!!! Morgen een nieuw filmpje...:rolleyes:

Hé mensen!!! Ja jullie daar!! Hallo!! Hier sta ik!! Kom kijken! Kom naar me kijken!! Kijk eens hoe raar ik ben!! Hé kijk dan!! Vinden jullie me raar!?! Nou, ik heb schijt aan wat jullie van me denken!!! Morgen een nieuw filmpje...:rolleyes:

nou en?ze is lekker:p

'nuff said:D

Terug
Naar boven