bear
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh my godIk eet momenteel 16, bijna zwarte, broodjes per dag met pindakaas, jam en vleesbeleg. Bijna geen nadelen aan brood ontdekt tot nu toe! Alleen volgens mij ga je van het goede bruine brood ongelofelijke darmgassen produceren die echt ****ing hard meuren..
Voordelen:
-Makkelijk te maken
-Veel goede complexe carbs
-Makkelijk meenemen
-Makkelijk te combineren met ander voedsel zoals vlees, pindakaas, chocopasta, etc.
-Cheapass, een zak met 25-30 sneetjes kost nog geen euro.
Nadelen:
-Bouten
-Sommige hippies praten over gluten vergiftiging of whatever..volgens mij gewoon hippie bullshit.
indakaas,pindakaas en pindakaas. Da is toch het enigste dat er in en uit de mond komt van de Hollanders hé

Oh my godindakaas,pindakaas en pindakaas. Da is toch het enigste dat er in en uit de mond komt van de Hollanders hé
En zeggen dat wij da hier in België nie kennen. Ik heb da nog nooit gegeten en heb nog nooit iemand da weten eten ook nie. Serieus nu:nu weet ik hoe het komt da ik de laatste tijd zoveel winden moet laten:tkomt door da ****ing brood.![]()

Ik eet momenteel 16, bijna zwarte, broodjes per dag met pindakaas, jam en vleesbeleg.
gewoon volkoren tarwebrood, dat súperdonkerbrood is niets beter dan 'gewoon' bruin brood, want het is niet donkerder omdat het zo volkoren is maar omdat ze er verbrand mout in doen om het donkerder te laten lijken.
En verbrand mout is kankerverwekkend![]()

Ah,ik krijg dan toch gelijk,dank u. Anyway,ik weet wel dat je dat overal hier in België ook vind,ik ken gewoon niemand die da eet en als ge dan naar een programma kijkt zoals expeditie robinson waar ook Nederlanders in meedoen komt die pindakaas wel altijd op de proppen. Pas op:ik vind er niets verkeerd aan of zo hé. Ik vind het gewoon grappig,meer niet. Niet kwaad bedoeld.ik moet RUUDless gelijk geven, zelf nog nooit pindakaas gegeten, en ken niemand die da al gedaan heeft.. :-)
vind ge da bijv in Colruyt in België? ik ga het anders wel eens proberen![]()

Duidelijk Calve pindakaas kopen... is wel calorie-rijk maar oa wel bijna 1/4 eiwit![]()