Hallo
Ik ben 17 jaar en weeg 65 KG en ben 1.75 lang .
Ben 2 maanden geleden begonnen met fitness met als doel een gespierder en gezonder lichaam te hebben . en ook het vet te verbranden op m n buik .
Ik ga 3x per week op Maandag woendag en zondag ( in de avonden ) van 19.00 tot 21.00 uur (soms eerder klaar )
omdat ik goed wil begginnen heb ik een paar vragen over m n voeding en schema .
Voeding : Ik ben wel begonnen met het erop te letten wat ik eet , zoals minder snack s , en meer gezondere dingen zoals boterhammen en fruit en salades enz . maar ik heb niet echt een voedingsschema( daar heb ik ook niet echt veel zin in ) ik probeer gewoon goed te eten , elke ontbijt zo n 5-6 boterhammen en tussen de middag ook brood en in de avond altijd warm eten en daarna gaan fitnessen , na het trainen eet ik niet zo veel , mischien soms wat brood of fruit en soms wel een beetje snack s .
Schema : Ik heb een schema va n m n fitness school gekregen , een fullbody schema die doe ik nu zo n 2 maanden , en ik vind het niet zwaar heb ook bijna nooit spierpijn met deze schema .
Ik doe van elke oefening setje van 3X15 keer
Dag 1 :
5 Min cardio
Bovenrug 3x15 15 KG ( op machine ) vertical
Bovenrug 3x15 15 KG ( op macine ) ( horizontal
Borst 3x15 15 KG ( pec-dec )
Borst 3x15 15 KG ( Chest presh )
Schouders 3x15 5KG ( front raise )
Biceps 3x15 5 KG ( dumbbell curch )
Triceps 3x15 10 KG ( triceps pull )
Bonvenbenen 3x15 15 KG ( incline leg )
Bovenbenen 3x15 15 KG ( seated leg c. )
Buik 3x15 ( crunch )
15-20 min cardio
Dag 2 :
5min cardio
Biceps 3x15 15KG ( machine )
Triceps 3x15 15KG ( Dipping machine )
Borst 3x15 15KG ( fly machine )
Bovenrug 3x15 15KG ( latt pull down )
Schouders , 3x15 5KG ( lateral raise )
bovenbenen 3x15 15KG ( leg extension )
bovenbenen 3x15 15KG ( standing leg )
onderrug 3x15 15KG ( hyperextensi )
buik 3x15 crunch
Buik 3x15 15KG ( machine )
15-20 min cardio
Dag 3 : Zelfde als dag 1
is dit een goede schema ? , en ik wil nu een zwaardere schema zal ik deze dan gewoon aanhouden alleen dan met meer gewichten ? of een andere soort schema nemen . Ik wil toch uiteindelijk meer op kracht gaan trainen dan op massa , maar vind allebij belangrijk .
Ik ben 17 jaar en weeg 65 KG en ben 1.75 lang .
Ben 2 maanden geleden begonnen met fitness met als doel een gespierder en gezonder lichaam te hebben . en ook het vet te verbranden op m n buik .
Ik ga 3x per week op Maandag woendag en zondag ( in de avonden ) van 19.00 tot 21.00 uur (soms eerder klaar )
omdat ik goed wil begginnen heb ik een paar vragen over m n voeding en schema .
Voeding : Ik ben wel begonnen met het erop te letten wat ik eet , zoals minder snack s , en meer gezondere dingen zoals boterhammen en fruit en salades enz . maar ik heb niet echt een voedingsschema( daar heb ik ook niet echt veel zin in ) ik probeer gewoon goed te eten , elke ontbijt zo n 5-6 boterhammen en tussen de middag ook brood en in de avond altijd warm eten en daarna gaan fitnessen , na het trainen eet ik niet zo veel , mischien soms wat brood of fruit en soms wel een beetje snack s .
Schema : Ik heb een schema va n m n fitness school gekregen , een fullbody schema die doe ik nu zo n 2 maanden , en ik vind het niet zwaar heb ook bijna nooit spierpijn met deze schema .
Ik doe van elke oefening setje van 3X15 keer
Dag 1 :
5 Min cardio
Bovenrug 3x15 15 KG ( op machine ) vertical
Bovenrug 3x15 15 KG ( op macine ) ( horizontal
Borst 3x15 15 KG ( pec-dec )
Borst 3x15 15 KG ( Chest presh )
Schouders 3x15 5KG ( front raise )
Biceps 3x15 5 KG ( dumbbell curch )
Triceps 3x15 10 KG ( triceps pull )
Bonvenbenen 3x15 15 KG ( incline leg )
Bovenbenen 3x15 15 KG ( seated leg c. )
Buik 3x15 ( crunch )
15-20 min cardio
Dag 2 :
5min cardio
Biceps 3x15 15KG ( machine )
Triceps 3x15 15KG ( Dipping machine )
Borst 3x15 15KG ( fly machine )
Bovenrug 3x15 15KG ( latt pull down )
Schouders , 3x15 5KG ( lateral raise )
bovenbenen 3x15 15KG ( leg extension )
bovenbenen 3x15 15KG ( standing leg )
onderrug 3x15 15KG ( hyperextensi )
buik 3x15 crunch
Buik 3x15 15KG ( machine )
15-20 min cardio
Dag 3 : Zelfde als dag 1
is dit een goede schema ? , en ik wil nu een zwaardere schema zal ik deze dan gewoon aanhouden alleen dan met meer gewichten ? of een andere soort schema nemen . Ik wil toch uiteindelijk meer op kracht gaan trainen dan op massa , maar vind allebij belangrijk .
Laatst bewerkt: