- Waardering
- 12.367
Hoezo niet? Je kunt toch squatten?met fullbody kun je je benen niet volledig aanpakken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo niet? Je kunt toch squatten?met fullbody kun je je benen niet volledig aanpakken
Zou zeggen ga een keer een spiergroep pakken samen met ray, kijken of je er nog zo over denkt![]()

maar het wiel is allang al uitgevonden Waar slaat dat nou op? Ik train bijna altijd volgens een fullbody schema. Elk jaar misschien 2 maanden GVT, wat een vorm van split is, maar verder altijd fullbody. En nee, ik ben geen powerlifter.
Werkt een pak beter voor mij.
Ja, want ik heb echt nog nooit op een "normale" manier getraind op een split schema
Ik ben geen voorstander van een splitschema en zal het ook nooit worden. Ik heb het al in alle mogelijk vormen geprobeerd, en voor mij doet het minder dan een aantal fullbody schema's. Alleen GVT ben ik over te spreken eigenlijk.

Heb ook nooit gezegt dat je normale manier moet trainen, doe een keer mee met jay![]()
ik zal het hem morgen vragen wanneer ik hem zie..als het voor je werkt moet je er gewoon mee doorgaanmaar het wiel is allang al uitgevonden

Je geeft spieren juist meer rust met split, wil jij zeggen dat je sneller herstelt dan een juicy lucy?Vind je het voor naturals hetzelfde? IMO is een fullbody schema voor de gemiddelde natural (ook met veel trainingstijd) zeker evenwaardig met een splitschema.
Voor mensen die kuren ga ik ermee akkoord dat een splitschema beter is.
Met Jay? Cutler?ik zal het hem morgen vragen wanneer ik hem zie..
Owja, en nog even om de troll uit te hangen: ik heb ook nooit gezegd.
---------- Post toegevoegd Thu 28 Jul 2011 om 22:21 ----------
Vind je het voor naturals hetzelfde? IMO is een fullbody schema voor de gemiddelde natural (ook met veel trainingstijd) zeker evenwaardig met een splitschema.
Voor mensen die kuren ga ik ermee akkoord dat een splitschema beter is.
Je geeft spieren juist meer rust met split, wil jij zeggen dat je sneller herstelt dan een juicy lucy?

naturels moeten juist kort trainen en meer rusten. gebruikers herstellen sneller.
Zegt iemand de naam Reg Park iets? Kwam zo ineens bij me op bij het lezen van dit topic. Maar serieus, er is voor zowel fb als split iets te zeggen. Beiden hebben zo hun voordelen en nadelen. Misschien grappig om te weten dat de splits pas echt in zwang raakte in de bb wereld toen juice ook duidelijker zijn intrede deed. Waarom 3x iets aanpakken als het met 1x aanpakken ook groeit met AAS zal men gedacht hebben. Is natuurlijk beetje gechargeerd.met fullbody kun je je benen niet volledig aanpakken. Net als elke andere spiergroep. fullbody is voor absolute beginnende sportbeoefenaars. Fullbody voor kracht kan wel maar dan doe je maar een paar oefeningen
met alleen squats bereik je niet zoveel. Als jeje benen goed wilt aanpakken, zou je toch zo'n 7 oefeningen moeten doen. Verdeeld over je quads,hams en kuiten. Als je keihard zou trainen, kun je echt niks anders meer doen. Tenminste ik niet![]()
Critmonster even goed lezen. Dit geld ook voor de andere spiergroepen, dus als je alles op 1dag wilt doen ben je wel erg lang bezig + je kun je spiergroepen dan niet met volle kracht aanpakken

Zegt iemand de naam Reg Park iets? Kwam zo ineens bij me op bij het lezen van dit topic. Maar serieus, er is voor zowel fb als split iets te zeggen. Beiden hebben zo hun voordelen en nadelen. Misschien grappig om te weten dat de splits pas echt in zwang raakte in de bb wereld toen juice ook duidelijker zijn intrede deed. Waarom 3x iets aanpakken als het met 1x aanpakken ook groeit met AAS zal men gedacht hebben. Is natuurlijk beetje gechargeerd.

Moet lukken op een uurtje per workout, dus 3 uur per week. Ik denk dat iemand met een splitschema zoiezo langer in de gym doorbrengt.
True.

Je pakt je spiergroep 3X per week aan.
Haha, dat betwijfel ik![]()
Moet lukken op een uurtje per workout, dus 3 uur per week. Ik denk dat iemand met een splitschema zoiezo langer in de gym doorbrengt.