AndroidHealthClinic

is dit een goed voedingsschema?

buffeltje90

Novice
Waardering
0
Ik ben net begonnen en heb een voedingsschema samengesteld
18 jaar oud
73 kg
175 cm lang
Ik wil een constant gewicht behouden, maar men vetpercentage moet omlaag. Als dat laag genoeg is dan pas wil ik aankomen.

Ik weet dat het nog vroeg is om meteen aan de whey te gaan, maar ik heb veel gepuzzeld en ik kwam telkens uit op 3500 - 3800 Kcal, en dit is volgens mij te veel om een constant gewicht te behouden.

3,2 gram/kg lichaamsgewicht is veel maar ik wil de luxe hebben om me niet strikt aan het schema te hoeven houden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan niet serieus bulken en spieren kweken zonder dat je ook wat zwaarder wordt. Je kan niet droog staan en bulken. Ik denk dat de meesten onder ons kiezen om spieren te kweken onder die vetlaag en die vetlaag daarna dan weg te cutten.

• Topic Starter Topic Starter
ok dus als ik het goed begrijp is bulken spieren kweken en cutten het vet van het bulken eraf jagen? Maar als ik dan ga bulken, is dit voedingsschema daar dan geschikt voor?

ok dus als ik het goed begrijp is bulken spieren kweken en cutten het vet van het bulken eraf jagen? Maar als ik dus ga bulken, is dit voedingsschema daar dan geschikt voor?

Zowiezo na het avondeten nog wat naar binnen schuiven voor je op je 3.5k Kcal komt als je wilt bulken.....

Ik ben net begonnen en heb een voedingsschema samengesteld
18 jaar oud
73 kg
175 cm lang
Ik wil een constant gewicht behouden, maar men vetpercentage moet omlaag. Als dat laag genoeg is dan pas wil ik aankomen.

Ik weet dat het nog vroeg is om meteen aan de whey te gaan, maar ik heb veel gepuzzeld en ik kwam telkens uit op 3500 - 3800 Kcal, en dit is volgens mij te veel om een constant gewicht te behouden.

3,2 gram/kg lichaamsgewicht is veel maar ik wil de luxe hebben om me niet strikt aan het schema te hoeven houden.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Neem 's ochtend VEEL en goeie complexe Kh's zoals Brinta/Havermout. Appeltje erbij voor de vitamientjes en de Whey voor de eiwitten natuurlijk.
Neem om 11:00 of 12:10 uur ipv die 4 boterhammen eens een bak kwark met 30g pindas.

Neem voor 't trainen een Kh rijke maaltijd. Zoals die 4 boterhammen met kipfilet en dan nog Whey en geen vetten.
Na 't trainen snelle suikers (dextrose) 0.5g x je lichaamsgewicht en Whey.
Dan RUIM 1 uur later een goeie Kh rijke maaltijd, geen vetten.

Vermijd vetten rond de training.
Probeer goeie plantaardige vetten binnen te krijgen waaronder visolie.

's avonds voordat je ga slapen nog een bak kwark.

Terug
Naar boven