Valentinn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 116kg
- Vetpercentage
- 8%
Hallo,
Zouden jullie mij wat meer informatie over Anabolen Steroiden kunnen geven?
Ik heb zelf al een hoop uitgezocht / gelezen en ben er zeer over aan het nadenken om een kuur te gaan volgen. De meeste websites geven voornamelijk pro's en cons en benadrukken ook erg vaak en veel dat het erg slecht voor je is.
Helaas kan ik nergens een antwoord vinden specifiek op mijn vraag. De vraag is misschien 'dom' maar bare with me. Ik heb een bepaald doel voor ogen en wil dat hoe dan ook bereiken.
De vraag:
Kan ik met Anabolen Steroiden het lichaam uit het filmpje hieronder bereiken? Of word mijn massa veel groter als in het filmpje door Anabolen?
http://www.youtube.com/watch?v=9_A9YX3RvYU
- Ik train nu 2 jaar 4 a 5x per week 1,5uur. Zowel kracht training als cardio.
- Ik heb geen voedings schema maar hou een soort van schema in mijn hoofd aan.
- Ik ben 1,93 lang en zit op 15% lichaams vet
Mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat ik stil sta voor zowel massa groei als vet verbranding.
Kan iemand me hier duidelijk uitleggen of Anabolen me gaan helpen?
Zouden jullie mij wat meer informatie over Anabolen Steroiden kunnen geven?
Ik heb zelf al een hoop uitgezocht / gelezen en ben er zeer over aan het nadenken om een kuur te gaan volgen. De meeste websites geven voornamelijk pro's en cons en benadrukken ook erg vaak en veel dat het erg slecht voor je is.
Helaas kan ik nergens een antwoord vinden specifiek op mijn vraag. De vraag is misschien 'dom' maar bare with me. Ik heb een bepaald doel voor ogen en wil dat hoe dan ook bereiken.
De vraag:
Kan ik met Anabolen Steroiden het lichaam uit het filmpje hieronder bereiken? Of word mijn massa veel groter als in het filmpje door Anabolen?
http://www.youtube.com/watch?v=9_A9YX3RvYU
- Ik train nu 2 jaar 4 a 5x per week 1,5uur. Zowel kracht training als cardio.
- Ik heb geen voedings schema maar hou een soort van schema in mijn hoofd aan.
- Ik ben 1,93 lang en zit op 15% lichaams vet
Mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat ik stil sta voor zowel massa groei als vet verbranding.
Kan iemand me hier duidelijk uitleggen of Anabolen me gaan helpen?