MuscleMeat

Is dit een realistisch doel met gebruik van Anabolen

Valentinn

Advanced Bodybuilder
Waardering
116
Lengte
1m96
Massa
116kg
Vetpercentage
8%
Hallo,

Zouden jullie mij wat meer informatie over Anabolen Steroiden kunnen geven?

Ik heb zelf al een hoop uitgezocht / gelezen en ben er zeer over aan het nadenken om een kuur te gaan volgen. De meeste websites geven voornamelijk pro's en cons en benadrukken ook erg vaak en veel dat het erg slecht voor je is.

Helaas kan ik nergens een antwoord vinden specifiek op mijn vraag. De vraag is misschien 'dom' maar bare with me. Ik heb een bepaald doel voor ogen en wil dat hoe dan ook bereiken.

De vraag:
Kan ik met Anabolen Steroiden het lichaam uit het filmpje hieronder bereiken? Of word mijn massa veel groter als in het filmpje door Anabolen?

http://www.youtube.com/watch?v=9_A9YX3RvYU

- Ik train nu 2 jaar 4 a 5x per week 1,5uur. Zowel kracht training als cardio.
- Ik heb geen voedings schema maar hou een soort van schema in mijn hoofd aan.
- Ik ben 1,93 lang en zit op 15% lichaams vet

Mijn probleem is dat ik het gevoel heb dat ik stil sta voor zowel massa groei als vet verbranding.

Kan iemand me hier duidelijk uitleggen of Anabolen me gaan helpen?

Is dit een serieuze vraag?

aas + voeding + trainen kan je wel ongeveer zo worden ja..

maar hangt ook af van genen.

iig geen aas gebruiken jij

Wat is je gewicht?

Voeding is belangrijkste lees daar veel over en lees je in op de aas materie voorsat je iets gaat gebruiken.

de topics worden hier weer met de dag beter en beter.
als je daarvoor AAS wil of moet gebruiken, dan stop je beter met dbb want het zou een schande zijn! :hahaha::laugh::laugh::hahaha:

Duidelijk dat de maanden juni juli weer zijn aangebroken

Je hebt geen AAS nodig om die kerel uit dat filmpje te evenaren lol

Als je al veel onderzoek zelf hebt gedaan, wat je zelf zegt. Dan wist je al je antwoord op je vraag. Het word wel steeds erger in de topics, van hoe krijg ik abs zoals die twilight figuur. Straks krijgen we vragen hoe je eruit kan zien zoals Suske & Wiske.

• Like
Waarderingen: free
Zou zo graag fysiek van Lambik willen hebben.... Of is dat jerommeke.... Nee das die breeje. Bedoel die dikke met die 6 haren,lambik dus. Kan dat met as.
Ps no beachboy

Is mijn doel realistisch??

MarkusRuhl0.jpg

Wil je net zo'n lelijke kop als hem?

Jaartje trainen naturel?

• Topic Starter Topic Starter
Ik begrijp jullie reactie maar het meer en deel vergeet dat ik zoals hierboven aangegeven 4 a 5 keer per week train. Ik denk dus absoluut niet dat ik simpelweg Anabolen moet nemen en dan vanzelf afgetraint wordt.

Ik wil en zal er hard voor werken maar het is toch niet zo vreemd om een voorbeeld te geven toch? Die droge en gespierde look is mijn doel. Daarom vroeg ik mij af of Anabolen mij hiermee kunnen helpen.

Ik weeg btw 85kg.

85kg is heel weinig voor 1m93, en al zeker aan 15%
Nog geen AAS voor jou :)
Kerel uit het filmpje heeft gewoon goed zichtbare abs, verder een beetje borst, schouders en armen. Niets indrukwekkend.

Dus weet niet of je vraag serieus was, maar met AAS zou het wel eens kunnen dat je 'groter' wordt dan die kerel ja :roflol:

Zucht... Als je daar AAS voor nodig hebt ben je wel heel fout bezig. Ga eens gewoon leren trainen en eten en vergeet AAS voor dit. Je bent toch niet lui he? Dit fysiek haal je afhankelijk van je aanleg in het eerste jaar.

Je wilt er hard voor werken,maar je hebt niets eens de moeite genomen om een voedingsschema te maken.

Je moet als je vast zit je met vet verbranden en massa aaankomen juist je vet omzetten in spieren.

Terug
Naar boven