AndroidHealthClinic

Is dit een realistisch doel met gebruik van Anabolen

Je moet als je vast zit je met vet verbranden en massa aaankomen juist je vet omzetten in spieren.

Goeie shit....die mentos:eek:

@ ts mind over matter......als je overtuigd ben van je doel gewoon er voor gaan.......maar zou wel eerst ff serieus huiswerk doen.

Ik raad je een peniciline kuur aan

Ik begrijp jullie reactie maar het meer en deel vergeet dat ik zoals hierboven aangegeven 4 a 5 keer per week train. Ik denk dus absoluut niet dat ik simpelweg Anabolen moet nemen en dan vanzelf afgetraint wordt.

Ik wil en zal er hard voor werken maar het is toch niet zo vreemd om een voorbeeld te geven toch? Die droge en gespierde look is mijn doel. Daarom vroeg ik mij af of Anabolen mij hiermee kunnen helpen.

Ik weeg btw 85kg.

De persoon in het filmpje is niet echt onwijs gespierd. Hij ziet er wel afgetraind uit dat wel.

Om het fysiek van de persoon in het filmpje te bereiken zijn absoluut geen anabolen nodig. Wat je wel nodig hebt is de juiste genen, de juiste looks, de juiste voeding en de juiste training..

Met AAS kan dit niet, word je te groot.

als eerste moet je uitrekenen hoeveel eiwitten, kh en vetten naar binnen werkt dan kan je kijken waar je aanvulling nodig hebt of bepaalde dingen moet schrappen.

Probeer bepaalde dingen toe te voegen aan je trainingschema of te veranderen zoals supersets, hypertrofie training, ect.

Probeer iets lager te gaan in je vp en train nog even hard. Daarna als je nog wilt, kan je altijd de spuit er in zetten.

• Topic Starter Topic Starter
85kg is heel weinig voor 1m93, en al zeker aan 15%
Nog geen AAS voor jou :)
Kerel uit het filmpje heeft gewoon goed zichtbare abs, verder een beetje borst, schouders en armen. Niets indrukwekkend.

Dus weet niet of je vraag serieus was, maar met AAS zou het wel eens kunnen dat je 'groter' wordt dan die kerel ja :roflol:

Het probleem wat ik eigenlijk zie bij mezelf is dat het naar mijn idee niet vol genoeg is, het gespierde spijker idee. Zou een weight gainer helpen?

Alleen ben ik met een weight gainer bang dat ik een dikke buik krijg en dat wil ik absoluut niet.

De persoon in het filmpje is niet echt onwijs gespierd. Hij ziet er wel afgetraind uit dat wel.

Om het fysiek van de persoon in het filmpje te bereiken zijn absoluut geen anabolen nodig. Wat je wel nodig hebt is de juiste genen, de juiste looks, de juiste voeding en de juiste training..

Hmm... misschien heb ik de juiste aanleg dan niet :(

Met AAS kan dit niet, word je te groot.

Als ik zo de reacties hier lees is het misschien inderdaad niet slim om te doen.

als eerste moet je uitrekenen hoeveel eiwitten, kh en vetten naar binnen werkt dan kan je kijken waar je aanvulling nodig hebt of bepaalde dingen moet schrappen.

Probeer bepaalde dingen toe te voegen aan je trainingschema of te veranderen zoals supersets, hypertrofie training, ect.

Probeer iets lager te gaan in je vp en train nog even hard. Daarna als je nog wilt, kan je altijd de spuit er in zetten.

Ik zal eens om de tafel gaan bij mijn sportschool, voeding schema is misschien toch niet zo gek.

Hahaha hap hap

Als dat je doel is kun je idd geld besparen want AS is er nit voor nodig.
Een weightgainer zou ik niet zo snel nemen aangezien er vaak veel suikers in zitten, bij bodyenfitshop heb je nu ook Ultra Fine Oats wat je door je eiwitshake kunt doen zodat je complexe koolhydraten binnen krijgt, dat is een stuk beter dan suikers.

Voor je doel kun je het beste voeding onder handen nemen, daarmee zul je het meeste succes kunnen boeken om je doel te behalen.
Zelfs met AS als je voeding niet in orde doen zal het je weinig helpen.

Terug
Naar boven