Ranguh
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Beste allemaal,
Ik heb een vraag over een voeding schema want eigenlijk doe ik maar iets.
Maandag voeding schema:
Ochtend magere yogurt met muesli en 4 broodjes donker bruin met rosbief of magere kip. Drinken is water en wat sinaasappelsap
Middag eet ik 6 broodjes 3 volkoren en 3 bruin met 3 pindakaas en 3 appelstroop en water
Voor de max workout kwark of pannenkoeken met bruine suiker of brood.
Daarna een herstel shake pure eiwit met een beetje koolhydraten poeder erbij. Een banaan
Avond eten wat er op tafel staat vanavond pasta
uur of 8-9 fruit en sultana of stroopwafel
Voor het slapen nog Franse magere kwark.
Even bijvermelden dat ik een max workout doe van Shin Ohtake sinds 14 dagen. Ik doe ook nog aan wielrennen rond de 12-20 uur per week training dus ik verbrand heel veel en heb wat meer koolydraten nodig dan jullie. ( Zoals zaterdag een wedstrijd van 5uur 190km ) En nee gebruik geen doping
Bedankt alvast voor alle tips! ( IK GEBRUIK GEEN BOTER OP ME BROOD ) Ik ben 1,83 en weeg 66-67kg.
Groetjes,
Richard
Ik heb een vraag over een voeding schema want eigenlijk doe ik maar iets.
Maandag voeding schema:
Ochtend magere yogurt met muesli en 4 broodjes donker bruin met rosbief of magere kip. Drinken is water en wat sinaasappelsap
Middag eet ik 6 broodjes 3 volkoren en 3 bruin met 3 pindakaas en 3 appelstroop en water
Voor de max workout kwark of pannenkoeken met bruine suiker of brood.
Daarna een herstel shake pure eiwit met een beetje koolhydraten poeder erbij. Een banaan
Avond eten wat er op tafel staat vanavond pasta
uur of 8-9 fruit en sultana of stroopwafel
Voor het slapen nog Franse magere kwark.
Even bijvermelden dat ik een max workout doe van Shin Ohtake sinds 14 dagen. Ik doe ook nog aan wielrennen rond de 12-20 uur per week training dus ik verbrand heel veel en heb wat meer koolydraten nodig dan jullie. ( Zoals zaterdag een wedstrijd van 5uur 190km ) En nee gebruik geen doping

Bedankt alvast voor alle tips! ( IK GEBRUIK GEEN BOTER OP ME BROOD ) Ik ben 1,83 en weeg 66-67kg.
Groetjes,
Richard