Ik vind het persoonlijk k*t, dat ze gaan kiezen vr zulke types!
OK, symetrie, conditioning u spieren kunnen laten zien, OK daar kan ik echt inkomen!
Maar met massa monsters denk ik direct en struis gebouwde mannen met dikke beenderen brede delts en ook zeker belangrijk de brede en sterke beenderen, wat toch meestal leidt naar mensen met bredere heupen!!!
Ronnie, jay, ruhl... zijn de mensen die domineerde en drm massa-monsters genoemd
MAW zeg massa-monsters denk ik toch direct aan serieuze dikke botten en focking brede en dike spieren, is gwn zo! En daar ben ik ook bang voor, dat het weggaat die shit.
Heath, wolf, dex, melvin, vrijman... eventjes de top 6 buitten jay zijn focking v die fijne gestructureerde beesten! Het zijn monsters ook maar met veel fijnere beenstructuur!
De enigste die toch ni zo super small is denk ik is vic, hij zou de NEW MASS MONSTER KUNNEN ZIJN! Maar diep in mijn hart geloof ik nog in mr cutler, is gwn lekker fysiek en zag er idd slecht uit... but 2009 will come, en geloof dex gaat toch niet winnen! hahahaha met vic en dennis en shit in the line up