MuscleMeat

Is dit het eind van de monsters!

flex_extreme

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
129kg
Dex won dit jaar met 107 kg en ronnie won 136 kg. zullen wij volgend jaar al gewicht daling zien? om goed evenwichtige lichaamsbouw proberen te komen. Als dat van dexters

Dexter was gewoon de beste, heeft niks met massa monsters te maken. Maar jay cutler is wel de laatste uit het tijdperk van de massamonsters (ronnie, ruhl etc.), dus zodra Jay stopt gaat het meer de estetische kant uit, dat is tenminste wat ik verwacht en hoop!

Nee.

Overigens is 107kg echt ****ing veel voor iemand van Dexter's lengte. Aan het begin van z'n pro carriere toen Flex op z'n best was, woog hij niet veel meer dan Dex nu!

haha ik heb ronnie nog nooit met 136kg on season zien staan hoor

125 ok.

vergeten we Victor Martinez niet en Dennis Wolf is ook van plan om zwaarder te komen!

2003= 286
2004= 290

less is more? :dunno:

Ik vind het persoonlijk k*t, dat ze gaan kiezen vr zulke types!
OK, symetrie, conditioning u spieren kunnen laten zien, OK daar kan ik echt inkomen!
Maar met massa monsters denk ik direct en struis gebouwde mannen met dikke beenderen brede delts en ook zeker belangrijk de brede en sterke beenderen, wat toch meestal leidt naar mensen met bredere heupen!!!
Ronnie, jay, ruhl... zijn de mensen die domineerde en drm massa-monsters genoemd

MAW zeg massa-monsters denk ik toch direct aan serieuze dikke botten en focking brede en dike spieren, is gwn zo! En daar ben ik ook bang voor, dat het weggaat die shit.
Heath, wolf, dex, melvin, vrijman... eventjes de top 6 buitten jay zijn focking v die fijne gestructureerde beesten! Het zijn monsters ook maar met veel fijnere beenstructuur!

De enigste die toch ni zo super small is denk ik is vic, hij zou de NEW MASS MONSTER KUNNEN ZIJN! Maar diep in mijn hart geloof ik nog in mr cutler, is gwn lekker fysiek en zag er idd slecht uit... but 2009 will come, en geloof dex gaat toch niet winnen! hahahaha met vic en dennis en shit in the line up

haha ik heb ronnie nog nooit met 136kg on season zien staan hoor

125 ok.

Coleman claimde vorig jaar rond de 300lbs te zitten op de Mr. O.

Ontopic: Het moet bijna wel, of er moet opeens iemand enorm gaan groeien. Jay is de laatste van z'n soort bijna. Dexter, Heath, en Melvin hebben alle 3 niet het vermogen om dezelfde massa te krijgen als Jay. Daar hebben ze simpelweg het frame niet voor. Of Trey Brewer moet de verwachtingen inlossen, maar ik ben bang dat hij z'n hype nooit kan waarmaken.

Ik denk dat Heath, Wolf, Martinez enz uiteindelijk zwaarder gaan gaan ...

But only time will tell

Ja, ik zag nu al een toename in de waist van Wolf, zonder significant meer massa vergeleken verleden jaar.

kun je dan op een jaar tijd zo extreem veel spierkilo's winnen met spuitjes?

Coleman claimde vorig jaar rond de 300lbs te zitten op de Mr. O.

Ontopic: Het moet bijna wel, of er moet opeens iemand enorm gaan groeien. Jay is de laatste van z'n soort bijna. Dexter, Heath, en Melvin hebben alle 3 niet het vermogen om dezelfde massa te krijgen als Jay. Daar hebben ze simpelweg het frame niet voor. Of Trey Brewer moet de verwachtingen inlossen, maar ik ben bang dat hij z'n hype nooit kan waarmaken.

Eerlijk gezegd vind ik dat Jay dat vermogen ook niet heeft, vandaar die brede taille. Er zijn maar weinig mensen van rond de 1.75-1.80m die er nog goed uit zien met 115kg+ contest shape. Ronnie was heel zeldzaam en lang heeft dat bij hem ook niet geduurd. Eerlijk gezegd vond ik het ook bij hem niet echt mooi, maar hij behield nog even z'n X-shape voor ook hij naar de t*ring ging. Stapje terug voor iedereen lijkt me verstandig. Het is gewoon veel mooier.

kun je dan op een jaar tijd zo extreem veel spierkilo's winnen met spuitjes?

Lijkt me eigenlijk van niet. Snap niet waarom mensen denken dat Heath er volgend jaar veel beter en groter uit gaat zien. Veel groter kan niet zonder de gut op te blazen. Denk ook dat wolf een beetje z'n plateau heeft bereikt.

Dex won dit jaar met 107 kg en ronnie won 136 kg. zullen wij volgend jaar al gewicht daling zien? om goed evenwichtige lichaamsbouw proberen te komen. Als dat van dexters

Dexter had op deze Olympia een BMI van meer dan 38 terwijl Ronnie een maximale wedstrijd BMI van 41 heeft gehad.
Dat is echt niet zo veel verschil, en Ronnie was echt wel de absolute top qua massa, samen met Markus Rühl die ook een BMI van 41 had.

Dorian had een wedstrijd BMI van 38 evenals Paul Dillet.
Nasser El Sonbaty, Gunter Schlierkamp hadden een BMI van 39.
Jay Cutler had een BMI van 40.

Gasten zoals Chris Cormier, Flex en Kevin hadden een BMI van rond de 34/35.

Dus Dexter is echt nog wel een massamonster hoor. Zij het dan een kleiner monster van slechts 168 cm.

Hoe de **** zit dat nu met BMI...ik snap er geen **** van? :D

1,68m maar?:eek: Had hem wel iets groter geschat, maar Wolf en Tony schieten er wel lekker boven uit.

Terug
Naar boven