MuscleMeat

Is dit het eind van de monsters!

Ze willen gewoon weer frank zane style :( mooie symetry maar deuren dicht anders waait hij in de knoop.[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Ze willen gewoon weer frank zane style :( mooie symetry maar deuren dicht anders waait hij in de knoop.[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Haha , waait hij weg? Jongen jij zal nooit het fysiek dat hij had kunnen bereiken. En goed dat de sport weer deze weg opgaat , laatste jaren was het blijkbaar hoe groter hoe beter wat leid tot grote guts etc.

Haha , waait hij weg? Jongen jij zal nooit het fysiek dat hij had kunnen bereiken. En goed dat de sport weer deze weg opgaat , laatste jaren was het blijkbaar hoe groter hoe beter wat leid tot grote guts etc.

En nogmaals, Dex is echt niet klein. Absoluut niet vergelijkbaar met Zane.

ja z'n progressie is fenomenaal, maar zou hij dit nog een jaar kunnen evenaren? Wolf deed dacht ik een heel jaar geen wedstrijden maar maakte vrijwel geen progressie.

Ik denk zeker dat Heat nog wel progressie kan maken met een heel jaar voorbereiding. Heel veel hoeft er imo niet te veranderen, alleen de puntje op de I. Dat moet in mijn ogen genoeg zijn om 1e te kunnen worden. Je weet immers nooit wat de rest van de deelnemers in een jaar presteren.

Gozer heb je wel eens goed naar zijn progressie gekeken dit jaar?
Wat denk je dat er gebeurt als hij 1 heel jaar alleen maar voorbereid op de mr O? Phil heeft dit jaar 3 wedstrijden gedraait en toch veel progressie gemaakt.
Die gut wordt algemeen steeds minder bij de nieuwe generatie, de meeste bodybuilders bulken niet meer extreem in the off season en er zijn meer manieren om een opgeblazen buik te voorkomen.

die opgeblazen buiken komen niet van het bulken hooor.....:D

de sport staat stil.... helaas.over een periode van 14 jaar,zijn we niet vooruitgegaan.vooral ronnie ga ik steeds meer waarderen,daar had dexter toch geen enkele kans tegen gehad? ik ben daar zeer verbaast over.de zogezegt voedings suplimenten moeten nu toch veel beter zijn?

idd, met mensen als zane had de sport nog een redelijk "gezonde" look, tegenwoordig vind ik het nergens meer om gaan, een omwenteling zou imo zeker niet verkeerd zijn.

de sport staat stil.... helaas.over een periode van 14 jaar,zijn we niet vooruitgegaan.vooral ronnie ga ik steeds meer waarderen,daar had dexter toch geen enkele kans tegen gehad? ik ben daar zeer verbaast over.de zogezegt voedings suplimenten moeten nu toch veel beter zijn?
ronnie is zo'n oerkracht als je t mij vraagt :d
wellicht was ie al een uit de kluite gewassen baby :d

Haha en dat vind je gek...of d8 jij dat er in 14 jaar zon enorme verandering zou plaatsvinden?.Er komen geen bb'ers van 1.80m die 150-160kg wedstrijddroog zijn en armen van 65-70cm hebben. Tenzij er straks met die Myostatintroep gespeelt gaat worden...maar dan gaat de sport helemaal naar de klote, net nu het weer eens de goede kant op gaat.

Ja, jammer, de monsters zijn er niet meer...

Zou wel 100 jaar vooruit willen kijken, misschien dat ze dan 180cm @ 180KG bij staat :eek:

Maargoed, hopenlijk wint volgent jaar Cutler of dan een ander monster!

juist, naar mijn mening willen we toch allemaal bizarre monsters zien. Anders sla je maar lekker een mens health open wanneer je een " gezonde" look wilt zien..

ik was wel altijd groot van fan van cutler maar de laatste tijd vind ik m al minder worden. als je kijkt naar de periode 99-03 dan was ie echt super

dexter was gewoon de beste, heeft niks met massa monsters te maken. Maar jay cutler is wel de laatste uit het tijdperk van de massamonsters (ronnie, ruhl etc.), dus zodra jay stopt gaat het meer de estetische kant uit, dat is tenminste wat ik verwacht en hoop!

+1

juist, naar mijn mening willen we toch allemaal bizarre monsters zien. Anders sla je maar lekker een mens health open wanneer je een " gezonde" look wilt zien..

Het lijkt wel of je een sport wil degraderen tot een circusattractie.

Terug
Naar boven