- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wolf geen progressie gemaakt? Hoe kom je daar nu bij?

Ze willen gewoon weer frank zane stylemooie symetry maar deuren dicht anders waait hij in de knoop.[Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]
Haha , waait hij weg? Jongen jij zal nooit het fysiek dat hij had kunnen bereiken. En goed dat de sport weer deze weg opgaat , laatste jaren was het blijkbaar hoe groter hoe beter wat leid tot grote guts etc.
En nogmaals, Dex is echt niet klein. Absoluut niet vergelijkbaar met Zane.
Beetje kort lontje?Haha , waait hij weg? Jongen jij zal nooit het fysiek dat hij had kunnen bereiken. En goed dat de sport weer deze weg opgaat , laatste jaren was het blijkbaar hoe groter hoe beter wat leid tot grote guts etc.
ja z'n progressie is fenomenaal, maar zou hij dit nog een jaar kunnen evenaren? Wolf deed dacht ik een heel jaar geen wedstrijden maar maakte vrijwel geen progressie.
Gozer heb je wel eens goed naar zijn progressie gekeken dit jaar?
Wat denk je dat er gebeurt als hij 1 heel jaar alleen maar voorbereid op de mr O? Phil heeft dit jaar 3 wedstrijden gedraait en toch veel progressie gemaakt.
Die gut wordt algemeen steeds minder bij de nieuwe generatie, de meeste bodybuilders bulken niet meer extreem in the off season en er zijn meer manieren om een opgeblazen buik te voorkomen.

die opgeblazen buiken komen niet van het bulken hooor.....![]()

idd, met mensen als zane had de sport nog een redelijk "gezonde" look, tegenwoordig vind ik het nergens meer om gaan, een omwenteling zou imo zeker niet verkeerd zijn.Haha , waait hij weg? Jongen jij zal nooit het fysiek dat hij had kunnen bereiken. En goed dat de sport weer deze weg opgaat , laatste jaren was het blijkbaar hoe groter hoe beter wat leid tot grote guts etc.
ronnie is zo'n oerkracht als je t mij vraagt :dde sport staat stil.... helaas.over een periode van 14 jaar,zijn we niet vooruitgegaan.vooral ronnie ga ik steeds meer waarderen,daar had dexter toch geen enkele kans tegen gehad? ik ben daar zeer verbaast over.de zogezegt voedings suplimenten moeten nu toch veel beter zijn?
de sport staat stil.... helaas.over een periode van 14 jaar,zijn we niet vooruitgegaan.vooral ronnie ga ik steeds meer waarderen,daar had dexter toch geen enkele kans tegen gehad? ik ben daar zeer verbaast over.de zogezegt voedings suplimenten moeten nu toch veel beter zijn?
dexter was gewoon de beste, heeft niks met massa monsters te maken. Maar jay cutler is wel de laatste uit het tijdperk van de massamonsters (ronnie, ruhl etc.), dus zodra jay stopt gaat het meer de estetische kant uit, dat is tenminste wat ik verwacht en hoop!
Dex won dit jaar met 107 kg en ronnie won 136 kg. zullen wij volgend jaar al gewicht daling zien? om goed evenwichtige lichaamsbouw proberen te komen. Als dat van dexters
juist, naar mijn mening willen we toch allemaal bizarre monsters zien. Anders sla je maar lekker een mens health open wanneer je een " gezonde" look wilt zien..
ja maar dexster is ook een dwerg... haha...
Monster blijven er toch wel komen...
vind jij dexter een dwerg foei purple had toch wel wat anders van jou verwacht