MuscleMeat

Is dit het eind van de monsters!

juist, naar mijn mening willen we toch allemaal bizarre monsters zien. Anders sla je maar lekker een mens health open wanneer je een " gezonde" look wilt zien..
ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel, ik wil verhoudingen etc. zien en een esthetisch fysiek, slechts weinigen beschikken daarover tegenwoordig.

ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel, ik wil verhoudingen etc. zien en een esthetisch fysiek, slechts weinigen beschikken daarover tegenwoordig.

Allemaal leuk en aardig, maar iemand met 70 kg kan die verhoudingen al hebben. Daar heb ik geen geld voor over om een keer nara een wedstrijd te gaan kijken.
Ik wil gewoon een buffel zien, in goede shape!

ik bespeur erg respectloze opmerkingen richting Cutler en andere pro BB-ers...

het is beter zo dat dex wint ,laten we de frank zane types weerbrengen :p

het is beter zo dat dex wint ,laten we de frank zane types weerbrengen :p

zane kan 2x in Dex hoor, dex is echt een ****ing massa monster alleen lijkt het misschien iets minder door zijn lange smalle taille en hoge lats, maar hij is echt ****ing buff, 107kg voor zo'n kabouter zegt wel genoeg imo

persoonlijk vind ik dat wanneer ik naar bodybuilding kijk, ik zeker wel zulk grote freaky mogelijke spieren wil zien, echter wel gekoppeld aan 'mooiheid'.

Ik vind smalle tailles veel mooier, zoals van dexter. Dat wil niet zeggen dat ik in 1x een 'gezonde' mens health look prefereer, maar wel dat er een voorwaarde zit aan het wel of niet waarderen van freaky muscles--> namelijk een enigzins smalle taille.

Terug
Naar boven