AndroidHealthClinic

Is dit het eind van de monsters!

Maar wat maakt dat nu uit? Dexter was op zijn 21e ook nog een super lichtgewicht terwijl die wel al de lengte had die hij nu heeft....dus zijn BMI is veranderd of hoe moet ik het nu zien?

http://www.netonline.be/lifestyle/bmi.asp

Opmerking bij de berekening van uw BMI:

De Body Mass Index geeft een indicatie maar is geen maatstaf voor uw gezondheid. De BMI houdt ondermeer geen rekening met de spiermassa of het beenderengestel. Om zekerheid te hebben over het al dan niet correcte lichaamsgewicht of gezondheidstoestand is het nodig om uw huisarts of andere deskundigen te raadplegen.

Dat zijn BMI is toegenomen betekend dat zijn gewicht is toegenomen.
Hier kan je zelf je eigen BMI meten:
[Link niet meer beschikbaar]

Mijn BMI is op het moment 31.5...we gaan voor de 35 hahaha

BMI = (gewicht in kg) / [( lengte in meters) x (lengte in meters)]
en geeft een maatstaaf voor je gewicht gecorrigeerd voor je lichaamslengte.
De BMI maakt uiteraard geen onderscheid tussen lichaamsvet en spiermassa, maar als je bodybuilders vergelijkt die allemaal in wedstrijdvorm zijn (dus allemaal ongeveer 3% BF hebben), dan heb je een behoorlijk goede vergelijkingsbasis om hun spiermassa (gecorrigeerd voor hun lichaamslengte) te vergelijken.

Mijn BMI is op het moment 31.5...we gaan voor de 35 hahaha

31.5 is een mooi getal, maar je BF is waarschijnlijk meer dan 3% waardoor je het niet echt kan vergelijken met de getallen die ik eerder gepost heb. Je zou je lichaamsgewicht moeten kennen bij 3% body fat, en hiermee je BMI berekenen.

Als je je lichaamsgewicht bij 3% BF wil schatten, moet je er ook wel rekening mee houden dat je tijdens het dieten waarschijnlijk ook wel een aantal kg spieren zou moeten inleveren.

Trey Brewer:roflol: Die gaat zich nooit kwalificeren voor de O

107 kg met 1,68 meter is veel.
Dexter zijn fysiek is in verhouding tot die van de veel langere Ronnie Coleman (ongeveer 1,80 meter) bijna net zo extreem groot.

Maar dan zonder die enorme buik!

Lijkt me eigenlijk van niet. Snap niet waarom mensen denken dat Heath er volgend jaar veel beter en groter uit gaat zien. Veel groter kan niet zonder de gut op te blazen. Denk ook dat wolf een beetje z'n plateau heeft bereikt.

Gozer heb je wel eens goed naar zijn progressie gekeken dit jaar?
Wat denk je dat er gebeurt als hij 1 heel jaar alleen maar voorbereid op de mr O? Phil heeft dit jaar 3 wedstrijden gedraait en toch veel progressie gemaakt.
Die gut wordt algemeen steeds minder bij de nieuwe generatie, de meeste bodybuilders bulken niet meer extreem in the off season en er zijn meer manieren om een opgeblazen buik te voorkomen.

Kan wel zo zijn, maar in de zijaanzichten staken die buikjes er toch allemaal prominent uit, behalve als die werd aangespannend, dan viel het wel mee.

Ziet toch niet echt uit zo'n dikke buik bij al die muscles.

Kan wel zo zijn, maar in de zijaanzichten staken die buikjes er toch allemaal prominent uit, behalve als die werd aangespannend, dan viel het wel mee.

komt ook door het carbloaden, ik heb het ook als ik wedstrijden draai en ik ben bijlange na nog niet zoals de profs, noch qua fysiek noch qua gebruik...veel hangt af van je load fase, als je zoals ik rond de 6000kcal moet zitten de dagen vlak voor een show ga je gewoon een bol buikje hebben :)

zoals al gezegd, dat hou je wel ja, voeding.

komt ook door het carbloaden, ik heb het ook als ik wedstrijden draai en ik ben bijlange na nog niet zoals de profs, noch qua fysiek noch qua gebruik...veel hangt af van je load fase, als je zoals ik rond de 6000kcal moet zitten de dagen vlak voor een show ga je gewoon een bol buikje hebben :)

Dit noem ik al geen bol buikje meer van carb loading. Dit zijn ook geen foto's van tijdens de loading faze. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind Dexter wel een voorbeeld van iemand die goed aan zijn buik heeft gewerkt. 2/3 jaar geleden had hij echt een beetje een buikje, ook van het vooraanzicht werdt zijn taille breder. Maar dit jaar is zijn taille weer goed smal. Alleen als hij onstpant nog een beetje, maar goed wie heeft dat niet op het olympia podium....

Gozer heb je wel eens goed naar zijn progressie gekeken dit jaar?
Wat denk je dat er gebeurt als hij 1 heel jaar alleen maar voorbereid op de mr O? Phil heeft dit jaar 3 wedstrijden gedraait en toch veel progressie gemaakt.
Die gut wordt algemeen steeds minder bij de nieuwe generatie, de meeste bodybuilders bulken niet meer extreem in the off season en er zijn meer manieren om een opgeblazen buik te voorkomen.

ja z'n progressie is fenomenaal, maar zou hij dit nog een jaar kunnen evenaren? Wolf deed dacht ik een heel jaar geen wedstrijden maar maakte vrijwel geen progressie.

ja z'n progressie is fenomenaal, maar zou hij dit nog een jaar kunnen evenaren? Wolf deed dacht ik een heel jaar geen wedstrijden maar maakte vrijwel geen progressie.

Wolf geen progressie gemaakt? Hoe kom je daar nu bij?

Terug
Naar boven