- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn BMI is toegenomen betekend dat zijn gewicht is toegenomen.
Hier kan je zelf je eigen BMI meten:
[Link niet meer beschikbaar]

liep ff te klooien.
Mijn BMI is op het moment 31.5...we gaan voor de 35 hahaha

Mijn BMI is op het moment 31.5...we gaan voor de 35 hahaha
Lijkt me eigenlijk van niet. Snap niet waarom mensen denken dat Heath er volgend jaar veel beter en groter uit gaat zien. Veel groter kan niet zonder de gut op te blazen. Denk ook dat wolf een beetje z'n plateau heeft bereikt.
Kan wel zo zijn, maar in de zijaanzichten staken die buikjes er toch allemaal prominent uit, behalve als die werd aangespannend, dan viel het wel mee.
Ziet toch niet echt uit zo'n dikke buik bij al die muscles.

zoals al gezegd, dat hou je wel ja, voeding.Kan wel zo zijn, maar in de zijaanzichten staken die buikjes er toch allemaal prominent uit, behalve als die werd aangespannend, dan viel het wel mee.
Ziet toch niet echt uit zo'n dikke buik bij al die muscles.
komt ook door het carbloaden, ik heb het ook als ik wedstrijden draai en ik ben bijlange na nog niet zoals de profs, noch qua fysiek noch qua gebruik...veel hangt af van je load fase, als je zoals ik rond de 6000kcal moet zitten de dagen vlak voor een show ga je gewoon een bol buikje hebben![]()

Gozer heb je wel eens goed naar zijn progressie gekeken dit jaar?
Wat denk je dat er gebeurt als hij 1 heel jaar alleen maar voorbereid op de mr O? Phil heeft dit jaar 3 wedstrijden gedraait en toch veel progressie gemaakt.
Die gut wordt algemeen steeds minder bij de nieuwe generatie, de meeste bodybuilders bulken niet meer extreem in the off season en er zijn meer manieren om een opgeblazen buik te voorkomen.
ja z'n progressie is fenomenaal, maar zou hij dit nog een jaar kunnen evenaren? Wolf deed dacht ik een heel jaar geen wedstrijden maar maakte vrijwel geen progressie.