psycho_b
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
België is zo mogelijk nóg linkser (het 'mooie' woord is 'toleranter') dan Nederland.robbiej zei:Ja ik snap het ook niet, vanochtend stond er in de krant dat wij Nederlanders niet tolerant genoeg zijn en daarom verhuisen veel islamitische gezinnen naar België, omdat ze daar makkelijker aan werk kunnen komen e.d.
Leer eerst maar onze taal, dan PRATEN we verder...

psycho_b zei:Op school hadden we 't erover om te emigreren...nou ik ga daar steeds meer voor voelen, ik schaam me om bijna om nederlander te zijn.
Big_T zei:België is zo mogelijk nóg linkser (het 'mooie' woord is 'toleranter') dan Nederland.
Ze zijn hier zelfs zo gek dat ze werkgevers VERPLICHTEN allochtone werknemers aan te nemen, maakt niet uit of ze geschikt zijn voor de job, een strafblad hebben, of dat er een autochtone kandidaad is die vele malen beter geschikt is.
Bij de gouden gids ging het om een bepaald % dat moest worden bereikt. Men klaagde daar al over de onbekwaamheid van allochtone werknemers, ze wilden ze ontslaan, maar mochten simpelweg niet van de overheid.
Waar ben je dan mee bezig? Positieve discriminatie noemen ze dat. Helaas is dat nog steeds discriminatie, maar dan wel voor de werkgevers en autochtone burgers.
En dan maar klagen dat iedereen racist is en ze geen werk kunnen vinden omdat men discrimineerd![]()
.
Juist de enige die geen woord nederlands sprak , geen diploma's en zoals hij eruit zag zeker geen goed gedrag en zeden .Big_T zei:België is zo mogelijk nóg linkser (het 'mooie' woord is 'toleranter') dan Nederland.
Ze zijn hier zelfs zo gek dat ze werkgevers VERPLICHTEN allochtone werknemers aan te nemen, maakt niet uit of ze geschikt zijn voor de job, een strafblad hebben, of dat er een autochtone kandidaad is die vele malen beter geschikt is.
Bij de gouden gids ging het om een bepaald % dat moest worden bereikt. Men klaagde daar al over de onbekwaamheid van allochtone werknemers, ze wilden ze ontslaan, maar mochten simpelweg niet van de overheid.
Waar ben je dan mee bezig? Positieve discriminatie noemen ze dat. Helaas is dat nog steeds discriminatie, maar dan wel voor de werkgevers en autochtone burgers.
En dan maar klagen dat iedereen racist is en ze geen werk kunnen vinden omdat men discrimineerd![]()
Markywannabee zei:wat een discriminatie zeg!
ze horen gewoon nl te spreken klaar af
nofear train! zei:
Omdat er een heel hoog werkloosheidspercentage is tussen allochtonen.jamesz zei:Niet iedereen is een racist, maar gediscrimineerd wordt er zeker. Waarom zou er anders zo' n regeling in het leven geroepen zijn..
Big_T zei:Omdat er een heel hoog werkloosheidspercentage is tussen allochtonen.
Men maakt dan maar de conclusie dat het is omdat werkgevers discrimineren. Ik heb al veel werkgevers gehad, maar nooit geen discriminatie opgemerkt naar allochtonen toe.
Dit is een simpele, linkse oplossing om werkgevers nog maar eens het zwarte schaap te maken zonder de echte problemen in kaart te brengen.
Leviathan zei:Lijkt me nogal wiedes Lambik!
Ik vindt dat elke allochtoon die hier komt wonen (of woont) gewoon Nederlands dient te spreken. Wat je in je eigen huis allemaal bij elkaar brabbelt zal me worst zijn.
Lijkt me een kwestie van : Wel de lusten maar niet de lasten!
Leviathan zei:Lijkt me nogal wiedes Lambik!
Ik vindt dat elke allochtoon die hier komt wonen (of woont) gewoon Nederlands dient te spreken. Wat je in je eigen huis allemaal bij elkaar brabbelt zal me worst zijn.
Lijkt me een kwestie van : Wel de lusten maar niet de lasten!
Moet ik je gelijk in geven. Zou ik zelf na zo'n tijd ook niet meer aan beginnen.axestream zei:Maar het kwaad is toch al geschied? Dit zal verder geen problemen geven voor zij die hier geboren en getogen zijn. Geloof je dat die mensen nu nog Nederlands gaan leren terwijl ze hier al 20, 25 of 30 jaar de tijd voor hebben gehad?
Hey welkom in België,... er zijn namelijk geen statistieken of harde bewijzen over deze materie. Men hoort hier en daar allochtonen klagen over racisme en discriminatie en neemt deze aantijgingen onmiddelijk voor waarheid. Enkel omdat de SP en de PS België regeren, VLD, CD&V en de anderen hebben maar ja te knikken.jamesz zei:Dus volgens jou trekt de overheid lukraak conclusies, zonder dit te toetsen, om vervolgens een regeling in het leven te roepen die dus eigenlijk gebaseerd is op een vermoeden![]()
Ik had het ook over de soliciatie. En werkgevers hebben niet te kiezen of om te gaan want ze worden verplicht, als je me niet gelooft kom dan eens een kijkje nemen in België. Ik verzin hier helemaal niets hoor.Het is vooral de discriminatie in de solicitatieprocedure waar het om gaat, vandaar ook de regeling. Hoe werkgevers ermee omgaan is een zaak apart.
Big_T zei:Eh.. ja.. er zijn namelijk geen statistieken of harde bewijzen over deze materie. Men hoort veel allochtonen klagen over racisme en discriminatie en neemt deze aanteigingen onmiddelijk voor waarheid. Enkel omdat de SP en de PS België regeren, VLD, CD&V en de anderen hebben maar ja te knikken.
Ik had het ook over de soliciatie. En werkgevers hebben niet te kiezen of om te gaan want ze worden verplicht, als je me niet gelooft kom dan eens een kijkje nemen in België. Ik verzin hier helemaal niets hoor.
klaar uitMarkywannabee zei:wat een discriminatie zeg!
ze horen gewoon nl te spreken klaar af
Ik doe helemaal niets. Omdat het op tv in debat is geweest en door de eerste minister zelf verklaard is geweest ben ik vrij zeker dat er geen statistieken zijn van racisme of discriminatie van werkgevers jegens allochtonen.jamesz zei:Nee maar je doet wel aannames. En waar haal je de wijsheid vandaan dat er geen statistieken zijn?? Overal worden statistieken van gemaakt vriend.
Je zin klinkt bijna sarcastischIk vind het een beetje kortzichtig om zomaar aan te nemen dat iets uit de lucht is gegrepen en dan nog wel door een orgaan als de overheid.
Maar ik vind het eerder kortzichtig om als een schaap mee te lopen met de overheid eigenlijk.Waarom moet ik het beleid opgesteld hebben om te begrijpen dat het verkeerd is en totaal de verkeerde aanpak voor de huidige maatschappelijke problemen biedt?Je hebt zelf dit beleid niet opgesteld, dus hoe kan je in godsnaam weten waar de regeling op gebaseerd is??
Voor de derde keer, omdat ze moeten van de overheid of anders zware sancties riskeren. Vrij zinloos om met iemand te discussiëren die niet leest wat ik schrijf.Dat een werkgever een onbekwaame allochtoon aanneemt gebaseerd op deze regeling is een ander verhaal, maar dat terzijde.
RubenSossa zei:Belachelijk! Kom je naar Nederland dan zorg je ervoor dat je binnen een jaar de taal voldoende beheerst. Kun je dat niet of ben je er te dom voor dan simpelweg opfl*kkeren!
Verder is dat een vorm van positieve discriminatie, om Turks/Marokkaans als gewenst erbij te zetten!

Ik lees alleen maar jullie, jullie, jullie, maar goed. In eerste instantie zouden deze "gastarbeiders" ook gewoon weer terug gaan naar land van herkomst en dat verklaart meteen het taalprobleem van de eerste immigranten, die ons land betreedden. Ze leerden de taal niet, omdat ze er vanuit gingen, dat ze weer terug zouden gaan naar hun eigen land. Daar kan ik nog inkomen, overigens (al zou ik zelf wss wel de taal willen leren van het land waar ik ga verblijven, om mezelf daar te kunnen redden).axestream zei:Nederlanders hadden 30-35 jaar geleden zo'n grote bek moeten hebben, maar toen waren jullie maar al te blij met die mensen dat jullie niet al te veel eisen stelden. Jullie hebben het toch zelf in de hand gewerkt of ben ik nu gek? Die mensen konden hier prima leven zonder de taal te spreken en dat is jullie schuld. Nu doen jullie alsof die mensen zich onfatsoenlijk gedragen hebben omdat ze de taal niet spreken.
Wat een onzin. Zijn genoeg banen waarbij het beheersen van een bepaalde taal een pre is. Is het ook discriminatie als ze vragen om een diploma?![]()
Big_T zei:Ik doe helemaal niets. Omdat het op tv in debat is geweest en door de eerste minister zelf verklaard is geweest ben ik vrij zeker dat er geen statistieken zijn van racisme of discriminatie van werkgevers jegens allochtonen.
Je zin klinkt bijna sarcastischMaar ik vind het eerder kortzichtig om als een schaap mee te lopen met de overheid eigenlijk.
Waarom moet ik het beleid opgesteld hebben om te begrijpen dat het verkeerd is en totaal de verkeerde aanpak voor de huidige maatschappelijke problemen biedt?
Voor de derde keer, omdat ze moeten van de overheid of anders zware sancties riskeren. Vrij zinloos om met iemand te discussiëren die niet leest wat ik schrijf.