XXL Nutrition

is dit schema goed voor mij?

Maar oke ik ben erachter gekomen dat je op dit forum heeel precies moet omschrijven wat je doet omdat sommigen anders meteen gekke dingen gaan denken...

Welk doel je ook hebt, dat bereik je door naar de gym te gaan en niet door de oefeningen te doen die jij nu doet. Daar ga je namelijk vrijwel niets mee opschieten.

Heb wel eens wat gelezen over tabata, zelf een aantal keer gedaan en ik moet zeggen dat het echt tegenvalt, of het werkt is een 2de.. Anders is calisthetics misschien iets voor jou?

• Topic Starter Topic Starter
Welk doel je ook hebt, dat bereik je door naar de gym te gaan en niet door de oefeningen te doen die jij nu doet. Daar ga je namelijk vrijwel niets mee opschieten.

ik ben benieuwd waar je dat op baseert? uit ervaring? of ergens wat over gelezen?
knap dat je dit al zo snel kan concluderen hoor :hedbang:

echt respect voor jou man!

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Heb wel eens wat gelezen over tabata, zelf een aantal keer gedaan en ik moet zeggen dat het echt tegenvalt, of het werkt is een 2de.. Anders is calisthetics misschien iets voor jou?

jaa dat soort oefeningen spreken mij meer aan dan de gym ja.. doe nu ook vooral bodyweight exercises en volgens mij krijg je daar best resultaat mee. Maar ik doe nog wat kleine andere dingen erbij voor meer concentratie op bepaalde spiergroepen ipv fullbody

Daar kan je zeker resultaat mee behalen! Fysiotherapeuten raden het vaak aan om met lichaamsgewicht te beginnen, vooral als je nog jong bent. Kijk eens wat filmpjes van Brandon Carter of van Barstarz, staan vaak creatieve oefeningen in. Succes!

Je begint, dus goed bezig !
Laat de haters je zin in sporten niet verkloten, zijn ze niet waard.
Prima om zo te beginnen, al is het maar om je discipline af te meten en je wil naar meer te vergroten.

Op den duur komt de behoefte naar meer aangezien je met de huidige oefeningen wel op een dood punt komt.

Aan jou om te beslissen of je dat wilt uitbreiden door een homegym te beginnen of een abbo op een sportschool te nemen. Ik raad sportschool wel aan, al is het puur voor een stukje begeleiding in het begin.

Zodra de techniek oke is kun je altijd nog thuis gaan trainen.

Je komt al ver met een goed (verstelbaar) bankje, Dumbells, Barbell en liefst een powercage.

Succes !

als je wilt dat je spieren groeien moet je ze zwaar belasten, anders hebben de spieren geen reden om te gaan groeien, voor een jongen van jou leeftijd is dit erg licht, maar het begin moet ergens zijn. ik heb eerst ook altijd thuis getraind totdat ik met het zelfde probleem kwam te zitten. ik zou echt gewoon naar de fitness gaan en je er meer in verdiepen, ook moet je goed eten als je wilt groeien

• Topic Starter Topic Starter
Daar kan je zeker resultaat mee behalen! Fysiotherapeuten raden het vaak aan om met lichaamsgewicht te beginnen, vooral als je nog jong bent. Kijk eens wat filmpjes van Brandon Carter of van Barstarz, staan vaak creatieve oefeningen in. Succes!
dankje zal het eens checken! ---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------
Je begint, dus goed bezig ! Laat de haters je zin in sporten niet verkloten, zijn ze niet waard. Prima om zo te beginnen, al is het maar om je discipline af te meten en je wil naar meer te vergroten. Op den duur komt de behoefte naar meer aangezien je met de huidige oefeningen wel op een dood punt komt. Aan jou om te beslissen of je dat wilt uitbreiden door een homegym te beginnen of een abbo op een sportschool te nemen. Ik raad sportschool wel aan, al is het puur voor een stukje begeleiding in het begin. Zodra de techniek oke is kun je altijd nog thuis gaan trainen. Je komt al ver met een goed (verstelbaar) bankje, Dumbells, Barbell en liefst een powercage. Succes !
dankje voor de tip! fijn dat er ook nog genoeg mensen zijn die er niet zo eenzijdig over denken (-: idd misschien later sportschool, maar na 2 maandjes fitness ga ik daar nog niet mee beginnen. ---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------
als je wilt dat je spieren groeien moet je ze zwaar belasten, anders hebben de spieren geen reden om te gaan groeien, voor een jongen van jou leeftijd is dit erg licht, maar het begin moet ergens zijn. ik heb eerst ook altijd thuis getraind totdat ik met het zelfde probleem kwam te zitten. ik zou echt gewoon naar de fitness gaan en je er meer in verdiepen, ook moet je goed eten als je wilt groeien
ik wil geen massa opbouwen, maar kracht misschien niet erg passend op een bodybuilding forum maar toch krijg ik hier goede tips

Terug
Naar boven