MuscleMeat

Is dit trainings schema goed??????

fsp

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
ik ben 15 jaar en heb gebruik dit schema 3x in de week verder doe ik nog judo en rennen......... maar nu is mijn vraag kan er nog iets verbeterd worden aan mijn schema??????

Bijlagen

Teveel oefeningen voor de kleine spiergroepen(armen, schouders etc.), te weinig voor de grote (rug en been). Doe voor de grote max 4, en voor de klein max 3. Dus borst zit wel goed, al doe je te veel pushups. Je gaat dan voor spieruithoudingsvermogen (conditie) i.p.v. kracht/massa. Niet meer dan 12, langzaam en verieren: voet op bed, handen op bed, handen bij elkar, handen wijd etc.

Het beste is gewoon dat je een spilt neemt bijv:

maandag: Borst en biceps
Woensdag: Rug en triceps
Vrijdag: Been en schouders

Vrijdag lekker een zware beentraining zodat je het hele weeknd kan herstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Teveel oefeningen voor de kleine spiergroepen(armen, schouders etc.), te weinig voor de grote (rug en been). Doe voor de grote max 4, en voor de klein max 3. Dus borst zit wel goed, al doe je te veel pushups. Je gaat dan voor spieruithoudingsvermogen (conditie) i.p.v. kracht/massa. Niet meer dan 12, langzaam en verieren: voet op bed, handen op bed, handen bij elkar, handen wijd etc.

Het beste is gewoon dat je een spilt neemt bijv:

maandag: Borst en biceps
Woensdag: Rug en triceps
Vrijdag: Been en schouders

Vrijdag lekker een zware beentraining zodat je het hele weeknd kan herstellen.

bedankt voor je hulp maar hoe zit het als in niet alleen voor spiermassa maar snel en maximale kracht wil trainen (en sport 7 dage per week dus in weekend geen rust) hopelijk kun je me verder helpen.............

Hangt af van je reps 1-5 is volgens mij meer kracht en 7-12 is meer massa.

If je kan beginnen aan rippetoe, volgens mij nog beter.

Terug
Naar boven