AndroidHealthClinic

Is er tegenwoordig nog echte Anavar ?

Trapzilla

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
De titel zegt het al weet we mogen geen merken noemen maar heb 1 merk gehad waar ik vorig jaar Anavar van had ipv droog en hard te worden werd ik vochtig en vet. En ja ik lette goed op mijn voeding en zoutiname. Nu is mij de vraag iemand die kort geleden nog Anavar gebruikt heeft en goed spul had? Heb nu zaterdag over 3 weken wedstrijd daarom wil niks verkloten. Merken kunnen jullie eventueel pmen, en jullie ervaring ermee in dit topic posten.

Toen ik bij mijn vorige kuur anavar toevoegde merkte ik dat ik echt harder werd en ernstige rugpomp kreeg, dus het bestaat nog wel.

de lokale UG merken hebben ruk anavar, als het al anavar is

haal het idd over de grens, betaal je wat meer maar zeker waar voor je geld

ja als je er kan aangeraken zoals bove vermeld want de nl merkjes zijn zeker geen (zuivere) anavar meer

Waarom hebben NL labs geen echte anavar meer? Waar op baseren jullie dat? Ik geloof wel dat niet alle labs er echt anavar in doen. Maar niet allemaal. Of het probleem ligt al in china...

Waarom hebben NL labs geen echte anavar meer? Waar op baseren jullie dat? Ik geloof wel dat niet alle labs er echt anavar in doen. Maar niet allemaal. Of het probleem ligt al in china...

op ervaring en misschien wel de prijs, als je kijkt wat anavar kost in NL en wat het kost in het buitenland, de rauwe poeder komt allemaal uit china dus hoezo kunnen de NL labs het voor zoveel goedkoper aanbieden? scheelt soms gewoon de helft

vooral de prijs en de kwaliteit, meeste anavar geeft meer winstrol effect met probleem met gewrichte tot gevolg, en hoe kan het dat anavar plots helft van prijs is dan enkele jaren geleden? serious doubts ???

Zou dan wel handig zijn als dit eerst echt getest wordt, blijft beetje kort door de bocht om dat zomaar te beweren.

vooral de prijs en de kwaliteit, meeste anavar geeft meer winstrol effect met probleem met gewrichte tot gevolg, en hoe kan het dat anavar plots helft van prijs is dan enkele jaren geleden? serious doubts ???

Ik krijg paniekaanvallen van winstrol en dat had ik niet bij de anavar van 3 merken die ik genomen heb. Dat zijn 3 vrij populaire merken dus ik geloof niet dat "de meeste" anavar een winstrol effect geeft ivm pijnlijke gewrichten.
Zullen al wel dubieuze merken zijn om mee te beginnen. OF heb je dit allemaal van horen zeggen ?

Terug
Naar boven