Ivan Drago
Novice
- Waardering
- 0
Wat ik telkens hier tegenkom is dat ik hoor dat ik moet vreten als een beest en dan trainen tot ik erbij neerval, en dat is de enige manier om te bulken. Ook moet ik die aantal koolhydraten en eiwitten binnen hebben. MAAR nu heb ik opgemerkt hier bij me in de buurt ben ik onlangs 3 jongens tegengekomen die paar jaar geleden 18 jaar waren en zo'n postuur hadden als een normale tiener zonder enige spiermassa of niks...nu werdne ze opgepakt voor één of andere misdaad gingen ze de bak in voor 2 jaar, heb ik gistere 2 van die 3 gezien, nu moet ik wel zeggen dat qua lichaam breder, steviger en gespierder waren dan vele mensen die al jaren trainen in een gym. Ik heb niet gevraagd hoe ze trainde maar ik vroeg wel hoe hun voedingspatroon was en ze kwamen belangen niet aan de hoeveelheid koolhydraten, eiwitten, etc. Ze aten weinig en in kleine porties. DUS NU MIJN VRAAG => IS U VOEDING NU ECHT ZO'OO BELANGERIJK?!

je snapt wel dat goede voeding belangrijk is... net als dieet... moet je niet nix gaan eten maar goed en gezond...