MuscleMeat

Is eten echt nodig?

Ivan Drago

Novice
Waardering
0
Wat ik telkens hier tegenkom is dat ik hoor dat ik moet vreten als een beest en dan trainen tot ik erbij neerval, en dat is de enige manier om te bulken. Ook moet ik die aantal koolhydraten en eiwitten binnen hebben. MAAR nu heb ik opgemerkt hier bij me in de buurt ben ik onlangs 3 jongens tegengekomen die paar jaar geleden 18 jaar waren en zo'n postuur hadden als een normale tiener zonder enige spiermassa of niks...nu werdne ze opgepakt voor één of andere misdaad gingen ze de bak in voor 2 jaar, heb ik gistere 2 van die 3 gezien, nu moet ik wel zeggen dat qua lichaam breder, steviger en gespierder waren dan vele mensen die al jaren trainen in een gym. Ik heb niet gevraagd hoe ze trainde maar ik vroeg wel hoe hun voedingspatroon was en ze kwamen belangen niet aan de hoeveelheid koolhydraten, eiwitten, etc. Ze aten weinig en in kleine porties. DUS NU MIJN VRAAG => IS U VOEDING NU ECHT ZO'OO BELANGERIJK?!

Het zit zo: Als je traint dan "beschadig" je je spieren, en om te herstellen (en dus groter te worden) hebben ze voeding nodig o.a. eiwitten en als je niet genoeg eet dan herstellen ze niet goed en word je alleen maar dunner, die mensen waar jij het over hebt zullen het dan in hun genen hebben dat ze wat makkelijker aankomen.

keranos.

Ik heb 4 maanden lang gegeten als een ecto en ook weer vette dingen en af en toe getraind. Resultaat na 4 maanden 15 kilo lichter en hoger BF. Dus ja.

hmmm...even denken, 3 mannen die in de bak gezeten hebben??
Of ze zijn buff geworden door hun dagelijkse anale proteïneshots onder de douche of ze zitten aan de anabolen.

ik ga goed in de gym en mijn voeding trekt op geen kloten, tijdens de week eet ik practisch niks overdag en in de weekends eet ik bijna uitsluitend junk

licht een beetje aan je genen denk ik

weinig eten en fitnes is zoals een motor zonder olie maar met benzine !

of een fiets zonder ketting
of metal zonder gitaar...
of een lekker wijf zonder t**ten
of een toetsenbord zonder toetsen
of werken zonder te verdienen
of naja ik heb veel mensen @ msn ken dus nie lang nadenken XD VERZIN ZELF WAT :P je snapt wel dat goede voeding belangrijk is... net als dieet... moet je niet nix gaan eten maar goed en gezond...

Ja, eten is belangrijk. Maar dat lees je hier all over de place en met een gezond verstand bedenk je je dat ook.

Die jongens hebben wellicht van de anabolen gesnoept, wellicht wat meer aanleg.. ik weet het niet. Maar blijf er wel bij, goed eten is belangrijk.

Als je niet eet ga je dood....

Je weet niet wat die jongens in de gevangenis geconsumeerd hebben aan vreten en dope. En mogelijk waren ze ook nog een beetje in de groei, in de breedte dan.

ik ga goed in de gym en mijn voeding trekt op geen kloten, tijdens de week eet ik practisch niks overdag en in de weekends eet ik bijna uitsluitend junk

mo gie sit wok zuk genetisch bjeste hé :p

Vergeet niet dat je in de bak gewoon goed eten krijgt, hele dagen niet moet werken (stilzit) kan trainen en aan anabolen kan geraken.

Kijk je moet gewoon zorgen dat je voldoende binnenkrijgt, echt overdrijven is ook niet nodig, daar word je alleen vet van.

en als je nu wat beter op je voeding had gelet, had je er nog meer uitgehaald ;)

Vergeet niet dat je in de bak gewoon goed eten krijgt, hele dagen niet moet werken (stilzit) kan trainen en aan anabolen kan geraken.

Kijk je moet gewoon zorgen dat je voldoende binnenkrijgt, echt overdrijven is ook niet nodig, daar word je alleen vet van.

idd rust is ook belangrijk voor spierherstel. en hoe meer rust hoe minder voeding je ook nodig hebt. en ik geloof toch wel dat ze elke dag patat met vlees krijgen in de bak dus lijkt mij genoeg om te kunnen groeien.

als je veel vetten/koolhydraten binnenkrijgt en die ook opslaat als reserves dan verandert je hormoonhuishouding met gevolg dat je meer oestrogenen aanmaakt wat niet bevordelijk is voor een gespierd uiterlijk

Waarom let je dan niet wat meer op je eten, zodat je er nog meer kan uithalen? Nu ja, iedereen z'n ding natuurlijk. Zolang je zelf maar tevreden bent met het behaalde resultaat ;)

Wat ik telkens hier tegenkom is dat ik hoor dat ik moet vreten als een beest en dan trainen tot ik erbij neerval, en dat is de enige manier om te bulken. Ook moet ik die aantal koolhydraten en eiwitten binnen hebben. MAAR nu heb ik opgemerkt hier bij me in de buurt ben ik onlangs 3 jongens tegengekomen die paar jaar geleden 18 jaar waren en zo'n postuur hadden als een normale tiener zonder enige spiermassa of niks...nu werdne ze opgepakt voor één of andere misdaad gingen ze de bak in voor 2 jaar, heb ik gistere 2 van die 3 gezien, nu moet ik wel zeggen dat qua lichaam breder, steviger en gespierder waren dan vele mensen die al jaren trainen in een gym. Ik heb niet gevraagd hoe ze trainde maar ik vroeg wel hoe hun voedingspatroon was en ze kwamen belangen niet aan de hoeveelheid koolhydraten, eiwitten, etc. Ze aten weinig en in kleine porties. DUS NU MIJN VRAAG => IS U VOEDING NU ECHT ZO'OO BELANGERIJK?!
:roflol:

Als je 10 liter melk drinkt per dag mag je wat minder eten.

Terug
Naar boven