Fitness Seller

Is eten echt nodig?

Conclusie: Eten is dus (misschien wel het) belangrijkste om massa te krijgen; karma voor de goeie reacties van de mensen die hier hebbe gepost. :D

Is niet nodig, als je minder eet moet je gewoon nog een extra set erbij doen :sd:.

als je 18 uur per dag kan slapen in de bak, kan je vermoedelijk met weinig eten goed groeien. Dan nog de nodige Anabole erbij ..gaat prima

Tja, in de VS komen de gevangenissen idd vaak met een uitgeruste gym. Hoe dat in Belgie en Nederland zit, weet ik niet. Maar ik vermoed dat het hier heel wat minder is.

Ja. Hoe wou je anders zwaarder worden (als gevolg van meer spiermassa) als je meer calorieen verbrand dan je inneemt?

Nope... is niet zo belangrijk..

Uit betrouwbare bronnen is vernomen dat alle leden hier aandelen van verscheidene supermarkt ketens hebben gekocht en ze door te roepen dat je spiergroei afhankelijk is van je voeding, de omzet in hun supermarkt proberen te doen stijgen.

Geef er niet aan toe!!!

Waarom let je dan niet wat meer op je eten, zodat je er nog meer kan uithalen? Nu ja, iedereen z'n ding natuurlijk. Zolang je zelf maar tevreden bent met het behaalde resultaat ;)

omdat het mij zoveel niet interreseerdkvind et wel goed zo

ik kan zo een maand of 2 eens een voedingsschema aanhouden maar daarna is de lol er echt wel af en vind ik zelfs het trainen niet leuk meer

en als ik iets niet graag doe kap ik er mee

waarom ontvangen de grootste k*ttopics nog massa's spam nadat de vraag van de TS al is beantwoord.

ik begin de slotjesman zowaar te missen

Ik was ook een plank , ik trainde me dood en ik at daarna niets (of slecht).. nu eet ik goed en ik moet minder inspanning doen voor het zelvde resultaat , ik stel het zo:
50%training , 25 rust 25 voeding,

Ok dankjewel. Snap soms echt niks van die dingen die belgen uitkramen joh :P

Vergeet niet dat je in de bak gewoon goed eten krijgt, hele dagen niet moet werken (stilzit) kan trainen en aan anabolen kan geraken.

Kijk je moet gewoon zorgen dat je voldoende binnenkrijgt, echt overdrijven is ook niet nodig, daar word je alleen vet van.

Goed te eten krijgen doe je daar echt niet hoor lullige magnetron maaltijdjes met voedingswaarden van 0,0 .Wat er bv wel te koop is zijn supplementen zoals whey & creatine , vitaminen dus als je geld hebt kan je je zelf wel redelijk goed voeden idd maar ben je broke of je hebt niet veel te besteden...vergeet het dan maar.Stil zitten doe je zeker maar aan aas geraken doe je niet zo maar 123..."grotendeels" broodjesaap verhalen ik benadruk grotendeels want er zijn wel wegen uiteraad.En dat trainen valt ook vies tegen in het HVB in Zwolle bv daar kom je nauwelijks van je cel af en trainen kan je als je geluk hebt dat de rest van de vleugel ook wil trainen als er namelijk niet genoeg animo is wordt er niet eens de moeite genomen om de gym open te gooien.Tegenwoordig heb je alles op je cel incl. je douche & plee..zo hoefen ze je maar 1 uur per dag van de cel te halen en dan zeggen ze niet ga maar lekker trainen dan kan je bellen & evt eten maken mits je dat hebt kunnen kopen in het winkeltje.
Scheelt de overheid namelijk een hele hoop personeel.....

Terug
Naar boven