MuscleMeat

Is eten echt nodig?

Als huntelaar zoiets post heb ik nogal de neiging het als serieus gepost op te nemen:p

achja
Als je er echt wil geraken, is goed eten noodzakelijk;)

ik vind dat dit hele topic niet serieus genomen moet worden

ach de TS is ook nog maar 8 dagen op het forum he... en hij heeft gewoon iets gehoort, als ik niet wist dat spieren opgebouwd zijn uit eiwitten en eten een van de drijfveren van het bb is dan zou ik ook zoiets posten denk ik...

Geen eten, geen massa, en dus geen spieren (iig geen grote) :)

Ga jij maar niet eten en trainen :)

En als je niet rust krijg je ook geen spiermassa

Ik denk dat michael bedoelde dat als je alleen maar eet en niet trained geen spiermassa aankomt (duh)..

en je moet ook rusten he.......

Spiermassa krijg je als deze drie dingen kloppen(goed zijn):

trainingsschema
voedingsschema
rust(schema)...

Als één of meerdere van deze dingen niet kloppen Zul je weinig spiermassa krijgen?

Duidelijk??

Ligt er ook aan wat je doelen zijn.. als je op onderhoud eet kan je ook gewoon sterker worden. Als je buff wilt worden moet je eten omdat je anders gewoon niet de bouwstenen hebt om spieren aan te zetten.

Maar het is toch ook wel aan te raden flink te bunkeren als je sterk wil worden.

Ligt er ook aan wat je doelen zijn.. als je op onderhoud eet kan je ook gewoon sterker worden. Als je buff wilt worden moet je eten omdat je anders gewoon niet de bouwstenen hebt om spieren aan te zetten.

Maar het is toch ook wel aan te raden flink te bunkeren als je sterk wil worden.

+1

Terug
Naar boven