MuscleMeat

Is het einde van de crisis in zicht?

moeten ze maar niet boven hun stand leven, te groot huis, 2 dure auto's
7 plasmaschermen, weet je wel.

dat is niet zo zeer het geval hier
maar je bent wel naief als je een 30 jarige megalening denkt te kunnen aflossen zonder enige problemen, je weet immers nooit wat er kan gebeuren

moeten ze maar niet boven hun stand leven, te groot huis, 2 dure auto's
7 plasmaschermen, weet je wel.

In welke wereld leef jij man. Een doorsnee stel is genoodzaakt samen full time te werken wil je een fatsoenlijk huis in een veilige buurt kunnen betalen waarin je je kinderen in groot kunt brengen. Mensen die zich twee dure auto's kunnen veroorloven en andere overmaat aan luxe artikelen komen niet in problemen die de gewone man als crisis zal ervaren.

Laatst bewerkt:
hoop het wel, staalprijzen gaan dan omhoog :D

In welke wereld leef jij man. Een doorsnee stelis genoodzaakt samen full time te werken wil je een fatsoenlijk huis in een veilige buurt kunnen betalen waarin je je kinderen in groot kunt brengen. Mensen die zich twee dure auto's kunnen veroorloven en andere overmaat aan luxe artikelen komen niet in problemen die de gewone man als crisis zal ervaren.
gelukkig niet in jouw wereld. ik ga niet verder discussiëren mijn denkwijze
is te ingewikkeld voor het doorsnee kuddedier

gelukkig niet in jouw wereld. ik ga niet verder discussiëren mijn denkwijze

Sterke argumentatie 'rebel!'. Rage on dude, rage on *proest*

edit:
Uit nieuwsgierigheid ben ik even op zoek gegaan naar die ingewikkelde denkwijze van je aan de hand van je postgeschiedenis maarre je hebt de typische schreeuwmongool houding van een 15 jarige internet-rebeliserende puber of zie ik iets over het hoofd oh groot denker? :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik ben nog onder de hoede van mijn ouders dus merk nog niks.

Sterke argumentatie 'rebel!'. Rage on dude, rage on *proest*

edit:
Uit nieuwsgierigheid ben ik even op zoek gegaan naar die ingewikkelde denkwijze van je aan de hand van je postgeschiedenis maarre je hebt de typische schreeuwmongool houding van een 15 jarige internet-rebeliserende puber of zie ik iets over het hoofd oh groot denker? :roflol:

ja, begin maar onzin uit te kramen, ik moet niet in jouw postgeschiedenis
gaan zien , ik weet nog goed dat jij een meeloper was met oogkleppen op.
met jouw valt niet te argumenteren btw.
misschien ff mijn postgeschiedenis posten nu haha klaas goed bezig kerel

ja, begin maar onzin uit te kramen, ik moet niet in jouw postgeschiedenis
gaan zien , ik weet nog goed dat jij een meeloper was met oogkleppen op.
met jouw valt niet te argumenteren btw

Je formuleert je gedachtegangen ook alsof je wat betreft "ingewikkelde denkwijze" ver boven de gewone man uitstijgt! Ga zo door, halve tamme.

ach ja, als iedereen maar denkt zoals jij zal het wel goed zijn zeker, sukkel

Waaruit concludeer je dat?

Je lult uit je nek, ik wijs je daarop en vervolgens ga jij verkondigen dat je er zo'n ingewikkeld denksysteem op na houdt dat je om die reden maar beter niet met me in discussie kan treden?

Crisis is nog niet voorbij, nog lang niet. Ik vraag me eerlijk gezegd af of het ooit nog goed komt.

Waaruit concludeer je dat?

Je lult uit je nek, ik wijs je daarop en vervolgens ga jij verkondigen dat je er zo'n ingewikkeld denksysteem op na houdt dat je om die reden maar beter niet met me in discussie kan treden?

een andere mening als jij hebben , noem jij uit de nek lullen?

op de beurs al een tijdje..:D

Misschien dat je schreeuwmakkers in de kroeg niet zo kritisch zijn maar in mijn wereld dien je een mening toch enigszins te onderbouwen. Zo niet dan noemen wij dat 'uit de nek lullen'.

er komen toch genoeg mensen in de problemen zeker omdat ze boven hun
stand leven, onnodige inkopen doen, te dure kredieten openen.
en omdat er 2 auto's voor de deur staan wil niet zeggen dat ze zich dat kunnen permitteren, status hoog houden maar ondertussen ne berg schulden.
hier in Belgie toch, misschien gaat het er in jouw wereld anders aan toe?

ik ga niet verder discussiëren mijn denkwijze

:roflol:

Hoe definieer je het doorsnee kuddedier Rebel_X? Wat is er nodig om op het niveau van jouw denkwijze te geraken? Ik bedoel, niet dat ik de indruk heb er ooit te geraken, maar toch. Zelfs je schaduw zou je me verlichten!

topic gaat weer nergens over.

Terug
Naar boven