XXL Nutrition

Is het einde van de crisis in zicht?

Kom maar op met je wetenschappelijk bewijs dan? ??? Altijd interessant toch?

Zoek het zelf even op wil je

Dat jij bij het spreken over "een soort max" er direct van uitgaat dat het gaat om TA (in al zijn complexiteit) zegt mij in feite al genoeg.
Ta kan op vele manieren toegepast worden volgens de grondleggers.

Er zijn wereldwijd genoeg tegenbewijzen van wat jij beweert, te beginnen bij de duizenden succesvolle traders en tradingkantoren.

Laat maar zien dat zij de meeste uitgebreide onderzoeken van de wereld hierover van de unversiteit van michigan tegenspreken. Ik ben zo benieuwd gaap:D

Of neem jij aan dat ze gewoon geluk hebben, een hele carrière lang?

Yep de technische analisten hebben altijd gelijk en voorspellen altijd goed. Dream on

Ik ben ook geen grote gelovige in TA in de ruime (soms tot het idiote toe) zin, maar sommige zaken zijn weldegelijk erg toepasselijk, zeker in bepaalde markten, en het zal altijd een mooi hulpstuk zijn voor elke serieuzere belegger.

Nogmaals TA werkt niet ook niet als hulpstuk op geen enkele manier dat is wetenschappelijk diverse malen bewezen.

Kom maar op met je wetenschappelijk bewijs dan? ??? Altijd interessant toch?
Dat jij bij het spreken over "een soort max" er direct van uitgaat dat het gaat om TA (in al zijn complexiteit) zegt mij in feite al genoeg.

Er zijn wereldwijd genoeg tegenbewijzen van wat jij beweert, te beginnen bij de duizenden succesvolle traders en tradingkantoren. Of neem jij aan dat ze gewoon geluk hebben, een hele carrière lang?
Ik ben ook geen grote gelovige in TA in de ruime (soms tot het idiote toe) zin, maar sommige zaken zijn weldegelijk erg toepasselijk, zeker in bepaalde markten, en het zal altijd een mooi hulpstuk zijn voor elke serieuzere belegger.

Eens.

TA is opzich wel handig, maar je moet er niet teveel waarde aanhechten. Bovendien komt TA vaak uit, omdat veel mensen er wel rekening mee houden.

Zoek het zelf even op wil je

Jij beweert het en ik mag het opzoeken, logica.

Laat maar zien dat zij de meeste uitgebreide onderzoeken van de wereld hierover van de unversiteit van michigan tegenspreken. Ik ben zo benieuwd gaap:D

Ik ben er zeker van dat dergelijke onderzoeken er zijn geweest, maar dan is het nog maar de vraag wat de inhoud ervan was. Het gegeven is zo moeilijk te meten omdat er tientallen parameters zijn, de één al beter/slechter dan de andere. Test je ze allemaal, dan zal het merendeel hoogstwaarschijnlijk falen ja. Er zit helaas ook veel bullshit tussen, dat zeker. FA is helaas ook niet heiligmakend, anders was iedereen rijk.

Yep de technische analisten hebben altijd gelijk en voorspellen altijd goed. Dream on

Dat beweer ik niet. Er zijn wel mensen die systematisch goed scoren. Verlies is een deel van het gebeuren. Zelfverklaarde TA-beursgoeroes nog daargelaten... :x

Nogmaals TA werkt niet ook niet als hulpstuk op geen enkele manier dat is wetenschappelijk diverse malen bewezen.

:roflol:Je kon ook wat specifieks aanhalen zodat we inhoudelijk verder kunnen. Heb wel wat anders te doen dan welles-nietes discussies.

Ik denk dat wij het overigens een zijn op meerdere vlakken.
Heb namelijk meerdere colleges les gekregen van een professor van de UVA waarin de materie van TA uitgebreid is behandeld. Kan zo 1,2,3 niet alles vinden maar neem van mij aan de het gewoon geen zuivere manier is. Bij de onderzoeken die gedaan zijn werden 1000-en boerskoersen met elkaar vergeleken. Conclusie --> geen match!

Tssk Tssk jongens. Elkaar om de wetenschappelijke oren slaan zonder referenties is doen alsof je een bazooka hebt, maar schieten met papieren propjes :D

Tssk Tssk jongens. Elkaar om de wetenschappelijke oren slaan zonder referenties is doen alsof je een bazooka hebt, maar schieten met papieren propjes :D

hehehe het bewijs is er maar ben te lui om het op te gaan zoeken in google scolar levert niks op. :D

Heb ook even snel gezocht, maar kon niet gelijk zo snel iets bruikbaar vinden van die onderzoeken. Maar zoals ik al zei, eerder self-fulfilling prophecy, maar daarom in bepaalde situaties niet minder bruikbaar (imo! ;)).

Uit nieuwsgierigheid Robin, wat is je beroep? :)

crisis? ach nee joh, het zijn de allochtonen die ons werk afpakken.

Stem Wilders !!!

Ja hoe dan ook, rentes zijn zo ontzettend laag dat we allemaal lekker gaan inversteren, en over 5 jaar zijn we weer booming buisness, 5 jaar daarna VERSCHRIKKELIJKE ECONOMISCHE CRISIS

Terug
Naar boven