robindev
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 23%
Kom maar op met je wetenschappelijk bewijs dan?Altijd interessant toch?
Zoek het zelf even op wil je
Ta kan op vele manieren toegepast worden volgens de grondleggers.Dat jij bij het spreken over "een soort max" er direct van uitgaat dat het gaat om TA (in al zijn complexiteit) zegt mij in feite al genoeg.
Er zijn wereldwijd genoeg tegenbewijzen van wat jij beweert, te beginnen bij de duizenden succesvolle traders en tradingkantoren.
Laat maar zien dat zij de meeste uitgebreide onderzoeken van de wereld hierover van de unversiteit van michigan tegenspreken. Ik ben zo benieuwd gaap

Of neem jij aan dat ze gewoon geluk hebben, een hele carrière lang?
Yep de technische analisten hebben altijd gelijk en voorspellen altijd goed. Dream on
Ik ben ook geen grote gelovige in TA in de ruime (soms tot het idiote toe) zin, maar sommige zaken zijn weldegelijk erg toepasselijk, zeker in bepaalde markten, en het zal altijd een mooi hulpstuk zijn voor elke serieuzere belegger.
Nogmaals TA werkt niet ook niet als hulpstuk op geen enkele manier dat is wetenschappelijk diverse malen bewezen.

Altijd interessant toch?

Je kon ook wat specifieks aanhalen zodat we inhoudelijk verder kunnen. Heb wel wat anders te doen dan welles-nietes discussies.
).