spirit flames
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
even een opmerking voor op: ik wist niet precies waar ik dit moest plaatsen, als je dit doorleest snap je misschien waarom ik het hier heb geplaats 
het zit zo: ik ben ongeveer 185 cm en ik weeg 110 kilo.
nu wil ik na de zomervakantie mensen schokkeren.
mijn streef gewicht is 75 kilo. maar ik wil dus weten of dit mogelijk is? (titel naam
) ik zeg niet dat wat ik nu weeg alleen maar vet is. ik doe veel in doe sportzaal maximaal. maar je ziet er niet veel van. omdat er toch wel wat vet overheen zit.
in de zomervakantie wil ik het volgende gaan doen: elke dag gaan maar afwisselend cardio en kracht( kracht,cardio,kracht, cardio,kracht,cardio,kracht etc etc)
ook wil ik stackers gebruiken en eiwit shakes ipv boterhammen.
lang verhaal kort: is het mogelijk om in de zomervakantie van 110 kilo naar 75 kilo te gaan
.
lange andwoorden zijn altijd welkom

het zit zo: ik ben ongeveer 185 cm en ik weeg 110 kilo.
nu wil ik na de zomervakantie mensen schokkeren.
mijn streef gewicht is 75 kilo. maar ik wil dus weten of dit mogelijk is? (titel naam
) ik zeg niet dat wat ik nu weeg alleen maar vet is. ik doe veel in doe sportzaal maximaal. maar je ziet er niet veel van. omdat er toch wel wat vet overheen zit. in de zomervakantie wil ik het volgende gaan doen: elke dag gaan maar afwisselend cardio en kracht( kracht,cardio,kracht, cardio,kracht,cardio,kracht etc etc)
ook wil ik stackers gebruiken en eiwit shakes ipv boterhammen.
lang verhaal kort: is het mogelijk om in de zomervakantie van 110 kilo naar 75 kilo te gaan
. lange andwoorden zijn altijd welkom

Hoe kom je erop? En je wilt mensen shockeren? Is dat de reden waarom je wilt cutten?