AndroidHealthClinic

is het mogelijk?

Ik ben de laatste 6 maanden 30 kilo kwijt geraakt, ben er zeer tevreden mee. Enige nadeel is het vel...

Geen strak voedingsschema gebruikt maar alleen maar clean food en om de 2 uur at ik. En best veel ook.

Maar dan moet je wel elke dag trainen.. KT + 20 min cardio ,

@martinnoppert als jeje hele leven al gekliert bent voor dikke zou het fijn zijn om dun te
zijn :)

@2krepr
eiwit shakes krijg ik geen honger van en met het afvallen zou ik geen spier verlies krijgen.
ik denk dat misschien een beter doel voor de zomervakantie is om een beetje spier lijnen te zien. lijkt mij een beter doel :)

Dus je bent gepest omdat je dik was.....ja en? Nu wil je gepest worden omdat je dan te dun bent?

Mijn dringend advies n.a.v. wat je me hier meldt: Ga goed trainen in een sportschool met begeleiders/instructeurs en met een goed trainingschema. Bouw spiermassa op en verbrand overtollig vet. Je zal de eerste tijd als je het goed doet een beetje gewicht verliezen maar niet heel snel heel erg veel.
Wat wel gebeurt is het volgende: Je verbrand veel vet, je spiermassa verbetert sterk, je hele fysiek(lichaam) wordt strakker en veel mooier, je zal jezelf veel zekerder en veel sterker voelen alleen al door je verbeterde fysiek. Mensen om je heen zullen dan geshockeerd zijn en zeggen wow, wat een mooie super body....!

Eiwitshakes werken niet tegen de honger. Tegen de honger kan je beter een paar eieren extra eten, goede vetten en tragekoolhydraatbronnen.
Whey kan je beter alleen gebruiken als snelle start van de dag en rond je trainingen om het hersel van je spieren te bevorderen en verbeteren.

Terug
Naar boven