Fitness Seller

Is it all worth it?

tetterpopko

Advanced Bodybuilder
Waardering
363
Lengte
1m84
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Soms denk ik echt man is dit allemaal wel waard je elke dag slopen in de gym en op je voeding letten, helemaal omdat ik niet de beste aanleg en fucking dik word als ik als een malle eet en dan zie je van die lullo's die alles eten en op 5% zitten en er beter uitzien als mij terwijl ik langer train.

Het is niet dat ik het niet leuk vind maar door dat soort dingen heb ik zo mijn baal momentjes en zoiets van oke ik zet een spuit in me reet misschien dat me dat boost.

het is het waard. never give up.

Je hebt prima stats niks te klagen

It all has to do with the mindset ;-)

Nooit denken aan dat ene zinnetje, ik deed het laatst ook per ongeluk en toen dacht ik weer ''wat bazel ik nou weer dan''.

Het is het allemaal wel waard.

Wat dat betreft is het gewoon een kutsport:p
We zijn toch nooit tevreden, das ook de reden waarom we dit doen.

• Topic Starter Topic Starter

Ook hier zie ik mezelf heel erg in. Als ik kijk waar ik 2 jaar geleden was. Echt sprietje en wou ik muscles hebben. Nu zijn ze er en denk ik gvd wat weinig ?????????

Ook hier zie ik mezelf heel erg in. Als ik kijk waar ik 2 jaar geleden was. Echt sprietje en wou ik muscles hebben. Nu zijn ze er en denk ik gvd wat weinig ?????????

Tof toch dat je dit in 2 jaar bereikt hebt? Over 2 jaar sta je er waarschijnlijk weer een stuk beter bij dan nu.

• Topic Starter Topic Starter
Soms denk ik echt man is dit allemaal wel waard je elke dag slopen in de gym en op je voeding letten, helemaal omdat ik niet de beste aanleg en fucking dik word als ik als een malle eet en dan zie je van die lullo's die alles eten en op 5% zitten en er beter uitzien als mij terwijl ik langer train.

Het is niet dat ik het niet leuk vind maar door dat soort dingen heb ik zo mijn baal momentjes en zoiets van oke ik zet een spuit in me reet misschien dat me dat boost.

2428517-7120365158-shh%252.jpg

tumblr_mun90kDJTl1r8cq85o1_500.gif

Haha,, eens!
Soms ook een ondankbare kutsport.(ups en downs)
Maar het ijzer trekt, en niks doen is gewoon geen optie!

Doorgaan, of wel overstappen naar een home gym.

Uiteindelijk gaat iedereen dood en is alles voor niks geweest.

Terug
Naar boven