XXL Nutrition

Is it all worth it?

Ik train voor de bishes. En ja dat is t waard!

Soms denk ik echt man is dit allemaal wel waard je elke dag slopen in de gym en op je voeding letten, helemaal omdat ik niet de beste aanleg en fucking dik word als ik als een malle eet en dan zie je van die lullo's die alles eten en op 5% zitten en er beter uitzien als mij terwijl ik langer train.

Het is niet dat ik het niet leuk vind maar door dat soort dingen heb ik zo mijn baal momentjes en zoiets van oke ik zet een spuit in me reet misschien dat me dat boost.
voor mij wel., doorgaan als het moet van jezelf doe je het toch

Misschien LIJKT het dat anderen alles kunnen eten.
Als ik uit eten ga dan hoor ik ook wel eens, zo jij kan alles eten en toch er zo uit zien.
Lijkt zo voor hun, maar voor mij is het mijn enige cheatmeal in die week die ik al een hele tijd vooruit heb gepland.

Als ik veel suikers eet kom ik ook gelijk aan als een gek. bijvoorbeeld tijdens een vakantie, ik ben een keer in 12 dagen 5 kg aangekomen.

En er zijn ook mensen die wel zowat alles kunnen eten (vooral donkere mannen, heb ik gemerkt) maar dat zal dan wel met genen te maken hebben. Of met steroiden.
Ik denk dat je er van zou schrikken als je eracht kwam hoeveel mensen in jouw gym nou eigenlijk gebruiken.
En hoeveel mensen fotoshoppen.

Vergeet niet dat jij (waarschijnlijk) circa 6 gezonde porties op een dag eet, en 'normale' mensen 2-3 keer, al dan niet ongezond. En uiteindelijk krijgen ze dezelfde aantal ckal binnen op een dag als jij, of misschien wel minder.

Ik train echt alleen omdat ik het leuk vind. Als ik het voor een doel zou moeten doen dan hield ik het geen week vol.

Sowieso vind ik al die doelen en 'road to' dingen onwijs deprimerend. De dag dat ik naar een training ga omdat het 'moet' , kap ik ermee en ga ik een sport zoeken waar ik wel van hou.

Misschien LIJKT het dat anderen alles kunnen eten.
Als ik uit eten ga dan hoor ik ook wel eens, zo jij kan alles eten en toch er zo uit zien.
Lijkt zo voor hun, maar voor mij is het mijn enige cheatmeal in die week die ik al een hele tijd vooruit heb gepland.

Als ik veel suikers eet kom ik ook gelijk aan als een gek. bijvoorbeeld tijdens een vakantie, ik ben een keer in 12 dagen 5 kg aangekomen.

En er zijn ook mensen die wel zowat alles kunnen eten (vooral donkere mannen, heb ik gemerkt) maar dat zal dan wel met genen te maken hebben. Of met steroiden.
Ik denk dat je er van zou schrikken als je eracht kwam hoeveel mensen in jouw gym nou eigenlijk gebruiken.
En hoeveel mensen fotoshoppen.

Vergeet niet dat jij (waarschijnlijk) circa 6 gezonde porties op een dag eet, en 'normale' mensen 2-3 keer, al dan niet ongezond. En uiteindelijk krijgen ze dezelfde aantal ckal binnen op een dag als jij, of misschien wel minder.
Stop de verdomde broscience!!!!! Lijkt wel alsof ik een vrouwenblad lees...
Ik train echt alleen omdat ik het leuk vind. Als ik het voor een doel zou moeten doen dan hield ik het geen week vol.

Sowieso vind ik al die doelen en 'road to' dingen onwijs deprimerend. De dag dat ik naar een training ga omdat het 'moet' , kap ik ermee en ga ik een sport zoeken waar ik wel van hou.
Hmm eens, maar moet wel zeggen dat als je eindelijk die 150kg squat haalt je toch even een heerlijk gevoel krijgt:D

Geen verre doelen stellen betekent niet dat je niet fucking euphorisch bent als je een mijlpaal haalt.
Ik vind al die onhaalbare logs en dingen er omheen, met de motivational vids aan top alleen zo ...marginaal.
Als de motivatie niet uit je ziel komt, dan ben je wellicht iets aan het nastreven wat niet van jou is.

Ga gewoon trainen, heb plezier, maak het jezelf lastig en kijk waar het muntje valt. Pas als je een niveau bereikt waar je jezelf tekort doet door NIET de competitie aan te gaan kun je mijns inziens de lat nog hoger leggen.
Mensen draaien het zo vaak om en haken daarom ook net zo snel weer af, of blijven in de marge rommelen.

Maar goed, to each his own.

Terug
Naar boven